YSL Rouge Pur Couture 9

To nejlepší na konec:) Tedy nemyslím, že bych končila s blogem, ale myslím tím konec víkendu. Mám pro vás opět milion fotek mojí, za těch pár dnů už oblíbené, nové rtěnky YSL Rouge Pur Couture č.9.
Vždycky jsem chtěla YSL rtěnku, samozřejmě kvůli obalu to byla rtěnka YSL Rouge Volupte. 
Bohužel jsem nenašla odstín, který by se mi líbil, buď byly všechny moc růžové nebo hnědé nebo nude a mrtvolné rty já fakt nemám ráda, (tím se nechci nikoho dotknout,já jen prostě nechápu tento módní trend). A když jsem našla odstín, který by se mi pozdával, tak se v ČR samozřejmě neprodává, jak jinak. Takže jsem brouzdala na googlu dál a vždycky jsem skončila u odstínu Rose Stiletto. Je to výraznější odstín, přesně takový jsem chtěla. 
YSL Rose Stiletto 9
Krabička je mírně odrbaná, snad to neva, strašně špatně se mi otevírala, navíc jsem ji musela otevřít zespodu, protože horní část mi nešla otevřít vůbec a nechtěla jsem krabičku roztrhnout, protože ji potřebuji do kabelky, jelikož jsem stále nesehnala obal na rtěnku :(((
YSL Rose Stiletto 9
Pokud jste četli článek o Lancome tak víte, že mě dostaly slevy a nakoupila jsem v Marionnaud. 
Zde pár fotek obalu rtěnky, bohužel není tak zajímavý jako u Rouge Volupte. Je jednoduchý a krásný, hlavně logo. Ovšem fotit rtěnku, ve které se vše odráží je fakt o nervy :D Obal se dá v nouzi použít jako zrcátko.
YSL Rose Stiletto 9
YSL Rose Stiletto 9
YSL Rose Stiletto 9
Rose Stiletto je rtěnka se saténovým efektem, opravdu ano, rty jsou velice jemné a rtěnka na rtech je příjemná, vůbec nevysušuje a hlavně drží. A to i když jsem něco malého jedla, stále na rtech rtěnka byla. Výdrž dle mého názoru velice dobrá. Samozřejmě pokud bych jedla 4 chodové menu, předpokládám, že výdrž by byla menší.
Snažila jsem se vybrat fotku, na které by foťák barvu rtěnky zachytil, myslím, že první dvě fotky dost odpovídají. Třetí je focena na sluníčku a poslední tak v polo-stínu. Přála bych vám cítit tu vůni, opět jako u Lancomu je to vůně příjemná, výrazná. cítím ji i na rtech, možná v ní cítím maliny? 
YSL Rose Stiletto 9

YSL Rose Stiletto 9
YSL Rose Stiletto 9 - foceno na sluníčku
YSL Rose Stiletto 9
A opět detail loga. Už asi nikoho nezajímá, ale prostě musím ho sem dát.

YSL Rose Stiletto 9
 Rtěnky, "materiálu" je po vyšroubování opravdu dost.
YSL Rose Stiletto 9
 Zde jsou YSL a Lancome vedle sebe k porovnání odstínů.
L to R: YSL Rose Stiletto 9 a Lancome L´Absolu Rouge 06
A poslední fotky, rtěnka na rtech. Opět foceno tak všelijak, na sluníčku, ve stínu, včera a i dneska když pršelo.
YSL Rose Stiletto 9 pouze na spodním rtu.

YSL Rose Stiletto 9
YSL Rose Stiletto 9

Fakt nevím proč mám na téhle fotce modrou kůži nebo co to je, ale myslím, že zrovna hráli písničku  Blue (da ba dee) od Eiffel 65 :DD
YSL Rose Stiletto 9
Vidím, že to opravdu chce dokoupit konturku na rty. Máte tip? Já na jednom blogu od slečny zjistila, že prý Catrice má fajn tužky, prý dlouho vydrží na rtech, což je fajn. Musím tedy mrknout, doufám, že najdu odstín k téhle rtěnce.



11 komentářů:

  1. Krásný, slušivý odstín. A i bez kontury to vypadá k světu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jupíí už mám i konturku, nakonec jsem koupila tu catrice

      Vymazat
  2. Nádhera, jak jinak :) I tenhle obal je luxusní a rozhodně decentnější, takže věřím, že se naopak najdou ženy, kterým se bude líbit více. A i odstín se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta je vážne krásna

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. ta jak je na sluníčku, že? to je pěkná barva, škoda, že taková není

      Vymazat
  5. Já mám od YSL nejraději jejich oční paletky.

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám od YSL nejraději vůni Elle ♥ stíny mám jen jeden kousek

      Vymazat
  6. Mně se náhodou to balení docela líbí, působí luxusně a elegantně. I když musím uznat, že na kolegyni Rouge Volupte a Sheer Candy nemá:-) Jinak já myslím, že ta kontura není úplně nutná.

    OdpovědětVymazat