Lancome L´Absolu Rouge 06

A je tu první část rtěnek, koupených v Marionnaud. Jako první mám pro vás Lancome L´Absolu Rouge 06. Dle slečny v parfumerii nejprodávanější odstnín. Možná jo, možná ne. Každopádně měli poslední v aktuálních zásobách a já jsem spokojená, že jsem rtěnku vzala. Moc se mi líbí. Tahle rtěnka dle popisku vzadu na krabičce je: vysoce vyživující a tvarující rtěnka. Já nevím jestli mi tvaruje rty, ta rtěnka je prostě skvělá a víc k ní nemám co říct. Vydrží na rtech o něco méně než YSL, o které řeč teprve bude. Každopádně rtěnka je příjemná, rty nevysušuje, krásně voní. Víc k ní napsat fakt neumím, takže mrkněte na fotky a udělejte si obrázek sami. Já jsem z téhle rtěnky nadšená. Fotek bude 12, jsem se zase vyřádila :)

Lancome L´Absolu Rouge 06
Lancome L´Absolu Rouge 06
Lancome L´Absolu Rouge 06
Lancome L´Absolu Rouge 06
Lancome L´Absolu Rouge 06

Lancome L´Absolu Rouge 06
Lancome L´Absolu Rouge 06

Lancome L´Absolu Rouge 06

Lancome L´Absolu Rouge 06
Lancome L´Absolu Rouge 06


Lancome L´Absolu Rouge 06

8 komentářů:

  1. Klidně bych té prodávanosti věřila, je úžasná a zákonitě musí slušet každému. Takové trochu "my lips but better", ty jsou prostě nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takže řasenky dělá Lancome výborné, teď koukám i rtěnky. Ta výdrž se mi líbí, porozhlédnu se po ní. A možná i po stejném odstínu, protože je neuvěřitelně lichotivý.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada moc hezky :-) ten odstin je super!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. díky holky, jsem ráda, že se líbí, doufám, že si taky koupíte a uvidím ji u vás na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá luxusně. Moc hezký odstín, sluší ti ;)

    OdpovědětVymazat