Eau Thermale Avéne

S miniaturkami na vyzkoušení "lékárenské" kosmetiky se v poslední době roztrhl pytel. Dneska tady mám Eau Thermale Avéne program péče o přecitlivělou intolerantní pleť.


Sada má za úkol:
1. Očistit
2. Zklidnit
3. Pečovat
K tomu by Vám měly pomoci:
1. Čistící pleťová voda 50ml
2. Termální voda Avéne ve spreji 50ml
3. Zklidňující krém 5ml

Abych se přiznala, balíček jsem koupila proto, že je tam voda ve spreji, jsem jimi asi posedlá :D no a když už k tomu byly další vzorky, tak jsem to vzala, vždy se najde v rodině někdo, komu tahle sada (hmm, přesněji zbylé dva vzorky) na citlivou pleť sedne. Balíček obsahuje miniaturky a průvodce přípravků značky Avéne s fotkami a popiskami produktů.


Cena balíčku byla 100Kč + v balíčku je kupon na slevu 100Kč na koupi přípravku péče pro intolerantní pleť. Leták se slevou obsahuje informace, které se vztahují k produktům v balíčku.


Nějak si nejsem jistá jestli ta sleva 100Kč je jen ten natisklý oranžový nápis na papíře nebo tam má být speciální kupon, no bohužel nic takového jsem ve své taštičce neměla, tak teda fakt nevím.

Dodatek: teď jsem zjistila, že je to asi už úplně fuk, protože platnost kuponu je do 31.8.2012 nebo do vyprodání zásob.. z toho plyne, že je důležité VŽDY číst vše, co je napsaná malými písmeny :D tedy miniaturními písmeny přesněji řečeno

4 komentáře:

  1. No jo, mazaně to vymysleli. Taky bych byla zmatená jestli tu slevu mám nebo ne...:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mám další objev, pozor na malá písmenka, ty říkají: platnost kuponu do 31.8.2012 nebo do vyprodání zásob, no tak to je vtipné :D jdu to dopsat...

      Vymazat
  2. Koupila si to teď někdy? :) to by se mi docela líbilo, já bych ráda ozkoušela i ty zbývající dvě věci a termálky bych si aspoň uděllaa zásobu, tuhle pořád tahám sebou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kupovala jsem minulý týden, myslím v úterý v Brně. ale v Praze je jistě máte taky ;) kdyby ne, napiš. přesně, vody mám taky v kabelce pořád, navíc tohle malé balení je ideální

      Vymazat