Dior Cosmopolite Collection - Fall 2015 - Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental

Nejdříve jsem se vás chtěla zeptat, co z nových produktů chcete na blogu vidět jako první. Ale pak jsem to rozhodla sama. Vzhledem k tomu, že rtěnka Dior je z podzimní limitky, tak bude článek na ni, pro případ, že by ji chtěl náhodou někdo pořídit a řídil se třeba mými informacemi a fotkami, tak ať mu usnadním rozhodování.
Podzimní limitky nebo podzimní novinky mám v kosmetice nejraději. Vždy jsou to krásné odstíny, které se mi líbí a docela mi sedí.
Kolekci Cosmopolite jsem zahlédla na netu jen tak zběžně. Nějak jsem jí nevěnovala pozornost, nevím Dior mě nechává chladnou, mám jedny stíny a znám i lepší, za méně peněz.
Pak jsem ale na instagramu u jedné české kosmetické maniačky (díky Leni) viděla fotku super odstínu a začala jsem pátrat :)
Bylo mi řečeno, že rtěnka je v odstínu 753 Continental z podzimní limitky Dior. Jasně, že jsem hned valila do parfumérky a očíhla celou limitku. Nevím no, v reálu mě rtěnka na ruce až tak nezaujala, takže jsem odešla s prázdnou. Pak jsem ještě asi dvakrát rtěnku omrkla, když jsem byla v nákupním centru, ale pořád to samé. Zkoušela jsem googlit, bohužel moc fotek rtěnky na rtech mi nevyjelo, vlastně skoro žádné. Tak jsem si říkala, že rtěnku asi oželím. No jak vidíte, nakonec jsem rtěnku na Dny Marianne koupila a jsem moc ráda.

Tradááá. Představuji vám novou krasavici v mé rtěnkové sbírce
Dior Rouge Dior 753 Continental
Trošku jsem si hrála s fotkami svých rtů a touhle rtěnkou. Říkala jsem si, že by se mi možná tohle líbilo na zdi. No uvidíme.
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Tak tady je konečně. Počítejte s tím, že jsem rtěnku nafotila z každé strany asi 10x a taky mám v úmyslu vám všechny fotky ukázat.
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Na krabičce asi není nic moc co vidět. Je to normální papírová krabička s nápisy ;)
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Obal samotné rtěnky už je trochu ke koukání. Obal je plastový, tmavě modrý se stříbrným páskem, který je u otočného konce rtěnky.

Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Na vršku obalu je vyražené logo Christian Dior, CD ve stříbrné barvě.
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Odstín Continental je červeno-hnědý, když to řeknu jednoduše. Na rtech je ale spíš do červena, možná je ve rtěnce trošku růžové, ale kapánek a to vše přebíjí ta hnědá, ale rtěnka není hnědá. Na rtech je zvláštní, tmavá, ale ne berry ani hnědá. Je potřeba ji vyzkoušet, na každém bude asi jiná.
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Ve rtěnce je vyražený nápis Dior, to se mi moc líbí. A je jedno jestli má tohle na sobě rtěnka Dior nebo jakákoli jiná drogérková za pár kaček.
Tady na fotce relativně odstín odpovídá, ještě je trošku tmavší.
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Při focení střídavě svítilo sluníčko a byl stín. Tady je rtěnka na sluníčku.
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Vzorek rtěnky v jedné vrstvě na ruce. Nevím jak se zdá odstín vám, ale pro mě totálně nezajímavá barva :)
Rtěnka má perfektní konzistenci, takovou krémovou, strašně příjemnou na rtech. Někde jsem četla, že obsahuje kyselinu hyaluronovou. Netuším jestli je to pravda, na obalu jsem nic takového nevyčetla. Rtěnka je velice dobře pigmentovaná. Aplikace na rty bez problémů, krásně na rtech klouže, nezalézá do vrásek.
Rtěnka se při pití obtiskává na skleničku, při jídle mizí dolů, ale po jídle jsem si všimla, že mám rty stále zabarvené. Zmizí vám ze rtů ten hezký lesk, ale barva zůstane. Pokud mizí, mizí stejnoměrně.
Rtěnka příjemně voní.
Rtěnka je matná, bez třpytek. Nevytváří ale matný povrch. Na rtech je lesklá. Rty nevysouší.
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Rtěnku jsem nezkoušela bez konturky. Vlastně původně jsem chtěla, protože jsem si říkala, že nemám ponětí, se kterou konturkou rtěnku Continental spárovat. Pak jsem si uvědomila, že jsem si přece koupila v Douglasu novou konturku na rty od Bourjois. A vite co? Ona k té rtěnce normálně pasuje. A to jsem ji kupovala jen tak, prostě jsem chtěla nějaký pěkný odstín konturky. Jaká šťastná ruka :)
Konturka od Bourjois je v odstínu 01 Nude Wave.
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental + Bourjois lip liner 01 Nude Wave
Konturka se mi zdá víc do růžova, rozhodně mnohem víc než je rtěnka, která vlastně růžová vůbec není. Ale když jsem rtěnkou pak rty vykreslila, přišlo mi, že k sobě docela jdou a nijak se nebijí.
Bourjois lip liner 01 Nude Wave
Však posuďte sami, vidíte někde na následujících fotkách konturku?
Odstín rtěnky jsem opět nezachytila na 100%. Světlo bylo k ničemu, jednou zataženo, jednou sluníčko. Proto jsou některé fotky do oranžova.

Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
 Tady je rtěnka relativně podobná, ale je kapánek víc do červena.
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Dior Rouge Dior Lipstick 753 Continental
Rtěnka má 3,5g a cena v parfumerii Fann byla 970Kč, já měla ještě 25% slevu. Jinak v Douglasu byla za 990Kč a v Sephoře něco přes 1000Kč.

21 komentářů:

  1. To je přesně moje barva! Takovouhle zbožňuju, takže zapisuji a snad si ji pořídím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapisuj, ale je to limitka. Takže moc dlouho asi na pultech nebude :)

      Vymazat
  2. To je nádhera! Koupila jsi moc dobře. Na mém wishlistu jsou rtěnky Dior na 3. místě za MAC a YSL. Už aby mi všechny říkaly pane (paní) :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám seznam rtěnek, ale teď jsem koupila levnější drogérkové. Moc se na ně těším, jsou to super odstíny. Tak snad je budeš mít všechny brzo doma :)

      Vymazat
  3. Je nádherná! Skvělý univerzální odstín rtěnky, podobný mám od YSL..:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Jaké je to číslo? YSL mám teda jen jednu rtěnku, ale je supr.

      Vymazat
    2. Od YSL se mi zdá podobná č.9. Ta se mi taky moc líbí. Já mám od YSL profláknutou 207 Matt. Ta je úžasná👌

      Vymazat
    3. Adri, YSL 9 mám, je jiná. YSL je víc do "růžova". Podobné jsou, ale mírně jiné :D Já moc matné nemusím, ale v matných bývají dost pěkné odstíny. Tak uvidím.

      Vymazat
    4. Díky za info. Půjdu tu 9tku ještě pořádně prozkoumat:-))

      Vymazat
  4. Máš pravdu, taky by mě na ruce nezaujala, ale na rtech vypadá moc krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  5. nádherná rtěnka, ty máš vždycky nej výběr :)

    OdpovědětVymazat
  6. Co dodat, nádherný odstín, vypadá fakt parádně a fotku si dej nad kosmetický stoleček!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi dám, zajdu do tiskárny, zkusím to na plátno. Uvidíme, dostaneš ho k Vánocům :D

      Vymazat
  7. Když jsme viděla tu první fotku, tak jsem si říkal cože, to je ona??? :O Byla jsem fakt v šoku, ale výsledek je velmi překvapivý, je moc krásná a na podzim jako dělaná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D myslíš tu barevnou? To by byla pecka. Možná bych si takovou rtěnku koupila

      Vymazat
  8. Překrásná ♥ Se musím podívat, až půjdu kolem :D

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá recenze, přímo vyčerpávající, skvělé fotky. Na tvých rtech vypadají božsky všechny rtěnky. Tahle je naprosto luxusní. Mě přesvědčil už ten tvůj předešlý článek. Jsem ráda, že jí mám, je to nádherný neokoukaný odstín a o kvalitě ani nemluvím, moje čtvrtá Diorka. Ještě jednou díky za tip, Leně samo také. Na tu konturku kouknu, skvělé combo👍

    OdpovědětVymazat
  10. To je tak nádherná farba! Ďakujem za inšpiráciu.

    OdpovědětVymazat