Dermacol 16h Lip Colour - 11 nových odstínů

Dermacol a jejich dlouhotrvající rtěnky. Láska na první použití. Nyní je v nabídce 11 nových odstínů této rychleschnoucí barvy na rty a lesku 2v1. 
Jdeme na to, kdo má rád fotky, dneska si užije. 

Každý odstín máte nafocený 2x. Na první fotce je rtěnka pouze na spodním rtu, druhá fotka je pak i s číslem a po zaschnutí a použití průhledné části rtěnky. 

Pokud mám co ke rtěnce říct, je u ní komentář.

U těchto tekutých rtěnek jsem nepoužila konturku. Není potřeba.


Odstín číslo 14 - světlá, nude rtěnka. Zasychá rovnou do matna. Aplikace bez problémů, neproužkuje. Pokud máte rádi tyhle odstíny, v klidu kupte, neměla jsem s ní jediný problém.



Odstín číslo 15 - narůžovělý, téměř průhledný, třpytkový odstín. Na rtech třpytky nejsou cítit a neopadávají. 



Odstín číslo 16 - jeden z mých nejoblíbenějších odstínů. Tento odstín je příjemný, je růžový, ale ne barbinkovská růžová. Hodí se na každodenní nošení.



Odstín číslo 17 - růžový, trochu neonkový odstín. Je taky moc krásný, ale na mě už výraznější nebo spíš hodně holčičí, pro mladší generaci. Aplikace i pigmentace na 1*, neproužkoval, neprosvítal. Doporučuji.



Odstín číslo 18 - jak vidíte z fotek, je to takový fialkovo-růžový odstín. Spíš růžový s kapičkou fialové :) Sytá barva, opravdu výrazná. Aplikace bez problémů.



Odstín číslo 19 - fialová rtěnka s modrým podtónem. Odstín je krásný, skvěle pigmentovaný. Aplikace relativně dobrá, nedělá mapy. Na rtech vypadá hezky.



Odstín číslo 20 - červený odstín, trošku v něm vidím zlatavé třpytky. Jak vidíte sami na fotkách, moc jsme si spolu s tímto odstínem nepadli. Já nevím, flekatěl mi na rtech, nelíbí se mi jak na rtech vypadá. Samozřejmě nevím, jestli to dělají všechny 20 a nebo jen ta moje. Je potřeba mrknout k dalším bloggerkám, co píší. Ale 1000 lidí, 1000 chutí. Pokud se vám líbí, tak ho prostě musíte vyzkoušet na sobě.



Odstín číslo 21 - přirozený, krásný odstín. Je opět do růžové, ale taková ta dusty pink, jako starorůžová, ale ne tak světlá. Můj další oblíbenec.



Odstín číslo 22 - ovšem toto je krasavec. Říkám mu lilek. Je to barva lilku, trochu jemnější, možná tak na fotkách nevynikne, ale je to krásná temná barva. A dobře se s ní pracuje na rtech. Baví mě.



Odstín číslo 23 - hnědý odstín se zlatým jemným shimmerem. Nemám jediné špatné slovo, co se týká aplikace, pigmentace, výdrže. 



Odstín číslo 24 - trochu mi přijde jako tmavší verze 23 s více třpytkami, tím vypadá barva v obalu taková  průhlednější. Třpytky jsou zlaté. Ale na rtech nejsou nějak vidět. Dávají tomuto hnědému odstínu takový lesklý šmrnc na rtech.




Z 22 odstínů, které má Dermacol v nabídce, si jistě vybere každý. Ať už to bude z těchto nových odstínů nebo těch starších.

Jakmile budete mít ten správný odstín, budete rtěnku milovat. Odstíny jsou opravdu dlouho trvající na rtech. Některé skoro nesmyvatelné :)
Co je velmi důležité u těchto rtěnek - mějte rty v perfektní kondici, což znamená, že rty nesmí být suché, nesmí mít šupinky. Pokud máte problémy se rty, nebude tahle rtěnka pro vás. No možná bude, aplikovat si ji může každý, ale bude to vypadat otřesně.

Rtěnky nejsou vyloženě sušáky, to ne, ale pokud máte rty suché, ta suchost se jako by podpoří tím, jak slížete horní lesklou vrstvu. Pak mívám u některých odstínů pocit suchých rtů. Pokud mám rtěnku u sebe, tak máznu krok č. 2 na rty znova, problém je, pokud rtěnku nemám.

Já mívám obvykle rty ok, ale tento týden v pondělí, se nějak nedařilo a i když jsem měla trochu šupinky, stejně jsem rtěnku na rty dala, no řeknu vám děs a hrůza. Za 2 hodiny v práci, jsem hledala čím rtěnku odlíčím. Opravdu na suché, šupinkovaté rty, rtěnky nedávejte. A taky se je nesnažte vrstvit. Tyto rtěnky jsou dost pigmentované v první vrstvě. Vzhledem k tomu, že rtěnky zasychají, jakmile budete dávat další vrstvu na tu suchou nebo polosuchou, můžete tak akorát začít rtěnku odličovat. Nebude to hezké, nenavrstvíte.
Rtěnky jsou na rtech příjemné, neopadávají, nedrolí se. A samozřejmě se neotiskávají . Na rtech drží celý den i pigmentace, neslábne.

6 komentářů:

  1. Mám doma odstín č. 16 a je opravdu moc hezký. Ještě by se mi líbil odstín č.15 :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš fakt tak nádherné rty, že by vypadala krásně i oranžová s puntíčkama :-D
    Mám doma taky 16, ale přijde mi, že vypadá v realitě jinak, výrazněji :)
    Ještě si dělám zálusk na 21 .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, děkuji moc :) Ale jde to natrénovat, prostě špulit a fotit na makro. Je to možné, že vypadá jinak. Foťák vždy trochu barvu sežere, ale hodně taky záleží na podkladu, jak má člověk pigmentované rty.

      Vymazat
  3. Nové odstíny jsou fakt dost povedené. :) Musím si nějaký pořídit.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud nosíš ráda rtěnky, tak na odstíny mrkni. Mně se moc líbí, jak na rtech drží, prostě ideál, nemusím řešit, jestli nemám rtěnku někde kolem rtů.

      Vymazat