Aquolina

Dnešní článek začneme malou hádankou, i když kdo si přečetl nadpis, asi už ví o čem článek bude, no ale nekazte mi radost a hádejte, jo? :D
Malá nápověda zde na fotce...

Ano, uhádli jste, dneska to bude o krásně voňavých výrobcích značky AQUOLINA. Abych nehrála chytrou, moc o téhle značce nevím, dost podstatné je ale vědět, že ji seženu ve Fannu a že tělová mléka, která kupuji jsou krásně voňavá.

Značka Aquolina v parfumerii FANN:
Kok-tails  - sprchové gely
X-moothies -sprchové gely, tělové krémy
Koupel
Sprchování
Tělová mléka

Mně nejvíce vyhovují tělová mléka téhle značky, hlavně proto, že vydrží nejdéle vonět a vůně opravdu stojí za to. Tělová mléka jsou ve velikosti 250ml a vydrží velmi dlouho. (zvlášť maniakům co mají doma 150 tělových mlék, jako já)

AQUOLINA - tělová mléka
Můj oblíbený je Peach and Apricot, tohle mléko mám už asi potřetí. Nevím jestli je to jen můj dojem, ale já mám pocit, jako by ten tělový krém byl našlehaný, je takový jemný a nadýchaný. Připadá mi jako vytvořený z bublinek nebo já nevím. Každopádně bublinky jsou sem tam viditelné i přes obal. Krém nebo spíše mléko, hned vsákne a není mastný. Pokožka je po aplikaci jemná, hladká, voňavá ☺

Já mám doma malou zásobu na zimu. Mám tedy opět Peach and Apricot a aby se nebál doma sám, tak jsem mu pořídila kámoše: Almond Milk, Fresh Mango, Orange and Vanilla.

Aquolina - tělová mléka
Aquolina - tělová mléka
Peach and Apicot je jemná svěží vůně, já v ní cítim spíš tu meruňku, vůně vhodná na léto.
Almond Milk - klasická vůně mandlí. ze začátku se může zdát dost ostrá, na kůži je velice jemná.

Aquolina - telová mléka
Aquolina - tělová mléka
Fresh Mango - je prostě čerstvé mango. Myslím, že vůně manga nikdy nic nezkazí.
Orange Vanilla - tak to je mňamka,  pomeranč s vanilkou, dovedete si představit něco lepšího na zimu?  No, možná skořice :D Vůně v lahvičce: hodně z ní cítím ten pomeranč, na kůži až tak cítit není.

Nutné říci, že produkty jsou zkoušené na mé kůži, možná na každém jednom z Vás budou tahle mléka vonět jinak a vynikne jiná složka. Potřeba vyzkoušet. Cena na netu za tělová mléka je 209Kč. Já nakupovala v akci za kuponek, kde byla tahle mléka 2+1 (myslím). To jde.
A co vy? Máte, znáte, voní vám?


2 komentáře:

  1. Já je úplně zbožňuji, mají tolik nádherných vůní. Teď se chystám koupit marcipán :).

    OdpovědětVymazat