Palmer´s Cocoa Butter Formula

Blogové šílenství jménem Ziaja se mi vyhlo, ale mám tady taky jeden krémový post. Dneska bude hodně čtení, takže koho to nebaví, přeleťte obrázky s popisky, třeba vám to bude stačit;)
To, že existuje nějaká kosmetika Palmer´s z USA jsem zjistila po té, co jsem si přečetla, jak spaní na břiše škodí kůži v dekoltu, a protože spím rozpláclá jako žába na břiše, tak jsem o tom začala uvažovat. Vzhledem k věku, jsem si řekla ok, bylo by potřeba začít dekolt a krk trošku živit, ať pak nejsem seschlá jak švestka. Takže jsem začala hledat něco, co posílí pokožku, co je vyloženě na zpevnění. Náhodou jsem narazila na Palmer´s Cocoa Butter Formula - v letáku od Rossmanna byla akce, tak jsem zašla omrknout. Nabídka v Brně teda není kdo ví jak veliká, ale dostačující na můj problém.

Fotka moje, Rossmann Brno 13.8.2012
Jak vidíte v nabídce je olej, krém s vitaminem E, máslo, pak pro maminky masážní krémy na strie, krém na suché nohy, ruce, lokty, zpevňující krém na prsa a kakaové máslo v dóze. Všechny produkty obsahují kakaové máslo, plus něco navíc.
Já jsem si tenkrát vybrala zpevňující máslo s bambuckým máslem, kolagenem, elastinem a vitamínem E. Na fotce třetí s pumpičkou a vzala jsem jej proto, že se dá použít na celé tělo, s čím jsem počítala, pokud by mi nesedl na dekolt. Musím říct, že výsledky se po pravidelném mazání výstřihu opravdu dostavily, takže jsem nedávno zavítala do Rossmana opět a nakoupila osvědčené mléko a další výrobky, ty vám dneska představím.
Na obrázku:
Palmer´s Cocoa Butter Formula - Firming Butter with Shea Butter, Collagen, Elastin + Vitamin E
Palmer´s Cocoa Butter Formula - Bust Cream with Vitamin E, Collagen + Elastin
Palmer´s Cocoa Butter Formula - with Vitamin E - Softens, Smoothes + Relieves Dry Skin
Palmer´s Cocoa Butter Formula - with Vitamin E - Softens, Relieves Rough, Dry Skin

Všechny produkty obsahují popis v češtině, bohužel informací je tolik, že bych to tu zahltila, takže z každého popisu vyberu něco charakteristického pro daný produkt, abyste měli alespoň trochu přehled :)

Začněme tedy mým osvědčeným zpevňujícím máslem - Palmer´s Cocoa Butter Formula - Firming Butter with Shea Butter, Collagen, Elastin + Vitamin E
Zpevňující máslo s obsahem bambuckého másla, kolagenu, elastinu a vitamínu E, ZPEVŇUJE POKOŽKU po těhotenství a výrazném úbytku váhy. Složení výrobku je určené zvláště k obnově přirozené pružnosti pokožky. Máslo obsahuje také Koenzym Q10, který stimuluje buňky k vyhlazení a vypnutí pokožky. Při pravidelné aplikaci 2x denně zpevní pokožku do 6 týdnů.
Já jsem mazala pouze večer před spaním, a výsledky opravdu vidím, po jaké době byly výsledky viditelné nevím, na to jsem se nezaměřila.
Na fotce dole vidíte kolik másla vyjede po jednom "pumpnutí" a i když je to máslo, není konzistence vůbec hutná, roztírá se krásně, pokožka je mastná. Vůně dle názoru mého nosu je z těch čtyř produktů co mám nejlepší.

Produkt číslo dvě: Palmer´s Cocoa Butter Formula - Bust Cream with Vitamin E, Collagen + Elastin
Zpevňující krém na prsa - má mírně gelovou konzistenci, je takový jemnější, zpevňuje a posiluje svalový tonus prsou i po těhotenství i po úbytku hmotnosti, složky v krému zajišťují hydrataci a tento výrobek není testovaný na zvířatech. (nevím jestli ostatní výrobky testované jsou, na české etiketě není poznámka, na oficiální web jsem se nedívala)
Myslím, že i podle fotky jde vidět, že krém je méně hustý, průhlednější než máslo, o kterém jsem mluvila jako první. Po namazání hned vsákne, takže pokožka není mastná, vůně je příjemná, něco tam trošku ruší vůni kakaového másla, ale i tak je vůně fajn. Tenhle výrobek nemám dlouhodobě vyzkoušený, takže své zkušenosti nemám, ale předpokládám, že mě nezklame.

Třetí pán na holení : Palmer´s Cocoa Butter Formula - with Vitamin E - Softens, Smoothes + Relieves Dry Skin
Tělové mléko s vitamínem E zjemňuje, vyhlazuje a chrání pokožku před vysušováním. Hydratuje, zjemňuje, vyhlazuje a ulehčuje vysušené pokožce. Pomáhá také při vyhlazování nehezkých flíčků a jizviček, vynikající k použití po opalování. Doporučován na strie před i po těhotenství. K dispozici také v neparfemovaném provedení.
Tento krém jak vidíte z obrázku není bílý, ale je mírně zabarvený do žluta/hněda roztírá se velice pěkně, nemastí a vsakuje téměř ihned.

Poslední: Palmer´s Cocoa Butter Formula - with Vitamin E - Softens, Relieves Rough, Dry Skin
Toto kakaové máslo je určeno na velmi suchou pokožku, zejména na ruce, lokty, kolena a chodidla. Pomáhá zjemnit flíčky, zřejmě opět tím, že je zabarvený, takže kryje (nemám vyzkoušeno, nebylo co krýt). Opět velmi doporučovaný na strie. Je zabarvené.
Já jsem toto máslo použila na chodidla, přes noc, výsledek ok, ale myslím, že Freeman na nohy je lepší. Máslo je opět hutnější a mně vůbec nevoní, z těchto čtyř produktů úplně nejmíň. Ale kdo má rád čokoládu nebo kakao, tak si pošmákne, je to prostě vůně kakaa, asi. Nemastí, rychle vsakuje.

Pokud jste váhali nad vyzkoušením těchto produktů ať už z jakéhokoli důvodu, tak si myslím, že směle můžete nakoupit alespoň jeden, protože vás určitě nezklame.
Pokud bych byla těhotná, tak neváhám vůbec, vzhledem k tomu, že krémy a másla jsou na strie a na zpevnění pokožky.
Pokud máte s touto kosmetikou zkušenosti, budu ráda, když napíšete.

4 komentáře:

  1. Používala som jedno obdobie kozmetiku Palmers ale nemohla som si zvyknúť na jej vôňu, nevoňala mi ale to mohlo byť tým, že som ju používala v tehotenstve :)Ale poslúžila dobre, strie nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, tak to je dobré vědět, že opravdu v těhotenství funguje. no ta vůně.. jak u kterého výrobku :) a mazalas čím přesně?

      Vymazat
  2. ja som používala ten masážny krém na strie. U nás v Metre to mali vtedy v balení 1+1 zadarmo ak si dobre pamätám a priateľ mi toho nakúpil veľa tak mi to bolo ľúto nepoužívať ale ako píšem neľutujem, naozaj pomohlo. Jaj a mala som aj ten krém na poprsie :) Inak veľa žien si myslí, že v tehotenstve treba pokožku spevňovať čo vraj nie je pravda a práve vtedy by sa mali spevňujúcim krémom vyhýbať lebo koža sa spevňujúcimi krémami logicky spevňuje a práve v tehotenstve by mala byť pružná aby sa mohla bez následkov rozťahovať, no a ten Palmers čo som používala ja je na to ideálny :)

    OdpovědětVymazat