Časopisy

Na víkend plánuji ležení u bazénu, lenošení a nicnedělání, tak jsem si koupila do zásoby pár časopisů. Zítra ještě skočím pro Glanc a mám vystaráno. Dneska jsem koupila Look, který mám docela ráda a dost často má nějaký dárek, takže proč ne. Tentokrát je v časopise antiperspirant roll-on od Fleur de Santé. Já sehnala Dandy Lady a Olive oil. Oba velice pěkně voní - jemně, bohužel po Dandy Lady zůstává na kůži bílá stopa i po zaschnutí. Uvnitř byl malý sáček Haribo medvídků.
Časopis Žena a život bych asi nevzala, ale jsem byla hamoun, a protože tam byl grapefruitový sprcháč od Baley, tak jsem ho musela mít. No jaké bylo mé rozčarování, když jsem šla pak do DM a tenhle sprcháč tam měli v klasické velikosti za stejnou cenu jako časopis :D 30Kč. Pokud sháníte osvěžující sprchový gel, tak zkuste ovonět tenhle, mně se zdá docela fajn, uvidíme až ho použiji.



2 komentáře:

  1. Já si dnes akorát kupovala Bazaar. Je to jediný žasopis, který kupuje fakt pravidelně každý měsíc, hezky si tam i počtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten jsem už dlouho neměla, chtělo by to nějakou knížku, ale nemám ponětí co je za novinky

      Vymazat