Love, Chloé Eau Florale

Nikdy neříkej nikdy. Asi se toho budu držet. Moje nová vůně je toho důkazem. Jsem ten typ, který potřebuje mít doma nejméně 10 vůní.Pak jsem spokojená, protože mám z čeho vybírat. Ať už ráno podle nálady nebo podle počasí. Samozřejmě, že mám pár svých oblíbenců, které musím mít v šuplíku toaletky vždy, ale ty s radostí doplňuji vůněmi, které jsou třeba nové nebo na které jsem právě kápla a prostě mi voní. 
Tenhle článek je o Chloé, zásoby mých vůní si nechám na jindy;)  Co Vám budu vykládat, kdysi jsem si k vůni Chloé čichla a říkala jsem si no tohle určitě není vůně jakou bych chtěla. Navíc jsem měla pocit, že jí voní každý, tak jako kdysi Dolce Gabbana Light Blue. Od té doby jsem Chloé vždy obešla a nevěnovala novinkám žádnou pozornost. Až do nedávna, nevím přesně kdy, ale nebude to moc dlouho protože Love, Chloé Eau Florale je vcelku novinka. V některé z parfumerií jsem dala téhle vůni šanci a dostala mě. Až tak, že jsem si tuhle vůni koupila ve Fannu na Dny Marianne. 


















Do Fannu jsem šla ze dvou důvodů. Měli slevu 25% a navíc k téhle vůni podle jejich Fann Info katalogu měla být k vůni taštička. V ostatních parfumeriích nabízeli jakýsi řetízek. Říkala jsem si, že to zlato určitě nebude, tak taštička se mi zdála lepší varianta.


Jaké bylo mé překvapení, když mi slečna řekla, že na Dny Marianne nedávají dárky z katalogu a ještě slevu, že tedy buď uplatním slevu nebo dostanu taštičku. Hmm, no tak rychlá kalkulace.... Původní cena 1150Kč za 30ml, cena po slevě 862Kč za 30ml. Ok, rozhodnuto, beru slevu :)
Jen chci dodat, že své "stálice" kupuji ve větších velikostech, no vlastně jen YSL Elle mám vždy 90ml, ostatní mi stačí 30ml. Výjimečně 50ml, pokud je buď dobrá cena nebo extra dárek :D

O vůni Love Chloé Eau Florale si můžete počíst zde . Je to opět pudrová vůně, ale nepřijde mi tolik. Teď, co se ochladilo, tuhle vůni používám pořád. Dle mého do 30stupňových pařáků tahle vůně není. Cítila bych se v ní taková uťápnutá, ulepená. Na horka to chce prostě něco svěžího. Ale samozřejmě pokud někomu vyhovuje, je to ok.
K nákupu ve Fannu jsem ještě dostala 15ml vzorek Olay total effects jakýsi krém, nemám ponětí jaký je.
V tuto chvíli mám obavy experimentovat se vzorkama, před 10 dny jsem si dala na obličej vzorek Estée Lauder, no ten mi dal zabrat:(

Přeji hezkou sobotu ☺☺☺

Žádné komentáře:

Okomentovat