Astor Skin Match Protect korektor 001 Ivory, 002 Sand

Korektor od Astoru patří do produktové řady Skin Match Protect, která zahrnuje také primer a makeup. Na trhu jsou tyto produkty od září 2015, takže jste se s nimi už určitě setkali nebo je možná máte dávno doma. Pokud ano, můžete mi do komentářů napsat zda na tento korektor máte stejný názor jako já.
Pečující korektor zakrývá nedokonalosti jako jsou jemné vrásky a tmavé kruhy pod očima. Díky svým antioxidačním vlastnostem pomáhá zjemňovat pokožku a chránit ji před působením volných radikálů. Korektor Skin Match má hebkou formuli: se speciálními, světlo odrážejícími polymery, napomáhajícími vyplňovat jemné vrásky, barevné nedokonalosti a zakrývat tmavé kruhy pod očima. Obsahuje vitamíny C a E.
Astor Skin Match Protect korektory
U nás jsou k dostání ve dvou odstínech
001 Ivory
002 Sand
Astor Skin Match Protect korektory
001 Ivory je světlý odstín, přijde mi takový růžovo-oranžový, po rozetření. Rozhodně tohle je odstín, který mi sedí na kruhy pod očima. Kruhy zakryje a pokožku rozjasní.

002 Sand je teď v zimě na mě hodně tmavý. Snědším typům pleti bude vyhovovat, i když nevím jak na to oční okolí. Možná v létě bude ok.
Když se dívám na korektory na ruce pod umělým světlem, mám pocit, že v nich vidím jemné třpytečky, které zřejmě odráží světlo a tím rozjasňují pleť.
Astor Skin Match Protect korektory
Korektory jsou ve středně tvrdé plastové tubičce s obsahem 7ml. Na konci tubičky je pěnový aplikátor. Aplikátor je docela měkký, ale pro rozmazávání pod očima ho nepoužívám, jen naďubkuji a obvykle vklepu a rozetřu prsty.
Astor Skin Match Protect korektory
Astor Skin Match Protect korektor
Astor Skin Match Protect korektor
 Jemný aplikátor je fajn věc, jediný problém je, že po prvním použití vám zůstane špinavý. Prát jsem ho nezkoušela.
Astor Skin Match Protect korektor
S korektorem jsem spokojená, stejně jako s makeupem z téhle řady Skin Match Protect. Korektor používám jen na kruhy pod očima. Myslím, že by se dal použít i na pupínky, ale ty nemám. Každopádně po aplikaci pod oči je pleť viditelně rozjasněná a hydratovaná. Korektor nezalézá do vrásek, ani je nezvýrazňuje. Vydrží zhruba 6 -7 hodin. Já nenosím makeup, takže možná na makeupu vydrží ještě dýl. Krytí je střední, záleží jak dobře nebo špatně se vyspím a kolik toho je potřeba zamaskovat :D Cena korektoru je 179Kč a seženete v drogeriích se stojanem Astor.

15 komentářů:

  1. Mám tento korektor také a je naprosto parádní, mám ho velice ráda, krásně doplnuje samotný make-up.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hodně ráda Estee Lauder, ale teď používám tenhle. Ať si pleť užije:)

      Vymazat
  2. Ten vypadá úžasně. Hned po práci pro něj zaběhnu, snad mi bude Ivory sedět! Díky pěkně jsem si početla!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. ten druhý vypadá fajn a mohl by mi i barevně sedět :)

    outfit - Elega Brody

    OdpovědětVymazat
  4. Mám zálusk na tekutý camouflage korektor od Catrice, ale vždy, když jdu do drogerky, tak tam jsou jen testery. Tento korektor vypadá skvěle a asi se půjdu po něm podívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak o tom jsem taky slyšela, ale zatím jsem se nedívala jestli u nás je. Možná si jej dám na seznam.

      Vymazat
  5. Vypadá moc fajn, určitě vyzkouším, moc se mi líbí ten aplikátor, ani by mi nevadilo, že se ušpiní, to prostě jinak u těchto aplikátorů ani nejde, jedině to třeba sundat.. Super, díky za fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten špinavý aplikátor je taková blbost, já vím. Jinak korektor je strašně jemný pod očima. Taky díky za komentář :)

      Vymazat
  6. Od Astoru mám korektora Perfect Stay a ten používám na míchání s makeupem, abych dosáhla světlejšího odstínu. Na tomhle by mi vadila ta houbička na konci. Já si produkt většinou nanesu a pak roztírám prstem a tady by mi hodně produktu zůstalo v houbičce a zaschlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to mě nenapadlo, že něco zůstává v houbičce. I když ona je prťavá,tak tam toho zas tolik nebude.

      Vymazat
  7. Tenhle korektor jsem měla a určitě si ho zas někdy koupím. Byla jsem z něj nadšená, dělal mi stejný, ne-li lepší, efekt, jako Double Wear od EL.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. zrovna nedávno jsem se dívala na korektor v rossmanovi,moc se mi líbí ten obal,tak jsem ho zkusila na ty kruhy co má a nemůžu se jich furt zbavit, a já teda nevím, ale nepřijde mi že by byl kdovíjak krycí :(

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle jsem měla ale nějak mě nenadchl. Přišlo mi že mi špatně chytá na kůži, špatně kryl, prostě špatná konzistence. A ten aplikátor mi taky nebyl sympatický... Dokud se bude vyrábět Catrice Liquid Camouflage, tak už nic jiného zkoušet nebudu :)

    OdpovědětVymazat