YSL a Lancome - Marionnaud

Čím více produktů, tím větší sleva. Hlásá reklamní plakát parfumerie Marionnaud. Copak tomu se dá odolat? Navíc mi "někdo" :D poradil, že bych si měla koupit výraznou rtěnku. Tak jsem šla a koupila ;) Dneska malý náhled. Pokračování příště...
Opět puzzle efekt, hlavně proto, že jsem chtěla zakrýt čísla rtěnek, aby bylo překvápko. Bohužel, když se mi zakrylo jedno, tak druhé bylo nezakryté. No po pěti minutách generování různých kombinací mě to přestalo bavit. Jeden odstín možná vidíte, ale druhý je tajemství, které bude brzy odhaleno ☺





Musím říct, že s nákupem jsem byla spokojená tak půl na půl. Ujala se mě slečna, prý obchodní zástupce, dál si nepamatuji, očividně nebyla z Brna, protože její chování bylo úplně jiné=lepší. Takže se mi věnovala, v pohodě si pokreslila ruku dvaceti rtěnkama a v klidu se mnou vybírala.U pokladny se mě ujala "brňačka" jakási nafučená, zamračená, nemluvila, dala rtěnky do igelitové tašky a jako že  konec. Já jí říkám a můžete mi dát prosím Vás nějaké vzorky? Podívala se na mě jako, že jestli jsem se nezbláznila, šak oni nikdy přece vzorky nemají ne? Vždycky mě fascinuje jak vše mají zrovna vydané buď je po Vánocích nebo před Vánocema :D . Dneska tedy neříkala nic a šupla mi tam sáčeček mini vzorek krému Dr. Kitzinger :-O . No já říkám, tak děkuji a šla jsem pryč. Jako tohle mě dokáže vytočit, já neříkám, že Dr. Kitzinger je málo, ale bože to by jí to ruku utrhlo kdyby mi tam dala nějakou vůni nebo já nevím, třeba i dvě. Však proč ne, měli by si zákazníka vážit. Navíc jsem tam neutratila 20Kč, ale o něco víc. Tohle se mi fakt nelíbí, já blbá už jsem si tolikrát říkala, že do Vaňkovky do Marionnaud chodit nebudu, ale zdá se mi, že tam mají větší výběr jak na jiných prodejnách, no nevím, příště si to asi lépe rozmyslím. Samozřejmě nechci tím říct, že jsou všechny prodavačky na téhle prodejně špatné, ale já vždy narazím... V tomhle třeba na Sephoru nemají.


4 komentáře:

  1. Čím víc produktů, tím větší slova? To je přímo vražedná marketingová kampaň:-)

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja chcem puzzle efekt! :-D no znie to vážne vražedne, presne mierené na našu ženskú povahu :-o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo podlá past.Já mám zase špatné zkušenosti se Sephorou, tam mají věčně věků s něčím problém a prodavačky jsou protivné jak činže.
    http://mybeautypineapple.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat