Velká růžová ASTOR GIVEAWAY

Měsíc květen nebo alespoň jeho podstatná část bude na mém blogu ve znamení značky ASTOR. Pokud sledujete facebook značky ASTOR, tak jste jistě zaznamenali změnu, aktuální profil je ASTOR CZ/SK. Kromě nového facebookového profilu, nám ASTOR v poslední době servíruje docela dost novinek a to nejen v podobě produktů dekorativní kosmetiky. Já jsem nedávno psala o nové řasence  z kolekce SEDUCTION CODES a další novinky poctivě testuji. Ale abych v tom testování opět nebyla sama, mám pro vás konečně odtajnění mých růžových zpráv na facebooku:)
Tradáááááááááááá:
Mám pro vás GIVEAWAY
Výherce získá balíček kosmetiky ASTOR, viz foto.
Balíček obsahuje vše potřebné pro vaši 
Tvář: ASTOR Skin Match Glow BB Cream, odstín Nude
Oči: ASTOR řasenka z kolekce Seduction Codes N°1 Volume&Definition Mascara
Obočí: ASTOR Seduction Codes transparentní gel na obočí
Rty: ASTOR Soft Sensation Lipcolor Butter, 010Pink Lady + NOVINKA ASTOR Soft Sensation Moisturizing Lipstick v odstínu 201Bright Pink (tyto rtěnky by měly být k dostání během května)
Nehty: ASTOR Quick Dry Topcoat + ASTOR Fashion Studio lak na nehty v odstínu 283Ethnic Pink
Pokud máte zájem se do giveaway zapojit, je potřeba splnit pár podmínek
1. Dát like facebookové stránce ASTOR CZ/SK (napište pod jakým jménem sledujete)
2. Odpovědět do komentáře pod tento článek na jednoduchou otázku :
Jak se jmenuje projekt, který nyní spouští značka ASTOR, kde ASTOR tým připravuje výherkyně na jejich důležité události?
3. Sledovat blog CosmeticsAndThings buď zde na blogu nebo na FB 
4. Do komentáře uveďte svůj funkční mail, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat. Místo zavináče můžete dát závorky (). Upozorňuji, že nebudu maily hledat na blozích, či kdekoli jinde.

Komentáře, které nesplní podmínky giveaway budou vymazány.
Soutěž trvá do 18.5.2014 do 20.00 hod. 
Zúčastnit se může každý s doručovací adresou v ČR nebo SR.
Hodně štěstí :)


Děkuji značce ASTOR za poskytnutí produktů na testování a do giveaway.

126 komentářů:

  1. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    projekt se jmenuje Muj Astor
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. FB: Teruš Černá
    Projekt Můj Astor :)
    GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Krásná výhra!!:) přeji krásný den :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Můj astor. radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Můj Astor,
    všude sleduji jako Lucie Martincová a můj mail je martincoval@seznam.cz a ta výhra vypadá opravdu krásně...

    OdpovědětVymazat
  5. 1. fb: Veronika Šilhánková
    2. projekt: Můj Astor
    3. fb: Veronika Šilhánková
    4. email: silhankova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tady tě sleduji jako Tess Mart, na facu njako Loveliness by Tess...
    Astro mám liknutý pod fb k blogu, ale i pod Tess Loveliness
    Projekt se jmenuje Můj astor ;)
    Snoopy.cute@seznam.cz

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásná soutěž, už jsem se dlouho žádné nezúčastnila, tak do toho:)
    1. FB Kristina Zapletalová
    2. No na FB je to samé Můj Astor, tak jim budu věřit:)
    3. Sleduji tě snad od začátku i na FB
    4. zapletalova.kristina()gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Stránku sleduji jako Bedazzled Munkey.
    Projekt se doufám jmenuje Můj Astor.
    Sleduji Tě jako Munkey přes GFC.
    bedazzledmunkey@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Projekt se jmenuje Můj Astor :)
    GFC Cosmetics and me a FB Janča Holoubková :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji na fb jako Patricie Arutyunyan.
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    Sleduji na gfc jako Paticie.
    patrichka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Irena B.
    alltinygems@email.cz
    Můj Astor

    OdpovědětVymazat
  12. sleduji tě tady i na fb jako Lucinda Suède a Lucie Müllerová
    projekt od Astor se jmenuje "Můj Astor"
    mullerovalucie@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astor taky sleduji pod stejným jménem jako tebe. Lucie M.....

      Vymazat
  13. Jak blog, tak stránky Astoru sleduji na fb pod jménem Andrea Mikolášová.
    Projekt Astoru se jmenuje Můj Astor.
    Email: Mikolasova.Andrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. 1. Nagellackmaniak
    2. Můj Astor
    3. na fb sleduji jako Nagellackmaniak
    4. okibaboa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. sleduji na FB jako Andrea Prajzová
    projekt se jmenuje Můj Astor
    andrea990@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. FB Tereza Drugdová
    Projekt sa volá Môj Astor
    t.drugdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. FB: Lucka Chrastilová
    Projekt: Můj Astor
    GFC: Lucie Blitzen
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Jackob Neuman
    Můj astor
    Na fb jako Jackob Neuman
    Nefronek()seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. 1. Astor se mi líbí
    2. Projekt se jmenuje Můj Astor
    3. Na fb tě sleduji jako Nikola Hošková a párkrát jsme si už psaly
    4. Muj email je nikicu22()gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojky :-)
    dárečky vypadají skvěle.
    míša šikulová
    projekt: Můj Astor
    mishaoriflame@post.cz
    Pěkný zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
  21. GFC:UltimateChic
    FB: Radka Valušková
    Projekt se jmenuje Můj Astor

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. FB: Kratochvílovic Jaňule
    Projekt: Můj Astor
    kratochvilova.janule@email.cz

    Tvůj blog sleduju už dlouho a tato giveaway vypadá krásně! =o))

    OdpovědětVymazat
  23. sleduji přes GFC, Astor na FB jako Little Gem
    littlegem (zavináč) seznam cz

    OdpovědětVymazat
  24. FB: Natálie Mužíková
    Projekt: Můj astor
    naty.muzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. FB a GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Projekt je Můj Astor

    OdpovědětVymazat
  26. Krásná GA
    FB Olga Vavřiníková
    Projekt je Můj Astor
    mail:sediten@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. FB: Denisa Dvořáčková
    Projekt Můj Astor :)
    GFC: deniisek15
    E-mail: denisa.dvorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. 1. fb Moni Tomková
    2. projekt se jmenuje "Můj Astor"
    3. fb Moni Tomková
    4. email: tomkmo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. 1. FB: Kyrkys Fritschová
    2. Projekt: Můj Astor
    3.Sleduji Tě na FB jako Kyrkys Fritschová
    4. E-mail: k.fritschova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. 1. FB Blanka Pavlíčková
    2. Jméno projektu Můj Astor
    3. Sleduji Cosmeticsandthings na FB jako Blanka Pavlíčková
    4. Funkční mail: info@beautykoktejl.eu

    OdpovědětVymazat
  31. Super! :) Projekt se jmenuje Můj Astor. Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. FB: Aneta Bui
    Projekt je Můj Astor
    GFC: Meimei
    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Super!!!
    1. sleduji astor pod ilovemakeup
    2. Můj Astor
    3. sleduji tam i tam
    4. můj email info@ilovemakeup.cz

    OdpovědětVymazat
  34. ahoj, takže Astor přes FB : Peťula Kopasová,projekt Astoru nese název " Muj Astor ",sleduji hlavně přes FB - Peťula Kopasová ( GFC: Pepe ) a můj email je petyushka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduji přes GFC jako Ema Antošová.
    Astor na FB sleduji také pod tímto jménem.
    Projekt se jmenuje "Můj Astor".
    ema.antosova()seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. 1.Petra Cihelková
    2.Můj Astor
    3.Petra Cihelková
    4.cihelkova.petra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. sledujem ako Nikola Guzmicka a na fb ako Nikolka Guzmická
    projekt má názov Muj Astor
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Projekt má název Můj Astor.
    Na FB sleduji jako Zuzka Neuvirthová a přes GFC jako zuzana.neuvirthova :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  40. Můj Astor
    Daria Drobná
    daria(at)macinga.com

    OdpovědětVymazat
  41. 1. Astor mám už olikovaný :)
    2. Můj Astor
    3. sleduji na fb - Karolína Martínková
    4. martinkova.karol@gmail.com

    Moc hezký balíček, vážně! :)

    OdpovědětVymazat
  42. 1) FB: Jana Bigarová
    2) Projekt se jmenuje "Můj Astor"
    3) FB: Jana Bigarová, GFC: Jabig
    4) E-mail: jabig@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduji Tebe i Astor na fb pod Kateřina Trnovská, projekt se jmenuje Můj Astor a můj mail je k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tak tahle soutěž aspoň podle mě teda stojí za to :-) Projekt se jmenuje Můj Astor :-) Mail: blaschova.marketa@seznam.cz
    PS: Všem holkám přeju hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Jméno projektu: "Můj Astor". Sleduji tebe i Astor jako Alice Beetles :D
    Můj e-mail je: chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Astor sleduji pod svým jménem - Martina Špetlová
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    Sleduji Tě tady na blogu - Martina
    Můj mail je pb.forever@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Sleduji tebe i Astor na FB jako Terka Hlaváčková
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    trezinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. sleduji tě na fb,lajkuji ASTOR pod stejným jménem (Jana Svobodová)
    Projekt se jmenuje "MŮJ ASTOR"
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. 1. Sleduji jako Alice in Wonderland CZ
    2. Můj Astor
    3. Sleduji přes GFC i na Facebooku
    4. aliceinwonderlandcz()gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. 1.na fb : Sabína Sabi Kokyová
    2.projekt: Môj Astor
    3.sledujem ťa na fb: Sabína Sabi Kokyová
    email: kokyovasabina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Sleduji Astor CZ/SK jako Janička Janáčková.
    Projekt -> Můj Astor
    FB -> sleduji jako Janička Janáčková
    petjanca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. 1. sleduji jako Zuzz make-up Blog
    2. Můj Astor
    3. sleduji
    4. zuzajda001@sezanm.cz

    OdpovědětVymazat
  53. 1. Klára Odehnalová
    2. Projekt se jmenuje Můj Astor.
    3. Sleduji jako Klára Odehnalová
    4. theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj, krásná výhra :)
    na FB sleduji Astor pod jmenm Míša Ledrová, stejně jako tvůj FB :)
    mail je albinky@seznam.cz
    a odpověď: Můj Astor a připravují je na Praze 6, pokud jsem to našla správně

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj
    FB:Lůcaa Babáčková
    2) jmenuje se Můj Astor
    3)sleduji jako Lůcaa Babáčková
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. ahoj:)
    na fb sleduji pod jménem Kateřina Katie Krajdlová, projekt se jmenuje Můj Astor:)
    katerina.krajdlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Můj Astor,
    Eva Miková,mikova.e@seznam.cz,sleduji blog i FB
    Proměna se provádí na přání výherkyně buď v místě bydliště nebo, pokud to podmínky neumožní, v nejbližším fotografickém studiu či jiných vhodných prostorech.

    OdpovědětVymazat
  58. Like na FB má ode mě obojí už dávno :)
    2. = můj Astor
    Dost se těším na ty rtěnky, už aby byly :)
    Barbora.Hapova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Monika Zábojníková
    Můj Astor
    monicazabojnik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. 1. fb: Jiřina Kubovová
    2. projekt: Můj Astor
    3. fb: Jiřina Kubovová
    4. email: j.kubovova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  61. 1. Flower Paris- blogger i na tvém FB :)
    2. projekt Můj Astor
    3. mail: flowerparis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. 1. Fb: Eliss Daněčková
    2. Je to projekt Můj Astor
    3. Hotovo:))
    4. email: tanecnice.el@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. To je fantastická výhra. S produkty od Astor nemám zatím velké zkušenosti, ale ráda bych to napravila. :)
    Jinak projekt se jmenuje Můj astor, FB sleduji jako Miška Mihulková a můj mail je Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Sledujem na FB ako Katarína Kačuriková
    email: katarina.kacurikova@gmail.com
    A projekt sa nazýva Môj astor (Můj astor) :D

    OdpovědětVymazat
  65. Ahojky, mám moc ráda tvé příspěvky na FB, protože jsou na různé téma.Např. milované yankee candles a bojuješ s linkou na oči jako já :D Cena je opravdu nádherná, hodně mě láká zkusit BB cream
    1. sleduji astor pod Michaela Gašparíková
    2. projekt :Můj Astor
    3. sleduji tvůj blog na FB
    4. můj email je michalka.gasparikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Snad se tentokrát přidá!!:-)))) Moc ráda bych tuhle "sadu" měla doma, je to krásně vybrané a určitě by to u mě našlo skvělé využití. :-)

    1.) Sleduji Astor pod jménem Nicky Michalčíková
    2.) Projekt se jmenuje Můj Astor
    3.) Sleduji tě na blogu jako Nickysbook a na fb jako Nicky Michalčíková
    4.) Email: Nikolamichalcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj, sleduji Tě na Facebooku jako Sonča Kraussová.
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    Sleduji Tě na GFC Soňa Krausová
    Email : Krausova-sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Moc ráda se zapojím do této krásné giveway, byl by to hřích nezapojit se :-)
    Na FB: Iveta Plšková
    Projekt : Můj Astor
    E-mail: ivetaplskova8@gmail.com

    Děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  69. Na FB sleduji Tebe i Astor pod jménem Eliška Svobodová
    Projekt je se jmenuje "Můj Astor"
    Mail: svobodova.eli@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Astor i tebe sleduju na fb pod jménem Karolína Suchomelová :-) Projekt se jmenuje Můj Astor :-) Můj e-mail je suchomelova.kar@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  71. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    Projekt sa volá Můj Astor
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Jé,to je ale povedený balíček :))
    1) sleduji jako Kristýna Rudolfská
    2) Můj astor, zrovna dnes jsem to četla v ŽaŽ
    3) sleduji na fb pod stejným jménem jako astor
    4) kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. 1. Baruš Lisníková
    2. Můj ASTOR
    3. Sleduji přes Bloglovin
    4. Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Sleduji jako Jana Hrubá
    Projekt Můj Astor
    Sleduji Tě přes GFC i Fb :)
    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. FB Kajuš Zámečníková
    Můj Astor
    GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Sleduju jako Anet Bartoníková
    Projekt Můj Astor
    Sleduju přes FB
    emo.cindarella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Sleduji přes FB beautypusinka, Projekt se jmenuje: Můj Astor
    beautypusinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Astor na FB sleduji jako Šárka Beranová.
    Projekt je - Můj Astor.
    Sleduji přes GFC jako Šárka Beranová.
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  79. To je ale pořádná nálož dárečků. Super!
    1. splněno (fcb lucka opatrilova)
    2. akce s názvem -Můj astor. Tým astor vizážistů finalistky nalíčí přímo u nich doma.
    3. splněno ;) ladyL
    4. luckaopatrilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Sleduji tebe i astor na fb jako Darina Učňová. Projekt se jmenuje Můj Astor.

    darina.ucnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Na FB jsem jako Nika Owls a můj mail je dayofowl@gmail.com.
    Můj Astor

    OdpovědětVymazat
  82. Sleduji pod jménem Marcela Žvaková. Tebe sleduji na bloggeru. Projekt se jmenuje Můj Astor.
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Sleduji Astor FB i tvůj pod jménem Cosmetic Jam. Ten název projektu už tu tedy je několikrát :-D Můj Astor.
    Hrozně ráda bych zkusila tu pastelku na rty, zdá se mi v záplavě pastelek jako jedna z mála nadějných.
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj, sleduji všude jako Veronika Maršíková. Projekt Astoru je: Můj Astor. Jinak moje mamka má ten BB krém a zatím jí z těch drogérkových sedí nejlépe.
    v.marsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. 1. fb: Miluš Janovská
    2. projekt: Můj Astor
    3. fb: Miluš Janovská
    4. email: janovska.milus@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. fb oboje Nikola Celbová
    jmenuje se to Můj Astor
    celbovani@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. fb: Ewik Tomková, projekt sa volá Môj Astor
    wewiku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. - FB: Kamila Rayane
    - projekt se jmenuje Můj Astor a vítězky projdou proměnou u sebe doma či v pronajatém studiu v místě jejich bydliště
    - sleduji FB i blog (blog jako Kamila Ju)
    - email: jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. FB: Meet beauty
    projekt: Můj Astor
    GFC: LuLu B. a FB: Meet beauty
    signora.lulu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Sleduji zde na blogu jako Em. Projekt se jmenuje Můj Astor.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. fb: Lucie Vonešová
    projekt: Můj Astor
    lucie.vonesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. 1. fb: Lucia Kukurová
    2. projekt: Můj Astor
    3. fb: Lucia Kukurová
    4. email: lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. 1. fb: Veronika Jablkove
    2. projekt: Můj Astor
    3. fb: Veronika Jablkove
    4. email: linnhe49@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Na FB sleduji jako Style of Lonnie
    projekt se jmenuje Můj Astor
    lucie.el.zet@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Ahojky na fb sleduju astor i tebe pod jménem Lucík šíbrtová ,a jinak projekt se jmenuje muj astor:)
    lluciferkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Tedaa, super Give, sleduji jako Petra Kar, pe.karaskova()gmail.com a projekt se jmenuje Můj Astor a teď si ještě popřát - pfuj, pfuj, pfuj ☺

    OdpovědětVymazat
  97. Jde o projekt se jménem Můj astor, jinak můj email je pozdenova2@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  98. FB: Sofia Sophy Gumanova
    Projekt sa vola Muj astor
    FB: Sofia Sophy Gumanova
    sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. fb Barborka Perháčová
    gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    môj astor

    OdpovědětVymazat
  100. Ahoj, všude tě sleduji jako Bůba Bartesová.
    Projekt se jmenuje Můj Astor. :)

    OdpovědětVymazat
  101. Ahoj,sleduji jako Kateřina Slezáčková Chládková. Projekt má název Muj Astor :-) Anyretak27@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  103. Růžovou já můžu :) (ikdyž na první pohled je většina mé kosmetiky v korálových barvách). Projekt je Můj Astor.
    sleduju jako Verča Vaněk Kubáčková
    kubackova.v(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Sleduji přes GFC :)
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. teď jsem si astor strašně oblíbila a tahle giveaway je úžasná!!!
    tvůj blog sleduju už dlouho, no, nepoužívám žadné gfc, respektive tam nechodím, takže oficiálně nesleduji :) projekt se jmenuje Můj Astor a na facebooku sleduji Astor i tebe pod jménem Michaela Klecks :)
    Michaelaklecks@email.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Báječné, taky bych se ráda zúčastnila, na FB sleduji jako Nikola Sobková, projekt se jmenuje "Můj ASTOR" a nakonec ještě email snikka@seznam.cz. Pěkný den :))

    OdpovědětVymazat
  107. sledujem cez GFC
    "Můj ASTOR
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Ahoj, dárečky vypadají báječně.
    Sleduji tě přes GFC.
    Projekt je Můj Astor.
    mail: simka.sivakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. GFC: Andrea Zuravcikova
    projekt sa volá Môj Astor (Můj Astor)
    andreazuravcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. lajkujem ako Janka Smatanová, sledujem aj FB aj cez GFC
    j.smatanova@gmail.com a projekt sa vola Muj Astor

    OdpovědětVymazat
  111. FB Natuškáá Dulce Lenhartová
    Můj Astor
    GFC Natália Lenhartová
    natalia.lenhartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. platí tento komentář :-)
      1)lajknuto, a pod Nikol Ala Cibulková
      2) projekt Můj Astor, proměna bude provedena na přání výherkyně buď v místě bydliště nebo, pokud to podmínky neumožní, v nejbližším fotografickém studiu či jiných vhodných prostorech. Místo bude předem dohodnuto s účastnicí.
      3) sleduji zde i na blogu
      4) Nikol-C@centum.cz

      Vymazat
  113. like uz davno, projekt se jmenuje Muj Astor a promena probiha doma u vyherkyn nebo v nejblizsim salonu. Sleduji a komentare sem ti pisu jako ivonka a email je ivonam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Pěkné věcičky..:)
    FB sleduji jako Monika Štětinová
    Projekt je Můj astor, blog sleduji už dávno :)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Sleduji Fb: Katie Bond Yeball
    Můj Astor :)
    langova.kat@seznam.cz
    Super giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  116. Sleduji na FB jako Julie Křížková
    Název: Můj Astror :)
    juliekrizkova@seznam.cz
    Jinak moc hezká geveaway! :-)

    OdpovědětVymazat
  117. Sledujem teba aj Astor na fb Denisa Slobodná
    GFC Denisa Slobodová
    denisa.slobodova@centrum.sk
    Projek Muj Astor :)
    Tomuto balíčku by som sa veľmi potešila, na moje narodeniny by bol ako šitý :)

    OdpovědětVymazat
  118. Fb - Nicola Kantorová
    Projekt - můj Astror
    Sleduji na FB :)
    Nikcola@seznam.cz

    Teď už jen aby mi přálo štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  119. Ahoj, krásná giveaway :-)
    Projekt se jmenuje Můj Astor
    Sleduji FB jako Kate Es (blog i Astor)
    Mail passion.for.cosmetics@gmail.com
    Katka

    OdpovědětVymazat
  120. FB: Jitka Horká
    Projekt: Můj Astor :)
    GFC: Jitka Horká
    E-mail: horkji@seznam.cz
    :))

    OdpovědětVymazat
  121. Ahoj, sledujem, tu aj na FB aj na ASTOR stránke, všetko pod mojim menom: Lenka Brestenská.
    Projekt: Môj Astor
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. gfc terez F
    projekt se jmenuje můj astor :)
    tfoldynova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  123. 1 na fcb Astor sleduji pod jménem Lucie Šubertová
    2.projekt se jmenuje Můj astor
    3.sleduji tě na fb pod stejným jménem
    4. mail lucie.bartosova@centrum.cz

    Perfektní výhra, přeji všem hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  124. Giveaway ukončena. Dejte mi prosím pár dnů, zkontroluji, spočítám, vyhlásím vítěze. Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat