Jo Malone London - Mimosa & Cardamom

Pokud občas mrknete na můj blog, konkrétně na články, kde ukazuji vůně, které používám a říkáte si, mám to nějak podobně. Tak přesně pro vás mám dneska tip na dokonalou vůni. Ale běžte ji ovonět i vy, kdo máte třeba trochu jiný nos než já. Možná se vám bude líbit.




Touhle mou novější vůní ve sbírce je Mimosa & Cardamom od Jo Malone London. Já o značce moc nevím, vlastně vůbec nic. Co jsem tak zaregistrovala na netu, tak vůně téhle značky se dají kombinovat dohromady. Netuším jestli je tam nějaké pravidlo, která se kterou a nebo jestli prostě koupíte dvě, tři.... a šupnete je na sebe.

Vůně jsem nejdříve zaregistrovala u zahraničních blogerek, říkala jsem si, to musím vyzkoušet. Pak jsme kdysi jeli do Vídně a oni je tam měli. Můžu říct, že krom toho pultíku a vitrínek, mě nic jiného, od této značky, nezaujalo. Vůně teda nic moc.


Pak jsme ale jely do Prahy a s kámoškama jsme mrkly do Douglasu a zkoušely i tyhle vůně. Najednou jsme káply na Mimosu a Cardamom. No bylo jasné, že tuhle vůni budu určitě chtít. Tenkrát jsme nekupovaly a udělaly jsme dobře. Protože jsme výhodně koupily se slevou.

Docela mě překvapilo, že sleva 20% na vůně na eshopu neplatila právě na Jo Malone, ale v kamenné prodejně slevu vzali. Mě to trochu naštvalo, protože Jo Malone London v Brně není, takže mi vůni musela poslat kamarádka z Prahy.


Vůně je na netu popisována jako hřejivá kořeněná. Já nevím, nepřijde mi. Mám ji ráda právě proto, že je taková jako by vzdušná, ale nevytratí se hned. Má skvělou výdrž na kůži, ale lepší na oblečení.


K vůním jsou také dostupné vonné svíčky, tělová mléka, sprcháče. Vůně jsou k dostání ve 30 nebo 100ml balení. To je trochu na škodu, protože cenový rozdíl je tam velký. 2700Kč za 100ml není zas tak málo.

Co vy, máte nějakou tuhle vůni na svém seznamu přání? :)

1 komentář:

  1. No, jelikož jsem k parfému čuchala, tak vím že je to opravdu nádhera, a že výdrž je opravdu jak píšeš hodně dobrá. Asi si také vyberu nějakou variantu. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat