NOVINKY: Letní lakování s Dermacolem a taky odlakování :)

Miluju Dermacol. Stále nás bombarduje novinkami. Léto v plném proudu a kdo nelakuje nehty, jako by nebyl. Doufám, že lakujete :)


Letní mini laky na nehty - 59Kč/5ml
Nové odstíny plné veselých barev vhodných na léto. Najdete mezi nimi laky se shimmerem i matné. Pokud tyhle laky neznáte, moc je doporučuji. Mají dobré krytí i výdrž a co se mi na nich nejvíc líbí, je jejich velikost. Jsou prostě mini, skladné a hlavně je člověk nemá doma 5 let, než je spotřebuje.


Dlouhotrvající lak na nehty 99 Kč/ 11ml
Dermacol dodal nové odstíny do svého portfolia 5Day Stay laků. Tyto laky mají gelový efekt a vydrží perfektní celých 5 dní bez podlaku a nadlaku. Samozřejmě záleží na kvalitě vašich nehtů, jak moc dáváte rukám a nehtům zabrat. Barvy jsou také matné i třpytkaté. 


Odlakovací tamponky s vůní ananasu - 99Kč/ 32kusů
Juchůů, tohle je pecka. Odlakovací tamponky v malém, skladném obalu. Vhodném na cestování nebo do kabelky. Použitelné kdekoli a kdykoli. Můžete mít v šuplíku v práci a v případě nouze, kdy se vám ozobe lak během dne, prostě odlakujete.
Tamponky jsou jednorázové, jsou napuštěné odlakovačem s ananasovou vůni. Šetrně a rychle odstraňují lak na nehty.
Neobsahují aceton a jsou bez nepříjemného zápachu.

Já používám tampony celé léto, od okamžiku, co je mám. Tampónky mi asi víc vyhovují na odlakování laku na nohou. A to z jednoho prostého důvodu, po odlakování vám zůstane docela mastná kůže kolem nehtů. Já vím, že je to lepší, než kdyby byly nehty a kůže vysušená, ale já prostě na rukách tu mastnotu moc nemám ráda. Jako není to tak, že by vám kapala mastnota z rukou. Pro mě je prostě tento pocit divný. 
Jasně, není problém si jít ruce umýt, to taky dělám.
Toto je můj postřeh a o tom blog je, o postřezích a názorech toho, kdo ho píše :)


Tamponky jsou v kulaté plastové krabičce se závitem. Krabička je pevná. Tamponky voní ananasem. Nemusíte se bát mít krabičku v kabelce, nic z ní neteče. Vše je nasáklé v tamponech. Jedním tamponkem odlakuji 3 nehty, někdy i celou ruku. Záleží, jaký mám odstín laku.



2 komentáře: