Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction

Po té, co jsem si koupila rtěnku od Diora, jsem pořád měla pocit, že na letošní podzim potřebuji něco malinovějšího, ostřejšího. Ne, že bych měla málo rtěnek na podzim, ale nová rtěnka musí prostě být. Vzhledem k tomu, že jsem dlouho nebyla v drogérii, tak mé kroky mířily tam. Konkrétně do Rossmanna, protože mají Catrice. A jak určitě víte, tak Catrice má pár produktů nově v sortimentu. Novinky můžete očíhnout na netu ZDE. No a taky proto, že do Rossmanna mám 10% kupony na slevu.
Ještě než jsem po práci vyrazila na nákupy, mrkla jsem na nové odstíny rtěnek na googlu. Sepsala jsem seznam tří rtěnek a že se uvidí...
A tohle je můj nákup:
Tři rtěnky jsem splnila, jeden odstín je sice jiný než jsem vybrala, ale asi se pro něj časem vrátím. Ke rtěnkám jsem do košíku přidala dva oční stíny.
Nebudu vám zatím psát názvy rtěnek ani stínů, postupně budou recenze.

 Dnes tedy začneme recenzi první rtěnkou.
Je to Catrice Ultimate Colour 420 Plum Fiction. Plum Fiction je jeden z nových odstínů rtěnek Catrice.
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction
Stačil jeden pohled do vzorníku Catrice a bylo rozhodnuto, tento odstín musím mít.


Pokud neznáte kosmetiku Catrice a jejich rtěnky, trošku vám je popíši. Rtěnky z řady Ultimate Colour jsou v černém, lesklém, kovovém obalu. Na mé fotce sice vypadá obal spíš jako gun metal, ale je tmavě černý. :D tmavě černý, jako kdyby existovala světlá černá ;) Na obalu je šedý nápis Catrice. Na spodní části je vždy nálepka s názvem odstínu, nálepka relativně vystihuje barvu rtěnky.
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction
Rtěnky z této řady jsou velmi pigmentované, mají perfektní krytí a super krémovou texturu. Na rtech jsou lesklé, rty vyživují. Nezalézají do vrásek. Aspoň teda odstíny, které mám já vyzkoušené.
Odstín Plum Fiction je krásná malinová barva, na rtech docela výrazná a tmavší než ve rtěnce. Když nejíte a nepijete, tak rtěnka na rtech drží. Nijak neslézá dolů, ve chvíli, kdy se napijete, máte velmi sytý otisk na sklenici. Při jídle mizí rtěnka ze rtů stejnoměrně, i když ji celou "sníte" rty vám zůstanou zabarvené. Pozor na konturku, je potřeba ji rozmazat štětcem na rtech do ztracena. Jinak budete chodit po jídle s orámovanými rty a to nevypadá dobře.
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction
Zde na fotce je rtěnka světlejší, než ve skutečnosti je, ale chtěla jsem vyfotit logo Catrice, které je vyražené do rtěnky. Píši to pořád a dneska zase, tenhle detail mám na rtěnkách ráda.
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction
 Na této fotce odpovídá odstín rtěnky realitě nejvíc.
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction
 Vzorek rtěnky na ruce, pouze jedna vrstva, jedno přejetí. Pigmentace jako blázen :)
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction
Rtěnku jsem nejdříve dala do páru s konturkou od Catrice, bohužel konturka byla tmavší, tak jsem hledala nějakou další podobnou a našla jsem fajn odstín od Jordany Baby Berry. Moc malinových konturek nemám, takže budu muset při další návštěvě drogérky nějaké koupit,aby se hodily k dalším rtěnkám, které mám doma. Přeci jen, každá rtěnka má jiný nádech, takže nelze mít pouze jednu tmavou konturku.
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction + Jordana lip liner Baby Berry
A zde už je krasavice od Catrice na rtech. Je prostě dokonalá, úžasná a krásná. 
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction
Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction
Rtěnka má 3,8g a cena byla 113Kč-10%. Doufám, že se vám rtěnka líbí. Já prostě na podzim/zimu tyhle odstíny potřebuji. Rozzáří šedivé dny.

19 komentářů:

  1. Nádherná, tyhle odstíny úplně miluju (takže jich přirozeně mám už několik a mezi nimi i hodně podobný téhle, tak si nechám zajít chuť). :)

    OdpovědětVymazat
  2. chtěla bych mít tak plné rty jako ty

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je skvělý podzimní odstín;) Musím se po ní kouknout! Doma jsem měla od Catrice jen jednu rtěnku a to takovou mrtvolnou, takže je na čase je vyzkoušet!:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrtvolné jsem měla tři, nelíbily se mi. Ale tyhle jsou pecka

      Vymazat
  4. Krásná barva. Taky mám na podzim tyto odstíny moc ráda. Letos jsem si pořídila už dva podobné a stále nemám dost :D Od Catrice taky plánuji koupit nějaký kousek ;-)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že si z nabídky Catrice vybereš. Ty odstíny jsou dokonalé.

      Vymazat
  5. Moc pěkný odstín, na podzim jako stvořený. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné barvy, už nutně nějakou pořádnou rtěnku potřebuju! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Žádnou rtěnku Catrice jsem ještě neměla, protože u nás v Rossmannu tahle značka ani není...Každopádně tahle se mi moc líbí a těším se na recenze dalších :) -L

    OdpovědětVymazat
  8. Moooc krásná, těším se na další:-))

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné barvičky a musím souhlasit, že na podzim jsou ideální :)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  10. Tento odtieň mám už pár týždňov v hlave a vo veľkom zozname prianí. Tá farba je nádherná, i keď ja som si ju predstavovala akosi viac vínovú. Musím ju konečne obzrieť v drogérke.

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá úžasně �� nemaji Catrice i jinde než v Rossmanovi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo říkal, že viděl i v Tetě stojan, ale u nás nemají. Chodím teda na Catrice do Rossmanna :)

      Vymazat