Poo-Pourri

Dnešní článek bude fakt sranda. Jsem ráda, že mám v názvu blogu slovíčka AndThings. Protože produkt, o kterém budu psát dnes, patří přesně do téhle škatulky :D Rozhodně to není Cosmetics.
Když mi došla nabídka otestovat sprej na wc od Poo Pourri, tak jsem si říkala, no to v žádném případě, co bych asi tak pak psala do článku? Jak chodíme u nás na wc? Pak se mi to ale rozleželo a říkala jsem si, a co, záchod snad používají všichni, tak proč neotestovat a nenapsat o vychytávce, která je vlastně pro všechny a mohla by zaujmout i ty, které nezajímají rtěnky a kosmetika.
Možná si říkáte, co to tady plácá o wc??? Tak mi dovolte, abych vám Poo-Pourri představila. Nechci se moc rozepisovat do podrobností. Nejlepší bude, když se mrknete na stránky, kde můžete shlédnout i vtipné video. ZDE

Poo-Pourri je sprej na toaletu, tedy vlastně spíš slouží k nastříkání do toalety a zabraňuje k šíření zápachu. Likviduje pach, funguje na bázi esenciálních olejů.


Sprej je v nabídce v mnoha vůních, já jsem dostala vzorek 59ml, je to zimní limitka, bohužel na stránkách ji nevidím, tak nevím přesný popis vůně. Ale cítím nějaké citrusy, možná citronová tráva a ještě něco, bergamot? Netuším, ale je to svěží vůně.
Sprej funguje přesně tak, jak má. Obvykle stačí 3x šplíchnout do mísy a pak se můžete posadit.... 59ml by mělo vydržet až 100 použití. Uvidíme, já teda dávám vůni do wc i během dne jen tak, líbí se mi jak provoní wc, tím pádem mi vodička docela rychle mizí.
Cena na eshopu je 299Kč za 59ml. Koupit můžete i větší balení.



Eshop Poo Pourri byl tak hodný, že mi poskytl jednu vůni do soutěže pro vás, čtenáře.
Pokud máte zájem vyhrát a vyzkoušet voňavý sprej do wc, pročtěte si podmínky soutěže.
Pravidla:
1. Sledovat mě veřejně na blogu přes GFC nebo na FB Cosmeticsandthings, popř. na Instagramu Cosmeticsandthings (můžete si vybrat)
2. Otázka dneska nebude :) můžete do komentáře napsat cokoli, ale hlavně uveďte mail, na který vás mám, v případě výhry, kontaktovat.
3. Soutěž trvá do 22.2.2016, pouze pro čtenáře s doručovací adresou v ČR



32 komentářů:

  1. to by mě zajímalo, jestli to opravdu funguje :) YoungMamaStyle cz, youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji na FB i GFC. Jsem ráda, že jsi tu spolupráci vzala, mě tyhle články baví :-D Zatím si Poo-Pourri všichni chválí, tak bych ho i já ráda vyzkoušela :-) USedmikrasky zavináč seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji tě GFC,FB i Insta.Vážně by mě zajímalo,jak to funguje.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji GFC- Petra Brázdová
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji všude:-) Hm docela zajímavá věcička tak proč nevyzkoušet:-D
    m.jupik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji na Instagramu jako zakosmetikou, email mám uvedený na blogu, pokud to nevadí... :)

    OdpovědětVymazat
  8. :D :D :D tak teď jsem se teda opravdu pobavila :D Ale pokud to funguje, šup sem s tím prosím! Sdílím studentský byt s přítelem a dvěma spolubydlícími, já to počebuju :( :D A mimochodem ... to video... :D :D :D Ach jo :D Takový články zbožňuju :D jinak sleduji tě na FB jako Petra Tarantová (tarantova.p@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle by byla sranda vyzkoušet :-D
    Sleduji na FB jako Lenka Měrková, GFC Lenka M.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. víš, že jsem se tomu smála už na insta :D ale tak vyzkoušela bych :) sleduji tě všude :)) nikolamichalcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Za mě rozhodně super věc, dokonce jsem na něj psala jeden z mých prvních článků na blog, tady: http://siraelxy.blogspot.cz/2015/05/kam-chodi-i-kral-sam.html

    OdpovědětVymazat
  12. jako musím se smát :D ale dobře žes to nevzdala :) Poo-Pourri a ten koloušek, no evidentně mají ve firmě samé vtipálky :D mám ráda voňavé wc, což o to že :D

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji na fb i přes gfc a poo poori si pamatuju že jsem viděla reklamu jeśtě než to přišlo do česka a strašně jsem se tomu smála ale říkala si že by to byla dobrá věc :D qle myslela jsem si že je to jen nějaký srandovní spot ne že to buse opravdu v prodeji. :D e-mail : b.girl.13@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Super že jsi do testování šla ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Přišlo mi to jako bezva nápad, objednala jsem asi před dvěma lety... manžel nesnáší chemické vůně a málem se kašlem udusil :-) Tak skončily v koši :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Hrozne se mi libi ten napad,a i designovy baleni �� protoze proc to musi byt v tube a nesmi to na sobe mit hnedou barvu (coz jsem vypozorovala osvezovace nemaji��������)...vsichni to chvali a ja jsem lapena ��
    Barbora.vagneru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. 1.) sleduju na FB
    O této vychytávce jsem slyšela už několikrát a ráda bych jej ozkoušela... :) I když vonět si záchod jinak než nálepkou do mísy mi přijde zvláštní.

    Kristina.Zachova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. To bych fakt chtěla vyzkoušet, vždycky na wc používáme spreje od Avonu ale mít něco, co je přímo na smrádek určeno...to bych chtěla...:D
    bara.s@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji GFC - Adéla Voráčová
    ada.voracova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. já to chci vyzkoušet
    gfc radoslava
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Je to moc zajímavá věcička :D určitě ji chci vyzkoušet, štěstí v soutěžích moc nemám takže si ji nejspíše koupím :) viděla jsem ji u nás v parfumerii Fann :)

    OdpovědětVymazat
  22. Vonava toaleta je proste zaklad:-))) vypada to dost dobre a priznam se ze o tom slysim poprve:-) sleduji na vsech kanalech :-) Ludmila.smekalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Soutěžit? Nesoutěžit? Za tu srandu to stojí :-)
    GFC i FB Tereza Hlínová
    IG Elwenderion
    05051988@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ty jo, tak tohle me hodne laka :D 4 clenove rodiny a jeden zachod spojeny s koupelnou ... no kazdy si to asi umi po ranu predstavit :D :D takze jo, jdu soutezit :)
    vendy00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. tak tohle bych chtěla zkusit :D Nikcola@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. super! :-) sleduji FB k.hlozankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Je to srandovná vecička preto sa rada zúčastním tejto súťaže :D
    GFC: Zuzana Zelienková
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. To vypada hodne zajimave, rada bych vyzkousela. :-)
    Na IG: renatanovakova
    Fb i gfc: Renata Nováková

    renata.novakova93@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj :) přidávám se taky k soutěži.
    Sleduju tě přes GFC pod jménem Cassie H.
    Máš krásný blog, a jsem ráda, že jsem na tento blog narazila. :)

    Email: cassiemaixner18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Zajímavá věcička :D :D dala bych ji přítelovi k narozeninám, které má v březnu :D takže by to byla vlastně i výhra pro mě :D

    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji. Moc rada bych poo pourri vyzkousela. Nevedela jsem, ze neco takoveho existuje:))) Vtipny vyrobek a v praci by se hodilo:-)))
    markovamary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Chtěla bych vyzkoušet. Sleduji tě na instagramu. kamilap@gmail.com

    OdpovědětVymazat