Let´s go shopping 20 - Dny Marianne 2015

Přiznávám, už pár let se zapojuji do akce Dny Marianne :D A proč taky ne? Je fajn nakoupit se slevou a třeba dostat k nákupu nějaké dárky. Když během roku je šílený problém dostat malý ubohý vzorek k nákupu kosmetiky. Prostě jsou vydaní no. To je zaklínadlo, které slyším skoro pořád. Nemáme vzorky, jsme zrovna vydaní. No jasně...
Letos jsem měla v plánu nakoupit nějakou novou kosmetiku. Vlastně skoro vždy jdu po kosmetice, ostatní až tak neřeším. Obejdu obchody a pokud mě něco cvrnkne do nosu, tak to koupím. U kosmetiky jdu obvykle najisto, vím co chci. Někdy pořídím něco navíc, když je dobrý dárek. Letos jsem měla v plánu pár kousků od Urban Decay v Sephoře, pak jsem věděla, že chci rtěnku od Dior z podzimní kolekce. A víc jsem toho neplánovala.
Nejdřív jsem si říkala, že zajedu na Dny Marianne do Prahy a to hlavně kvůli Urban Decay, protože v Brně není jen paleta Smoky. A já chtěla kombinovat k paletě i nějakou rtěnku. Pak jsem to vzdala, protože minule, když jsem jela z Prahy, tak bus jel objížďkou, měl zpoždění půl hoďky a můžu vám říct, že je mi blbě ještě teď.
V týdnu jsem zašla do pár parfumérek ve městě, abych očíhla ceny a hlavně jestli mají rtěnku Dior z nové podzimní kolekce. Nejlepší cena byla ve Fannu, takže jsem věděla, že tam se na 100% v pátek vrátím. Navíc Fann měl slevu 25%, ostatní parfumérky 20, kromě Marionnaud, ti měli taky 25% tuším.

V pátek odpoledne jsem zaběhla do města do Fannu, že vezmu rtěnku a frčím, protože jsem měla ještě další vyřizování. Samozřejmě, že jsem musela okouknout všechny stojany, což jsem vlastně nemusela, protože jsem si na ruku stejně čmárala odstíny rtěnek, které už doma mám v 50kopiích. Stejně tak stíny. Znáte to.

Nakonec jsem teda vzala rtěnku Dior a stíny od Sisley. Barva stínů se bude perfektně hodit na podzim. Asi podobný odstín taky mám, ale líbil se mi moc a i konzistence byla fajn. K nákupu jsem dostala levandulovou pěnu Fann Care.


S nákupem ve Fannu jsem byla spokojená a neměla jsem v plánu v nákupech pokračovat. Říkala jsem si, že tentokrát na to kašlu a bude pohodová sobota.
Jenže jsem se ráno nějak brzo vzbudila a vzpomněla jsem si, že potřebuji kulmu na vlasy. Tak jsem omrkla kupony do elektra a byly tam taky s 20% slevou. Tak jsem si říkala, jedu, budu tam brzo, nakoupím a pofrčím domů.
:D chápete, že teď bude následovat super story :D

Takže vyjela jsem něco po osmé ráno. Olympie otvírá v 9. Chtěla jsem tam být na otvíračku, vůbec se mi nechtělo drát se mezi lidmi a hledat místo na parkování.
Tak si v pohodičce jedu, věděla jsem, že do Olympie je cesta zavřená kvůli opravě a je tam jen jeden pruh. Jsem si říkala ok, nemám problém. No..... Tak si tak jedu najednou jeden pruh rovně, druhý vlevo. Tak si říkám jasně, to bude - pravý pruh do Avionu a konec, takže musím jet vlevo, ten bude do Olympie.
Tak hodím blinkr vlevo, auto za mnou mě galantně pustí, a já míjím cedulku s nápisem Bratislava. Neřešila jsem, tam musí být výjezd na Olympii, no nebyl. Minula jsem Olympii a frčela jsem po dálnici kamsi na Bratislavu :( Asi by se nic nestalo, v tašce jsem měla kupony i pro Slovensko, ale ty slevy by se trošku prodražily.
Začala jsem být nervózní a rychle jsem přemýšlela, co dál. Musím někomu zavolat. V nervech jsem zmáčkla poslední volané číslo, to bylo na ILoveMakeUp. Chudák schytala to v 8.30. Asi ještě spala, já řvala do telefonu, že jsem se ztratila na dálnici a co mám dělat :D
V telefonu ticho, já řvu haloooooo, halooooo. Ona noooooooooo cooo je. Já: co mám dělat, jsi u počítače? Je tady nějakej výjezd? Ona -  já ještě spím. Já- běž k počítači a mrkni na mapu. Ona - ne tam žádný výjezd dlouho není. OMG, nakonec tam byl na Židlochovice, tak jsem z dálnice vyjela a hned najela zpátky na Brno.
V Brně jsem to u Makra otočila a jela zpět do Olympie. Pár minut jsem si postála v koloně, ale u Olympie bylo po deváté hodině prázdné parkoviště a uvnitř taky klid.
V Olympii jsem chtěla jen do elektra, ale tak cesta vede kolem Douglasu a v něm mají Inglot, takže jsem zašla. Chtěla jsem ještě jeden stín do paletky Inglot Freedom System. Měla jsem v merku matný stín 344. Samozřejmě, že ho v Brně neměli.


Tak jsem vzala aspoň konturku na rty Bourjois s nějakou slevou. Nevím jakou, kupon si paní vystřihla sama a dostala jsem řasenku a lak na nehty. Ten jsem si mohla vybrat. Nevím jaké a kolik odstínů bylo v Praze nebo na jiných prodejnách, ale u nás žalostné - tři laky, jeden křiklavý růžový, druhý nude - divný a třetí třpytkatý. Tak jsem vzala třpytkatý.


Pak jsem vlítla do Electroworldu a koupila si kónickou kulmu na vlasy. Mám z ní radost. Chtěla jsem jít ještě na oblečení, ale nějak jsem prostě neměla zkoušecí náladu.



A tohle je vše, co mám z letošních Dnů Marianne doma. Asi si říkáte no nic moc teda. Jo jasně, v porovnání s ostatními toho je možná málo. Ale já nic víc nepotřebuji. Sama bych si mohla otevřít Dny Marianne doma a prodávat kosmetiku :D


V nejbližší době se můžete těšit na recenze těchto krasavců ♥


Mimochodem, když jsem po 10. hodině odjížděla z Olympie, parkoviště bylo plné a kolona v uzavírce byla několik kilometrů, stálo se až k Lídlu v Komárově. Pokud jste tam někdo z vás byl, mohli jsme si zamávat ;)
Jak jste si užili tento víkend? Nakupovali jste nebo jste šli raději na houby? A rostou už někde?

28 komentářů:

  1. mne letos dny M úplně minuly, vůbec se mi nechtělo nakupovat :)
    S diorkou jsi neudělala chybu, nejlepší rtěnky.
    poncho - must have

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdybych neměla tu Diorku vyhlídlou, tak asi taky nejdu.

      Vymazat
  2. Ten ruz je uplne naaadherny <3 milujem Dior ruziky. A tu kulmu mam tiez je skvela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Diorku ještě nemám, takže premiéra :) Kulma je super, máš pravdu. Akorát kdyby mi ty vlasy ještě někdo natočil, bylo by to super.

      Vymazat
  3. Neboj nejseš sama. Mně se stalo naprosto to stejné. Taky jsem tam byla ráno a odbočila na Bratislavu :D Díky bohu za navigaci v mobilu. Ta rtěnka je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky? Uf, to jsem ráda, že nejsem sama. Mají tam napsat ceduli Olympie a je :D

      Vymazat
  4. No nákup super, jen teda koukám, jak mě nikdo nelituje:-p, není nad to, když vás v sobotu ráno vzbudí zmatená blogerka:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však v půl 9 :D to já jsem už dávno byla dvě hodiny vzhůru :D :) ale jo, chudáčku, taky by se mi nechtělo vylézat z postele, ale je to kamarádka a je ve stresu, jsi jediná kdo jíí mohl pomoct :D jsi hodná žes to vzala :)

      Vymazat
    2. Ale já chodím spát po půlnoci, třeba i v jednu ráno!!:)) Já to vzala jedině proto, že jsem byla zmatená a nevěděla, co je za den jestli je všední den nebo o co jde, když volá:-D

      Vymazat
  5. :D :D Chudáku, byla bych taky ve stresu, kdybych odbočila špatně :D a ještě na Bratislavu, no potěš...:D já osobně na dálnici nikdy neřídím, vždycky jenom přítel, mě strašně vadí ostatní auta :D jsem řidič naprd no... ale příběh dobrý, naštěstí dopadl dobře! Nákupy máš náhodou fajn, tu kulmu bych brala hned, musím si takovou pořídit a je super, že k ní je ta rukavice, o tom jsi věděla, když jsi ji kupovala? :) A stín krásný, rtěnka taky a tužka na rty bomba:) byla bych spokojená :) sama jsem se tomuto nakupovaní vyhnula, nemám tu ani douglas ani sephoru, takže nic, smolík :D ale nevadí, jinak bych koupila v douglasu určitě Bourjois se slevou, Batiste šampony a ještě něco jsem měla v hledáčku. Krásný článek - pobavil, inspiroval, navnadil na další návštěvu. Díky, pa. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší bylo, že jak jsem minula tu Olympii, tak za pár metrů byla mlha jako kráva. Nemám ráda mlhu na cestách. Jinak řídím ráda. Jj, o rukavici jsem věděla, většinou u kulmy bývá, dle těch, co mám doma. Navíc mě přišla teď s tou slevou něco přes 600Kč,to je super. Ber to zas tak, že neutratíš a nedostaneš se do Bratislavy :D Děkuji, že ses tady stavila ;)

      Vymazat
  6. Já naštěstí nejsem vůbec řidička. :D No naštěstí... jela jsem do Olympie busem a normálně čtvrthodinová cesta se protáhla na tři čtvrtě hodiny... a ani ti gumídci, co rozdávali jako omluvu u vchodu, mi náladu moc nezvedli.
    Já se celkem rozšoupla a teď z toho mám trochu špatné svědomí (viz článek podobného ražení u mě na blogu). Těším se na recenzi rtěnky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já úplně litovala ty lidi v busech směr Modřice. Zůstat stát u Lídlu, tak raději vylezu. Gumídky dávali jo? :D To je dobré, no co mají dělat, stejně to vždy odnese řidič busu. Mrknu na pořádné nákupy, jdu na to :)

      Vymazat
  7. NO story jako hrom :D chudák Ilovemakeup.cz :D musíme ji politovat :) ale určitě byla ráda :) když tě slyšela :) Já letos byla poprvé na DM (jo dm drogerie to není) a vzala si jen kosmetiku, ale někdy elektro či něco do bytu? Proč ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo, vyloženě měla hlas, že mě ráda slyší :D

      Vymazat
    2. Lena S.: no úplně jsem cvrkala blahem, že jsem ji slyšela:-DD

      Vymazat
  8. Tak tos teda měla štěstí v neštěstí :) Já jsem to docela rozjela ve Fannu, tak teď budu o chlebu s v vodou :D Oblečení jsem neulovila žádný (akorát ponožky do balerínek, praktický na zimu :D), ale to se stejně vyplatí víc když jsou výprodeje.. No každopádně těším se na recenzi té Diorky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš fotku na ig? Hned mrknu. Bude teplá zima :D Recenzi jsem teď dopsala, bude brzy :)

      Vymazat
    2. Nedávala :D, pořídila jsem si 2 rtěnky od Estée, péči od Clarins, make-up Dior, no netroškařila jsem, ale tak zase se to vyplatilo holt no :)

      Vymazat
  9. No, pěknej nervák, vypadá to, že ty nemůžeš mít nic v klidu a normálně. Speciálně, pokud jde o nákup těch našich milovaných předražených rtěnek, ty u tebe vždycky začínají nějakou Horror Storry:-)) Ještě, že tahle Diorka za to stojí, krásný podzimní odstín a neskutečný komfort na rtech. Mám Diorky tři a nemůžu se jich nabažit. Asi pojedu i pro tu tvojí.....asi metrem:-))
    Ty stíny jsou taky bombový, krásný odstín. Kulma je také pěkná, ale asi bych to s ní neuměla, když nemá tu klapku.
    Ale ta konturka Bourjois je boží, na to, že jsi jí brala skoro naslepo, se fakt povedla. Musíš mi napsat jaký je to odstín???? Já mám č. 11 a č. 15 a jsem s nimi moc spokojená.A Ilovemakeup obdivuju, že tě neposlala někam, o víkendu si přece každý chce přispat :-)) :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli rtěnkám udělám vše :D Konturka je 01, vše v dnešním článku, mrkni. Určitě tě potěší ;))

      Vymazat
  10. Já strávila dny Marianne v práci, celý víkend, brigádně pracuji v jednom z obchodů, co se dnů M. zúčastní, takže jsem měla této nákupní akce plné zuby :D Dny Marianne v Brně jsou ale pro mě každoročně zklamáním, některé slevy jen pro Prahu, stejně tak některé značky a butiky jen v Praze. Největší zklamání však asi z Marianne lounge, za prvé mají v časopise uvedené, že jsou ve Vaňkovce, já v pátek projdu celou Vaňkovku a lounge nikde, až z komentáře facebooku se dozvím, že jsou venku de facto mimo areál obchodního centra vedle budovy s Galerií. Kde vůbec lounge je nebylo ani na jejich stránkách, a to ještě ani v pátek večer. Další překvapení bylo, že lounge je pro Brno a Ovu jen pá+so, zatímco v Praze i v neděli. V sobotu po práci jsem lounge nakonec našla a tam jen stánek s dárky, vedle s předplatným a stoleček, kde mi slečna orazítkovala účtenky, jinak nic, ale vůbec nic! To je ubohé, Ostrava měla ještě Baileys a Ugo, Praha navíc Tchibo, Háagen Dasz a Philips, Brno nic. Zvláštní, že časopis stojí všude v ČR stejně. Tyto dny Marienne mě naprosto znechutili, a to na ně chodím už řadu let, od doby, kdy u nás začínaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z toho stejný pocit. Jsi už několikátá, kdo říká, že Lounge v Brně katastrofa. Za pět účtenek prý měli na výběr z dárků z loňska. To, co bylo v časopise prý neměli v Brně ani náhodou. Přesně, dívala jsem se, že i Ostrava je na tom lépe. Škoda mluvit. Kdybych nechtěla tu rtěnku se slevou, tak to jde letos mimo mě.

      Vymazat
    2. Co se dárků za účtenky týče, nevím co měli v nabídce v pátek, já tam dorazila až o půl 6 večer v sobotu, takže jsem spíš čekala, že to bude přebrané. Na výběr byla černá šála (velmi příjemný materiál), Artdeco lak nebo rtěnka, každé asi ve 3-4 odstínech. Nějaké 2 hrnečky s logem a svíčka, možná ještě něco, ale spěchala jsem na vlak, takže jsem si vybrala tu šálu, dostala k tomu červenou nákupní tašku, v ní byl nový Celaskon v prášku a 2 vzorky woolite na praní a šla.

      Vymazat
  11. No kupony pre Slovensko by ti boli na dve veci, lebo u nas su Dni Marianne az tento weekend :) jedine, ze by si tu ostala cely tyzden, ale to by sa ti maximalne predrazilo... :D Inak nakupy pekne a ten Dior, ten Dior.... aaaach!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásny, krásny odtieň rúžu Dior (zdá sa, že mi táto značka má predsa ešte čo ponúknuť ;) ). Páči sa mi aj farba tieňa, ale to balenie vyzerá ako keby to bol tieň z Bulharska, čo sme mali doma pred dajakými 15-timi rokmi...

    OdpovědětVymazat