Rimmel - Rose Libertine

Jen náhodou jsem kápla na netu na tenhle lak a zalíbil se mi hned na prvním obrázku, takže musel být můj. Rimmel 60 seconds - odstín 405 Rose Libertine - oranžovo-růžová barva, možná lososová? Schne opravdu rychle, no ale jen ta první vrstva. Já jsem pro krytí dala dvě a to už schlo déle, navíc jsem u sebe neměla Seche, takže jsem si do toho pak rýpla.
Výdrž bez Seche nic moc, dneska už mám mírně ohoblované špičky a to jsem lakovala včera večer. Uvidíme jak to bude s nadlakem, protože tenhle lak určitě nezůstane jen u jednoho lakování, docela příjemná barva.
Rimmel - Rose Libertine
Jak jde asi vidět z fotek, lak je matný bez třpytek. Má široký štěteček, což je super, malíček nalakuji jedním tahem. Druhá vrstva se mi lakovala tak nějak podivně než jsem zjistila co a jak. Zřejmě tím jak rychle schne, tak musíte dát víc laku už při prvním lakování a rychle rozetřít, není moc času namáčet štěteček znova a dolakovávat, pak se to jako by tahalo a nespojilo.
Rimmel - Rose Libertine
Cena v Rossmannu něco kolem 49Kč, určitě doporučuji tenhle lak, možná ještě mrknu na další odstíny ;)

7 komentářů:

  1. slušivá barvička:) mně naopak rimmelovský štěteček absolutně nevyhovuje, je širší než některé mé nehty a pro mě to je celkem boj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, tak to chápu, na úzké nehty je to blbé. jedině mít nějaký extra štěteček

      Vymazat
  2. laky na nechty od Rimmenlu sú nielen dobré ale aj kvalitné a pekné, zbožňujem na nich ten hrubý štetček s ktorým si raz-dva nalakujem nechty :)
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, pozývam ťa na môj nový blog :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj tenhle mám taky a rozhodně ti doporučuju vyzkoušet další ! :)
    A samozřejmě followuju ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat