Sisley Copper Touch

Vůbec ale vůbec nevím, jak mám začít tento článek. Jsem v šoku :D Ale jako vážně... Začneme od začátku.
Na Dny Marianne jsem si pořídila pár kosmetických kousků. Mezi nimi i oční stín Copper Touch od Sisley. A tady začíná zrada, kterou jsem se dozvěděla teď, před pár vteřinami.
To, co jsem kupovala jako oční stín, zkoušela si v parfumerii dávat k oku, za dohledu a diskuze se slečnou konzultantkou,  jestli k mé barvě očí bude sedět, to, co vypadá jako oční stín, není vlastně oční stín :/ No skvělé.
Při obhlídce sortimentu ve Fannu, jsem narazila ve vitríně na dokonalý měděný oční stín. Měli ho bokem ve slevách a po vyzkoušení testeru, jsem věděla, že stín nutně potřebuji. Měděné oční stíny jsou mé oblíbené.
Sisley Copper Touch 
Po chvíli se mě ujala slečna z Fannu, říkala jsem jí, že bych chtěla zkusit tester stínu. Ona říká ok, pojďte nahoru, máme tam celý stojan Sisley. Tak jsem to omrkla, no Copper touch se mi líbil nejvíce, i slečna konzultantka mi přikyvovala, že k mé barvě očí, půjde stín velmi dobře. Textura testeru byla perfektní. A tak jsem ho koupila.
Papírový obal stínu je hezký, barevný, super. Ovšem obal stínu samotného, omg. Když jsem ho vytáhla z papírové krabičky, tak jsem měla pocit, že jsem se vrátila o 20let zpět do svých pubertálních let, kdy jsem si poprvé v drogérii koupila za 40Kč svůj první stín na oči.
Nevím jestli jsem rozmlsaná, ale toto teda vypadá jak stíny mojí babičky. Já obvykle obal produktu neřeším, důležitý je obsah. Tady mě to zarazilo, zvláště díky ceně. Stín byl ve slevě a stál 557Kč. Netuším původní cenu.
Sisley Copper Touch 
Sisley Copper Touch 
Stín je tedy usazený v plastové krabičce, která má v sobě místečko na aplikátor. Nepíši záměrně nepoužitelný, protože v případě tohoto stínu-jeho textury je mnohem lepší nanášení na oči aplikátorem než štětcem. Na stínu byla ochranná průhledná fólie.
Sisley Copper Touch 
Když pominu obal, tak stín je nádherný. Krásná měděná barva, která zvýrazní modré,nebo zelené oči. Textura stínu není vůbec prašná, je taková krémová, ale ne zas moc. Nevím jak ji popsat. Když to přeženu tak něco jako Color Tattoo od Maybelline,ale základ je barevný prášek, který tvoří stín. Pigmentace stínu skvělá, dá se vrstvit, ale i v jedné vrstvě na podkladové bázi od UD je super.
Sisley Copper Touch 
Sisley Copper Touch 
 Nemám k němu žádný negativní komentář. Až na to že: oční stín od Sisley není oční stín! Před psaním článku jsem obhlídla krabičku a čtu: Měděný dotek pudru z přírodně-rostlinných výtažků. Krémový, hebký, jemný pudr. Nevysušuje. Pro rozjasnění celého vzhledu. Můžeme aplikovat jako tvářenku, přes rtěnku (lesk), jako stíny, na řasy i obočí.
Ok, takže je to multifunkční produkt. Já z něho automaticky udělala oční stín. zvláštní, že konzultantka mi neřekla, že to není jen na oči. Je fakt, že na rty a na tvář si ho fakt nedám. Na řasy ani na obočí taky ne:/
Na netu píší, že jsou ještě dvě verze - stříbrná a zlatá. Slečna na blogu píše, že si pořídila tento Copper bronzer a že ho aplikuje na tvář na lícní kosti a aplikátor je podle ní nepoužitelný a k ničemu. No jo, pokud by to mělo být na tvář, tak s tím souhlasím. Na oči je super... Ona asi netuší, že je to i stín :D
Sisley Copper Touch 
Copper Touch na sluníčku.
Sisley Copper Touch 
Stín obsahuje jemné třpytečky, které jsou do oranžova-měděna. Během dne neopadávají, stín drží, neslévá se.
Sisley Copper Touch 
To jsem si zas něco koupila :D ♪♫♪ Stalo se vám někdy něco podobného?

15 komentářů:

  1. Při čtení tohoto článku jsem se pořád divila, přestože takovéto zkušenosti s konzultantkami (nebo prostě jen prodavačkami) mívám často :-( Někdy i horší zkušenosti, kdy jsou prodavačky naprosto mimo mísu.
    Nicméně výrobek je krásný, já bych si ho dala spíše na tváře než na víčka. Kdo ale používá takové produkty na řasy???

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc zkušenosti nemívám, protože na otázku jestli něco potřebuji, tak řeknu, že ne, že se dívám. Ale při tom vím, pro co jdu a co chci :)) Já právě nevím jak na řasy to bylo myšleno. Možná je to ale jen špatný překlad na českém štítku.

      Vymazat
    2. Co na řasy, to bych ještě pobrala, někdo dává třeba na párty třpytky, ale.... NA OBOČÍ?? :-D

      Vymazat
  2. ten vypadá ale úžasně :)
    akorát na tvář by mi to přišlo až moc :)
    simple things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná v létě na JLo by to šlo dát na tváře. Vzhledem k tomu, že jsem běloba, tak to raději hodím na oči :D

      Vymazat
  3. No korunka na obalu tomu dodala fakt korunku, to má i golden rose na obalech nebo nějaké takové drogérkové značky, ne? Nenašla jsem cenu, kolik stál?
    Barva super no. Já od Sisley asi nic z kosmetiky nemám a je to právě proto, že mě vždy odradí ty obaly...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Nějaká levná kosmetika to má, prostě obal je totální fail. A to, jak jsem psala, já obvykle obaly neřeším. Obvykle :D Po slevě 557Kč, je to v článku .))

      Vymazat
  4. Tak to je sranda a i když je to multifunkčák v blbém obalu, odstín je to nádherný a asi i kvalitní:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je sranda, víš jak jsem se lekla, když jsem to četla? Celou dobu si myslím jak mám krásný stín a pak se dozvím z první věty, že je to na tvář :D To mi asi fakt zamrznul úsměv na rtu :)

      Vymazat
  5. To by mě nenapadlo, že je takový malý produkt multifunkční. Taky bych ho používala jako stín. Krásná barva.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný odstín! Ty bys za chvíli ty zážitky mohla vydat knižně :))

    OdpovědětVymazat
  7. Pred chvíľou som ti písala pri inom článku, že pri tomto "tieni" (lepšie povedané výrobku), mi hneď udrel do očí otrasný obal, ktorý mi pripomína tiene z Bulharska spred mnohých rokov :D Takže asi viacerým :D

    OdpovědětVymazat