Freedom Makeup London - paleta očních stínů Pro 12 Dreamcatcher

Tuším, že v blízké době budete na pár blozích číst podobnou větu, jako budu psát za chvíli já. Přišel mi balíček, vůbec jsem to nečekala, bylo to fakt překvapení :) I když mám pocit, že tuhle větu někteří píší skoro pořád a s oblibou. Já se přiznám, že nečekaných balíčků moc nemám, obvykle mi firma napíše mail, že něco chystají a jestli mám vůbec zájem. Pokud někomu dáte svoji adresu, tak je pak těžké hrát si na překvapenou.

Tentokrát jsem adresu nedávala, měli ji už z dřívějška. Přišel mi mail z pošty, že mám čekat balík do ruky. Tak zadám číslo na net a vykouklo na mě, že je z eshopu Pink Panda. Já nic neobjednala, z eshopu taky nepsali. Možná k narozkám, ale to je ještě dva měsíce. Tak asi mě chtějí potěšit. Tímto eshopu Pink Panda moc DĚKUJI.
Balíček musel nejdříve projít důkladnou kontrolou :D


Tak jedem na to, co mi došlo. V balíčku byly tři produkty.
  • Freedom Makeup paletka tvářenek - Pro Blush Palette Peach and Baked
  • Freedom Makeup paleta očních stínů - Pro 12 Dreamcatcher
  • Freedom Makeup černý linkovač na oči  - Pro Eyeliner Liquid Ultra Black
O značce jsem dřív neslyšela,z přiložených informací jsem se dočetla, že: 
Freedom Makeup nabízí široký výběr výrobků pro začátečnice i profesionálky. Značka pochází z Velké Británie a je teď nově zařazena do sortimentu na eshopu Pink Panda. Pokud byste nakupovali na eshopu produkty Freedom Makeup do konce října 2015, nezapomeňte zadat kód FREEDOM15  a máte 15% slevu


I když jsem jako první zkoušela paletu tvářenek, představování produktů začnu paletkou stínů, protože ta mě teda překvapila...
Paletka je v plastovém obalu, s průhledným víčkem, přes které vidíte 12 stínů. Paleta s názvem Dreamcatcher má super výběr barev. Je vhodná pro začátečníka, který zatím objevuje barvy a spíš než divočinu, si dá na oči hnědé nenápadné odstíny, což je první řada. Jakmile začátečník přejde do mírně pokročilých, bude se mu hodit poslední řada paletky, zejména poslední tři tmavší odstíny, kterými může světlé stíny ztmavit a vystínovat vnější koutek víčka. No a po čase, když bude machr a rozjede to, tak použije prostřední řadu odstínů, kde je fialový, modrý a zelený.

Freedom Makeup London Pro 12 Dreamcatcher
Freedom Makeup London Pro 12 Dreamcatcher
Freedom Makeup London Pro 12 Dreamcatcher
V paletce je oboustranný pěnový aplikátor. Nevím jaký je, vypadá docela ok. Není to taková ta jemná pěna, která se hned rozpadne. Já aplikátory neřeším, nanáším oční stíny štětci. Aplikátor zatím ponechávám v paletě, je tam na něj místo, ale nepoužila jsem ho a používat asi ani nebudu.
Freedom Makeup London Pro 12 Dreamcatcher
Paletku používám skoro týden. Od chvíle, kdy mi přišla, jsem každé ráno do práce a o víkendu taky, tvořila různé kombinace stínů na očích, abych všechny vyzkoušela a mohla co nejdříve poreferovat. 
Konzistence stínů v paletě je super. Je to taková střední cesta. Rozhodně nejsou suché, prašné, jsou mírně máslové, ale ne zas moc. 
Pigmentace opět pecka. Kromě prvního světlého stínu, který je opravdu světloučký jak na ruce, tak i na oku. Je spíše vhodnější do vnitřního koutku oka na rozjasnění nebo na tvář jako rozjasňovač. Světlý fialový stín dole, má trošku jinou konzistenci než ty hnědé stíny, ale nechci říct špatnou. Není tolik krémový - no stále není suchý prašný :) - je jiný a je trošku průhledný. Pigmentace dobrá, ale není tak hutný. Dá se v pohodě navrstvit.
Ostatní stíny bez komentáře, nemám co vytknout, jsou bezvadné. 
Jsem moc ráda, že v paletě je použitelný opravdu sytý černý stín. Když potřebuji na oči černou, tak jsem vždy používala Blackout z palety Naked 2. Teď mohu střídat s tímto černým, krásně pigmentovaným stínem od Freedom Makeup.
Výdrž stínů na oku je docela otazník. Dávala jsem vždy stíny na bázi od Urban Decay. Líčím se ráno cca kolem 7 hodiny a odličuji něco k 22.hodině. Už když jsem přišla odpoledne z práce, jsem se dívala do zrcadla a nic, stíny držely, pigmentace stejná jak po nanesení, žádné slévání na víčku. Pak jsem mrkla na oči kolem 19.hodiny a stíny zas ve 100% kondici. No tak pak jsem teda mrkla ještě jednou v těch deset hodin a stíny furt ok, bez slévání a na oku syté. Tak jako já nevím, pak jsem už šla spát a odlíčila jsem se. Ale tipuji, že stíny prostě drží a drží a drží :D Kolik hodin, to nejsem schopná zjistit, zatím teda vím, že 15 nejméně.

Freedom Makeup London Pro 12 Dreamcatcher

Stíny na fotkách jsem rozdělila podle řad. Na první fotce jsem první stín označila tečkou, jak vidíte je fakt světloučký, lehce byste ho mohli přehlédnout. Ostatní tečky neřešte. Stíny jsou na ruce nanesené bez báze a je to vždy jen jedno máznutí. Ať máte představu jak pigmentované stíny jsou bez vrstvení.
Freedom Makeup London Pro 12 Dreamcatcher swatches - first row
Freedom Makeup London Pro 12 Dreamcatcher swatches -second row
Freedom Makeup London Pro 12 Dreamcatcher swatches - third row
Freedom Makeup London Pro 12 Dreamcatcher
Freedom Makeup London Pro 12 Dreamcatcher
Freedom Makeup London Pro 12 Dreamcatcher
Paletek má Pink Panda na eshopu několik různých kombinací odstínů ZDE. Nemám samozřejmě vyzkoušené ty ostatní,ale nebojím se, že by ILoveMakeUp a ostatní blogerky taky neudělaly recenze co nejdříve, takže uvidíte, co řeknou. Já paletu Dreamcatcher můžu doporučit všema deseti a moje dvě oči ji taky doporučují. Paleta stojí 179Kč a pokud se vám odstíny líbí, tak nebudete litovat jediné koruny. Nezapomeňte, že můžete do konce října ušetřit 15%. FREEDOM15 ☺

14 komentářů:

  1. Tak to vypadá skvěle. Taková paletka se hodí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně super, za pár kaček. Takže, pro studentky nebo všechny, kdo nechtějí dávat velké částky za kosmetiku, tak doporučuji :)

      Vymazat
  2. Jj, mně teda moc nečekaných balíčků také nechodí, když vím, že jsem někde dala adresu, že.. Ale tento balíček jsem také dostala bez upozornění a jsem ráda, protože o této značce jsem také nikdy dříve neslyšela..
    Ta tvoje paletka má nádherné odstíny, pak parádní a za tu cenu, si myslím, že více než dobré! Super článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to příjemné, když dojde překvapení, co si budem vykládat :D Jako tahle paleta je skvělá, pigmentace bez chyby a výdrž taky. Jsem zvědavá na ostatní.

      Vymazat
  3. Celkom pekná paletka, ale prečo mi to pripomína tým reliéfom tiene od Nars Dual intensity eyeshadow? Bože mohli ich urobiť hladké ale takéto zbytočné opičenie sa po high end značkách potom danej bežnej značke uberá na vierohodnosti že značka sa snaží robiť originálne produkty v bežnej cenovej relácii, ale vlastne to tak nie je. Ale ináč paletka vyzerá veľmi dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle já neřeším, stejně se ten reliéf za pár použití sedře. Pokud je levná věc kvalitní, tak ji koupím, i když je podobná nějaké drahé :) Ale vím, že někdo má názor jiný, tak to má být. Jj, mile mě překvapila.

      Vymazat
    2. To som si aj ja povedala - radšej hladký povrch. Ale tak marketing je tiež dôležitý, keďže mnohým napadn "veď toto som už videla" a bude to lákať ku kúpe.
      Hoci si paletku kupovať nebudem (vadí mi ten nepekný obal), uznávam, že výber odtieňov sa mi zdá byť zaujímavý.

      Vymazat
  4. Hezká kombinace barev, za tu cenu vypadá paletka opravdu skvěle :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  5. Pigmentace se mi moc zamlouvá, podobná paletka by se mi hodila. Mrknu na ni, díky!

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka vypadá moc pěkně. Jsem ráda, že v dnešní době už za poměrně nízké ceny najdeme i pěkné a kvalitní nejen palety... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to potěšilo. Ne každý si může dovolit utrácet majlant :)

      Vymazat
  7. Tvá recenze mě tak zaujala, že už mám paletku objednanou, ale ne tu, co máš ty, nakonec mě zaujala Freedom Pro12 Audacious3...
    https://www.pinkpanda.cz/produkt/freedom-makeup-paleta-12-ocnich-stinu-pro-12-audacious-3
    Když jsem uviděla ty swatche, tak jsem hned viděla, že to je něco pro mne. K tomu jsem přihodila i jejich finish pudr, tak už jsem moc zvědavá ;)
    Díky ta tip :)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat