Color Club - Fashion Addict

Holografy jsou na léto jako dělané, tedy když svítí sluníčko, což dneska opět nic moc. Takže fotit holografický lak, aby vynikla jeho krása, je opravdu obtížné a asi pětkrát jsem běžela k oknu a nastavila foťák a než jsem to udělala, tak zase zalezlo, ale nakonec se fotky povedly.
Laky Color Club mám v zásobách už asi od minulého léta. Kupovala jsem přes net na expa-nails. Bezva je, že mají výdejní místa, takže jsem neplatila poštovné. Ceny klasických laků Color Club se u nich pohybují od 49-99Kč, což je super cena.
V zásobách mám Diva in Brown, ten jste mohli vidět zde, dneska představím Fashion Addict, příště Worth the Risque, dále mám Wild at Heart a Vintage Couture, ale ty jsou zatím na návštěvě jinde.
Color Club Fashion Addict je ve stínu jemná fialková barva. I ve stínu trošku hází oranžovo-zeleno-modro-fialové odlesky, ale jen trošku, no na slunci je to lesk jak ďas :D
Konzistence laku se mi zdá docela tekutá, ale je krycí už v první vrstvě. Já mám na fotkách dvě, myslím, že pro holo efekt jsou dvě vrstvy lepší. Poslední dobou jsem rozmlsaná širokými štětečky od Rimmelu, takže u Color Clubu jsem mírně válčila s klasickým úzkým štětečkem.
Color Club - Fashion Addict
Zde je Fashion Addict na dvou fotkách ve stínu, na denním světle a myslím, že je docela dobře vidět, že je to fajn barva i bez sluníčka.
CC Fashion Addict ve stínu
CC Fashion Addict
 Na posledních dvou fotkách už je lak na sluníčku, samozřejmě v reálu je lak mnohem hezčí.
CC Fashion Addict
CC Fashion Addict

7 komentářů:

  1. Je moc hezký, hlavně na těch posledních dvou fotkách, to je úplně moje barvička :D :).

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy by mě nenapadlo, že taková "nic moc" barva umí bejt tak slušivá. Já tyhle laky vždycky přehlížím, ale oni výrobci vědí, co vyrábět:-).
    Sluší moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chce to vyzkoušet, je to takový nenápadný lak, teda ve stínu :D

      Vymazat
  3. Keby som videla tento lak len vo flaštičke v obchode tak neviem či by som si ho kúpila, ale keď pozerám ako skvele vyzerá na nechtoch tak paráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. na každom blogu tieto laky obdivujem, musím si už aj ja niekedy nejaký zaobstarať, lebo sú naozaj úchvatné!

    OdpovědětVymazat