Oliveway Oční krém s bambuckým máslem

Už něco víc než měsíc testuji oční krém od značky Oliveway. Víte, že ujíždím na tělovém mléce Oriental. Byla jsem moc ráda, když mi značka nabídla vyzkoušet další produkt z jejich sortimentu. Kosmetika Oliveway pochází z Řecka a já si vždy nějaký produkt dovezla z dovči.

Oční krém je od určitého věku nutnost. Já se snažím používat oční krémy pravidelně, vždy večer po odlíčení. Kombinuji krémy, gely. 
Oliveway Oční krém s bambuckým máslem
Oční krém od Oliveway obsahuje různé složky, které by měly mít kladný přínos na jemnou kůži kolem očí. Na co slyším já, když jde o krémy kolem očí, je obvykle koenzym Q10. Ostatní složky mě nezajímají, zvlášť pokud mi jejich název nic neříká, popř. jsem nečetla, že jsou pro pokožku kolem očí přínosné. Důležitý je pro mě průběh používání = produkt mi vyhovuje nebo ne. A pak mě zajímá jaký je výsledek. Tečka, nic víc neřeším.
Oliveway Oční krém s bambuckým máslem
Ale vím, že někteří řeší složení, ať už z důvodu, že jsou na něco alergičtí a prostě musí hlídat složení výrobku nebo je to zajímá nebo jsou fandy chemie. Prosím zdržte se hysterie ohledně složení, já krém nevyrábím, já ho pouze používám. Děkuji. Případné dotazy směřujte výrobci v Řecku. Ten Vám odpoví nejlépe.
Oliveway Oční krém s bambuckým máslem
Oční krém od Oliveway má 25ml. To je docela pořádná tubička a vystačí vám docela dlouho. Vzhledem k tomu, že na oční okolí se dává malé množství krému. Já bych tipla, že dávám tak množství velké jako menší hrášek a to rozdělím pod obě oči.
Oliveway Oční krém s bambuckým máslem
Oliveway Oční krém s bambuckým máslem
 Krém je v pevné plastové tubičce s příjemným modrým potiskem.
Oliveway Oční krém s bambuckým máslem
Krém z tubičky vytláčíte úzkým aplikátorem. Krém je bílý, textura je jemná, není gelová, je potřeba tak 3x přeťupkat pod očima, aby se krém zprůsvitněl a vsákl do pokožky. Pozor krém na oční okolí do pokožky vklepávejte, nikdy netahejte jemnou kůži sem a tam!
Pokožka kolem očí po nanesení krému působí pevněji a svěžeji.
Krém nezanechává žádný povlak. Krém mou pokožku hydratuje, rozhodně nevysušuje, nezpůsobuje mapy pod očima. A není ani mastný.
Krém je proti vráskám a na kruhy pod očima. Samozřejmě, že vrásky, které pod očima už mám, tak mi nezmizely. Doufám v to, že při pravidelném používání krému se mi třeba netvoří další nebo jejich tvorbu prevencí oddaluji.
Mé hluboké fialové kruhy pod očima mi taky nezmizely, ale pozoruji, že jsou světlejší. Což mi bohatě stačí. Nespotřebuji tolik korektoru.
Oliveway Oční krém s bambuckým máslem


Oční krém můžete nyní na eshopu získat ZDARMA k objednávce nad 500Kč. Doporučuji tuto akci využít.

EDIT 24.9.2015  - oční krém bude AUTOMATICKY přiložen ke každé objednávce nad 500Kč. Nemusíte vkládat do košíku. 

9 komentářů:

  1. Tak to je teda macek :-) Vypadá dobře, tu akci musím prozkoumat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na akci, ale objednej to tělové mléko. To budeš milovat :)) Doufám :D

      Vymazat
  2. To vypadá dobře a složení se mi líbí. Ráda bych konečně našla oční krém, na jehož použití bych se vždycky těšila

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem dala složení. Já ho sice neřeším, ale vidím, že někteří se v tom vyznají :) Zkus využít tu akci, myslím, že je to super.

      Vymazat
  3. Tento oční krém vůbec nepoznám, ale recenze zní dobře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Oliveway taky moc výrobků neznám, ale zatím mě nezklamal žádný

      Vymazat
  4. Na obalu krému píšou, že zabraňuje vzniku váčků pod očima, tak jsem se chtěla zeptat, jestli jsi pozorovala nějakou změnu u váčků, tedy pokud na ně trpíš ;) Díky za odpověď.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to v článku, ale napíšu klíďo znova ;) Kruhy mi nezmizely, ale já mám hluboké, fialové a jde vidět, že jsou světlejší. Já nemám váček, já mám prohlubeň :D

      Vymazat
  5. Zrovna jsem se na eshop dívala, když pěješ ódy na to tělové mléko. Akci využiji.

    OdpovědětVymazat