Essence laky na nehty Gel Nail

Konečně jsem zas dala do pořádku nehty, takže tu máme po delší době lakovací článek. Během června mi došel balíček s produkty Essence na vyzkoušení. V balíčku byly i gel laky, na které nepotřebujete lampu. Hurá. Já mám ráda upravené, nalakované nehty. Ale nemám ráda, když se lak po dni loupe a musím neustále přelakovávat.
Gel laky od Essence slibují skvělou výdrž a mega krytí. Tak uvidíme :)
www.essence.eu
K tomu, abyste dosáhli bezvadného výsledku potřebujete podkladový lak, což je lahvička Base Coat, pak samozřejmě nějaký ten lak a na konec nadlak - Top Coat.
Essence laky na nehty Gel Nail 
Podklad - Base Coat - poznáte lehce buď podle nápisu nebo podle toho, že je v bílé lahvičce s modrými nálepkami. Lahvička má obsah 8ml.
Essence laky na nehty Gel Nail
Pár info o podkladu, smrdí stejně jako lak a je čirý. Trošku se mi zdálo, že má hustější, gelovitou konzistenci. Po nanesení podkladu nehet zmatněl. Ne nějak extrémě, ale lakovala jsem u okna a matného povrchu nehtu jsem si všimla hned.
Co mě teda ale dostalo, byl ten "skvělý" štěteček. Štětinky byly každá na jinou stranu, motaly se. No otřesné. Předpokládám, že to byl pouze tento kus. Ovšem lakování s takovým kartáčkem bylo na zabití. Sem tam na nehtu vynechal místo, naštěstí to ve výsledku s lakem nebylo vidět.
Když jsem tento gel nanesla, po zaschnutí nedělal na nehtu žádnou vysokou vrstvu.
Essence laky na nehty Gel Nail
Topcoat je ve stříbrné lahvičce s růžovými nálepkami. Obsah opět 8ml. Konzistence na rozdíl od base coat je spíš tekutá, čirá.
Essence laky na nehty Gel Nail
U nadlaku byl štěteček naštěstí ok. Nedovedu si představit ta vynechaná místa na laku, při finální úpravě. Velikost štětečku výborná, ani tenký, ani tlustý. Tak akorát, lakovalo se s ním velmi dobře. Nadlak se při aplikaci neroztékal, hezky se dal rozetřít.
Essence laky na nehty Gel Nail
Odstíny laků, které jsem dostala mě upřímně moc nenadchly. Já vím, jsem nudná, pořád lakuji fialové nebo bordó odstíny. Ale v těch se cítím nejlíp.
Žabičkově zelený odstín 25 Prince Charming - je krásná, trošku tmavší mint barva se zeleno-modrým shimmerem.
Essence laky na nehty Gel Nail
Všechny tyto laky mají skvěle tvarovaný širší kartáček. Aplikace dokonalá. Někde jsem četla, že laky byly při aplikaci hustější než jiné, no já nevím. Normální lak, se kterým se dobře lakovalo. Co je pecka u těchto laků, je krytí. Dokonalé a troufám si říct, že u některých odstínů stačí opravdu jedna vrstva.
U Prince Charming jedna vrstva nebyla hezká. Mírně proužkoval a byly vidět nehty. Takže jsem dala ještě jednu vrstvu, což bylo lepší. Myslím, že bych byla spokojenější se třemi vrstvami, ale nemíním strávit půl dne lakováním. To fakt ne. Tak jak oceňuji výdrž laků, tak požaduji perfektní krytí, max ve dvou vrstvách.
Essence laky na nehty Gel Nail
A takhle nehty vypadají po nanesení všech potřebných složek. Nadlak dodal nehtům lesk, lak byl rychle suchý. Výdrž 4 dny. 
Essence laky na nehty Gel Nail
Další odstín 11 4ever young. Opět moje barva. Co já s těmi laky budu dělat, říkala jsem si. 4ever young je jahodová barva s kapkou růžové. Neobsahuje žádný shimmer, je to matný lak. Zapomněla jsem dodat, že podle vršku na lahvičce laku poznáte, zda je lak matný nebo se třpytkami.
Essence laky na nehty Gel Nail
Opět super široký kartáček. Láknete jednou a máte nalakované nehty během minuty. Když jsem nalakovala na nehty tento odstín, byla jsem velmi mile překvapena. Nádhera, dokonalá barva a skvělé krytí v jedné vrstvě.
Stále platí staré dobré - nedej na první dojem. Myslela jsem si, že lak bude na nehtech výrazný, divočina, nechci říct vulgární, ale bála jsem se té červené. Není takový, je krásný a kupodivu mi i slušel :-O
Essence laky na nehty Gel Nail
Tady na fotce je příklad jedné vrstvy laku 4ever Young. Chápete to? Lesk jako blesk a krytí na 1*. Lak je bez Top Coatu. 
Essence laky na nehty Gel Nail
Essence laky na nehty Gel Nail
Essence laky na nehty Gel Nail
Top Coat jsem v tomto případě nanášela až po nalakování posledního odstínu 04 Our Sweetest Day. Toto je samozřejmě průhledný lak se třpytečkami, které jsou v lahvičce do růžova. Říkala jsem si, že lak nakombinuji s 4ever young. I když to už možná není in, tak to laku dodá na nehtech šmrnc. Nakonec jsem dala 04 Our Sweetest Day jen na prsteníček. Myslím, že pro efekt to takhle stačí. Lak vydržel na nehtech 5 dní. 
Odlakování laků šlo krásně obyčejným odlakovačem z drogerie. Odlakováno bylo během minuty.
Essence laky na nehty Gel Nail
Essence laky na nehty Gel Nail
Na stránkách Essence je v nabídce 46 odstínů laků Gel Nail. Mají je pěkně vyobrazené, takže poznáte, zda je lak matný nebo s třpytkami. Některé z odstínů mají duochromatický efekt a některé dokonce jelly efekt. Kompletní nabídku můžete omrknout zde.

17 komentářů:

  1. Ja som s týmito lakmi spokojná a aj tvoj výber farieb je super, krásne nechtíky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je nevybírala, dostala jsem je na testování. Jinak bych si vzala nějakou fialovou. Děkuji :)

      Vymazat
  2. Já používám ten jejich gel top coat a miluju ho. Teda vadí mi, že docela rychle zhutní a nedá se používat, ale jako účinky báječný. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Laky vypadají nádherně, určitě mrknut, docela mám náladu na nějaký nový:)

    OdpovědětVymazat
  4. Za mna laky essence nie. Nesedeli mi ani stare, ani tieto nove.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pech. Já mám od Essence laky ráda, mám hodně z limitek.

      Vymazat
  5. Je to pár měsíců zpět, co jsem bázi i top coat měla. Ze začátku super, ale cca po 3 týdnech top coat zhoustl, a to šíleně, lakovat nešel a táhly se od něj vlákna. Báze taky trochu zhoustla, ale dalo se s ní pracovat. Horší ovšem bylo to, že začala smrdět s prominutím jako zvratky. Fakt hnusně, divně, kysele. Prostě fuj. A si už žádný z nich nekoupím, i když v začátcích používání byly super :(

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ja mám ten štetec v base coat taký istý, a to mám dva, a v oboch to isté ako máš ty, čiže nie je len tvoj kus vadný :D blbo sa s tým lakuje...a top coat mi po mesiaci zhustol, ťahujú sa také vlákna z neho, no hrozné...ale výdrž som mala veľmi dobrú s nimi, aj 7 dní, a to som len trošku špičky mala oťukané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, tak možná je to teda úmysl a já jen s takovým štětcem neumím pracovat :D Ale na co jsou ty trčící štětinky, to nechápu

      Vymazat
  7. Mně se moc líbí všechny barvy, které máš. Štětec u báze je otřesný. Ale asi bych Essence gelovky zkusila, cenově to vychází dost levně.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se teda líbí všechny barvičky. Takže já bych byla spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zelenou barvu nenosím, tak asi proto. Ale ta růžová-červená překvapila.

      Vymazat
  9. Ta jahodová je boží, přesně moje barva. Krásně vypadá i s tím efektovým lakem:-)) Máš krásnou mani a moc pěkné nehty:-))

    OdpovědětVymazat