Tous L´eau pour le corps

Tuhle úžasnou vůni Tous mám už od července, kdy jsem byla na nákupech v Praze. Zvláštní je, že když jsem k ni voněla v Sephoře v Brně, tak mi vůbec nevoněla a v Praze mi ji slečna stříkla na papírek a bylo vymalováno:D Musela jsem ji mít. Tak nevím teda jestli má Brno nějaký špatný tester. Nebo jsem prostě v Praze byla lépe naladěna, no bodejť z takového množství zboží a značek v Sephoře v Palladiu:D

TOUS

Tous je španělská šperkařská společnost založená v roce 1920 Salvadorem Tousem Blavim a ...


L´eau pour le corps

Něžnost citrusových olejů a aloe vera - Vytvořeno Nathalií Lorson
květinová – dřevitá – pižmo
Lehké vrchní nóty s citrusovým nádechem: mandarinkový a citronový olej a květinová směs
Relaxační květinové srdce: pomerančový olej, jasmín, bílá pivoňka, černý rybíz
Zahalující spodní nóty: bílé pižmo, patchuli, průzračný jantar


Mám 50ml balení, flakon je docela velký, ale i tak ho nosím v kabelce. Flakon je jako by zaoblený, přední strana hladká, na zadní straně jsou vlnky, takže to dělá zajímavý efekt. 

  Já nevím, já mám pořád pocit, že mi flakon připomíná řecký chrám nebo tak něco, jako že ty vlnky jsou sloupy.

Vršek a ostatní zlaté detaily jsou plastové


Vůně je skvělá, je v ní něco "ostřejšího", co mi hodně voní. Bohužel nemám ponětí, která složka to je.


Žádné komentáře:

Okomentovat