Princess pleťová maska s kyselinou hyaluronovou

Díky blogu mám možnost zkoušet kosmetické produkty a značky, na které bych možná ani nenarazila. Jednou z těchto značek je značka Princess a jejich balení 8 ks plátýnkových masek na obličej s obsahem kyseliny hyaluronové.

O maskování se rozepisovat nebudu, kdo mě sleduje ví, že maskuji alespoň jednou za týden, obvykle v sobotu, ale pokud je potřeba a mám čas, dám si masku klíďo i ve středu, popř. v den, kdy si myji vlasy :)


Masky s kyselinou hyaluronovou a konkrétně tyhle plátýnkové,  působí jako prevence proti vráskám a jejich vzniku. Což všechny v určitém věku uvítáme. Princess maska má také skvělé hydratační účinky a navyšuje elasticitu a pevnost pokožky. 


Maska obsahuje tyto aktivní látky:
  • kyselina hyaluronová - látka s největší kapacitou vázání vody
  • výtažek z Imperata Cylindrica - látka se schopností mimořádné hydratace
  • výtažek z kořene lékořice - zmírňuje podráždění pleti
  • výtažek z Algae (mořská řasa) - antioxidant
Masky jsou idividuálně zabalené, v balení je tedy 8 balíčků.


Když masku vytáhnete ven z obalu, je dost těžká a pevná. Maska obsahuje velké množství produktu, protože je dost nacucaná, ale nic z ní neteče. To jsem jednou měla jakousi masku a krom obličeje, jsem měla potečený krk a níž :/ Nic příjemného.
Tahle plátýnková maska pěkně vše drží v sobě a po přiložení jde vše do obličeje.
Jak vidíte tady na fotce, tak maska se skládá ze dvou částí. Jedna část je hladká, lesklá, perforovaná a na ní je bílá plátýnková maska. Tu bílou plátýnkovou část dáte na obličej, poštelujete, jak potřebujete mít otvory na oči, nos a ústa a následně sloupnete tu leskou perforovanou část.


Tady vidíte tu leskou část masky.


Zde už jsem domaskovala a vyfotila vám obě části. Maska podle návodu, má zůstat na obličeji 15 minut, já ji tam mám klidně hodinu, pokud na to mám čas. Když nemám náladu mít masku za těch 15minut na obličeji, přesunu ji ještě do výstřihu. Ať se taky hydratuje :)

Co na masky říkám já? 
Mé pleti se masky moc líbí a sedí mi. Masku dávám na vyčištěný obličej večer. Maska pleť krásně zhydratuje, pleť je nacucaná, hebká, svěží.
Obvykle dávám na vypeelingovaný obličej, kdy se mi občas pokožka vysuší. Zejména kolem nosu, jsem ji pak na noc mazala. Po použití masky nemusím mazat, maska poskytne obličeji dostatečnou vláhu a výživu.
Co se týče vrásek, tak to nemůžu hodnotit. Ty, co mám, ty už asi nezmizí a ty, co nemám, tak doufám, že se dlouho ještě neobjeví. Snad tomu pomohou i tyhle masky.

Pokud by se vám masky zalíbily, můžete koupit na shopu Medaprex ZDE


Vtip na závěr:
On: proč se fotíš s tou maskou na obličeji?
Ona: chci to dát na blog.
On: myslíš jako fotku ve stylu Texaský masakr motorovou pilou?
Ona: ????!!!

No tak jsem se rozhodla, že nebudu Texaský masakr a přidala jsem si králičí uši a nos. Asi je to koukatelnější, i když infantilní a trochu ujeté.
Tak vás zdravím a hezký den :)


4 komentáře:

  1. Já mám tyhle plátýnkové masky ráda , je teda fakt , že v nich člověk vypadá vtipně, ale co, to skoro u každé masky :-) Zatím nejlepší plátýnko jsem měla od Holika Holika :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, mrknu na Holiku. Značku moc neznám. No, u nás to bylo fakt vtipné. Příště dostane masku on a budu hádat film :D

      Vymazat
  2. Ten vtip na závěr je super, mám to doma podobně. Jinak se mi maska docela líbí, ale značku vůbec nepoznám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přitom to není poprvé, co jsem měla na obličeji plátýnkovou masku. No asi si teď víc všímal :D Já mu dám masakr..

      Vymazat