Dermacol - tajemství krásné pokožky

Znáte značku Dermacol? Asi byste museli být z jiné planety, abyste řekli NE. Samozřejmě, že ji zná skoro každý a možná jste již zaregistrovali vyživující, regenerační a hydratační tělová mléka.

Ano, jsou to ty v růžových obalech.




Hydratační tělové mléko s ureou je vhodné pro všechny typy pokožky. Obsahuje 15% urey, která pokožku intenzivně hydratuje a dodává jí hebkost. Obnovuje pružnost suché pokožky a poskytuje jí celodenní ochranu.
Obsah 250ml. Toto balení můžete koupit i v obsahu 400ml.


Vyživující tělové mléko s obsahem 10% mandlového oleje, je vhodné pro suchou pokožku. Mandlový olej intenzivně regeneruje pokožku. Panthenol zmírňuje podráždění a poskytuje suché pokožce okamžitou úlevu.
Obsah 250ml.


Regenerační tělové mléko je vhodné pro suchou a velmi suchou pokožku. Obsahuje 15% másla Karité, které pokožku intenzivně regeneruje a zklidňuje. Produkt obsahuje také panthenol, který zmírňuje podráždění.
Obsah 250ml.


Regenerační tělový krém je podobný jako tělové mléko, jen jeho konzistence je hutnější. Obsahuje 15% másla Karité a panthenol. Je vhodný pro suchou až velmi suchou pokožku, kterou regeneruje a zklidňuje.


Obsah 300ml.

Všechny tyto výrobky seženete v drogeriích nebo na eshopu Dermacol. Cena mlék je 139Kč a tělový krém stojí 149Kč. Za sebe mohu říct, že vše, co jsem z těchto produktů vyzkoušela, tak si opravdu se suchou pokožkou hravě poradí. Trošku s tímto problémem v létě bojuji, zvlášť, když chodím plavat do bazénu s chlorovanou vodou.
Mléka se dobře roztírají a vstřebávají, nezanechávají bílou stopu ani mastný film. Jsou příjemná a krásně voní.

A abyste mohli také vyzkoušet něco voňavého, růžového, mám pro vás soutěž o dva produkty z této řady. Produkty vyberu já a pošlu vám je jako překvapení :)
Tentokrát soutěžíme pouze na blogu a výherce bude jeden.

PRAVIDLA:
1. Napište do komentáře, jak vy bojujete se suchou pokožkou.
2. Uveďte mail
3. Pouze pro čtenáře s doručovací adresou v ČR

Soutěž trvá do 27.7.2018

Hodně štěstí :)

7 komentářů:

  1. Ahoj mám velmi suchou pokožku, ale kvůli miminku jsem nemohla nějaký čas používat žádné tělové přípravky, tak jsem používala dětský olej od Hipp. Krásně mi pokožku vyživil a malému to nevadilo. Teď už používám svoji obvyklou kosmetiku. Mám moc ráda od Avonu parfémovaná tělová mléka Krásně voní. Jitka
    jitik.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já suchou pokožku mastím každý večer tělovým mlékem
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já se mažu jen přes zimu, to mám fakt suché nohy a hydratace je potřeba. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Proti suché pokožce bojuji pravidelně olejem od Balea, nebo Nivea soft tělovým krémem. Nově teď zkouším Kozí mléko od Vellie a taky super.
    lamroval@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já jsem věrná tělovému mléku NIVEA, přes léto pak nejraději sprchové tělové mléko stejné značky. Občas vyzkouším i nějaké jiné tělové mléko, ale stejně se vždy vracím k Nivee :-) Každopádně mám teď v oblibě i mléka od Yves Rocher, které doplňuji shodným sprcháčem. Krásné letní dny přeji, Káťa (kata.r@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. No ja mam suchou kuzi hodne, v zime prichazi vzdy atopicky ekzem. A piju hodne vody, mazu a mazu. Pomaha i spanek. Ale hlavne mazat. Ja stridam furt nejaky kremy. Miluju Atoderm od Biodermy,ale momentalne ujizdim na mandlovym mleku od Bione. Levny a skvely. eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat