Freeman šampon a kondicionér

V Tescu měli v týdnu, a možná ještě mají, akci 25% na vlasovou kosmetiku Freeman. Proto, že mám tuto kosmetiku ráda, tak jsem koupila šampon a kondicionér. Tyhle výrobky jsem ještě neměla. Opět barevné, krásné obaly, ovoce na kondicionéru jako živé ;)

Freeman
Vzhledem k tomu, že šampon je na objem a taky na udržení barvy barvených vlasů, tak jsem po něm lapla. Po té co jsem šla z blond melíru na hnědou, musím si svou barvu udržovat. Měli dva poslední kousky šamponu, no ten jeden byl jakýsi rozteklý, druhý ok. Dneska jsem doma zjistila, že tohle balení je teda docela nic moc, kvůli tomu, že hned jakmile otevřete uzávěr, tak šampon teče ven, takže není problém lahvičku umazat :(  Otvírejte opatrně.
Freeman Volume Shampoo
Kondicionér Papaya a Limeta má dodat vlasům sílu, vitalitu a lesk. Jeden kondicioner a masku jsem od Freemanu už měla. Tenhle kondicionér je lepší. Mám pocit, že není tak vodový, prostě obalí vlasy, ty jsou pak jako by klouzavé a lépe se rozčesávají. Kondicionér se vymývá.

Freeman Shine Conditioner
Dnes jsem si oběma výrobky umyla vlasy. Jsou opravdu super. Vlasy jsem nefoukala, přesto jsou docela nadýchané. Uvidíme jak dlouho, protože moje jemné vlasy jsou tak do hoďky zase splihlé. Vlasy se lesknou. 
Balení šamponu má 300ml, cena po slevě byla 74,90Kč. Kondicionér má 400ml, cena po slevě byla 73,40Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat