Color Club Worth the Risque

Další lak od Color Clubu je holografická šedivka Worth the Risque. Kupováno v eshopu expa-nails. Dle mého názoru lak v lahvičce nic moc, na nehtech ve stínu nic moc, ale na sluníčku to opět umí pěkně rozjet:) Taky dost tekutý lak, má úzký štěteček, jedna vrstva rozhodně nestačí, navíc mi to nějak proužkovalo, což je viditelné z fotek, nevím proč, asi neumím lakovat.
Color Club Worth the Risque
Worth the Risque na sluníčku
Tady je jedna fotka ve stínu. Pro mě fakt nezajímavý lak, šedou na nehtech moc nemusím.
 Dneska bude víc fotek tohoto laku na sluníčku, přeci jen je víc na co se dívat, než když je ve stínu.
tady je vidět jak mi to proužkovalo, asi levý ruce

Worth the Risque - pokus o detail




10 komentářů:

  1. Na sluníčku to nevypadá špatně, ikdyž bych asi po téhle barvě nesáhla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky ne, nesnáším cementové nehty, ale na tom slunku, no co ti mám povídat :)

      Vymazat
  2. Hezky se třpytí, nicméně bych jej využila nejspíš na nějaké večerní akce, aj. ;)

    http://thelisbeth.blogspot.cz/2012/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. no vidíš, nfu-oh to je teprv blesk :) to už by foťák fakt nepobral

      Vymazat
  4. Mě poslední dobou přijdu třpytkaté laky tak trochu zvláštní..nevím, moc se mi nelíbí.Ale co třeba jsem si oblíbila jsou pastelové barvy a jeden nehet přetřený nějakým třpytkatým lakem. A tahle šeá,nebo stříbrná,se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. nádhera, miluji třpytivé laky a tohle je úžasný odstín

    OdpovědětVymazat