The Body Shop Voyage Collection - novinky

Vždy, když jsem v Praze na nakupovacím výletě, zajdu do obchůdku značky The Body Shop. Mrzí mě, že v Brně obchod nemáme. A štvalo mě to hlavně v poslední době, kdy na FB lítaly hlášky se skvělými slevovými akcemi v The Body Shop. Navíc jsem chtěla vyzkoušet produkty Mojito, což byla limitka. No stále doufám, že pokud stihnu výletovat v srpnu, že tam na mě aspoň jeden sprcháč počká :)
Od 7.8.2015 můžete najít v sortimentu The Body Shop nějaké nové produkty. Co jsem viděla u holek blogerek, měly nové tělové peelingy a produkty na tělo. Já bych vám chtěla představit kolekci Voyage, která obsahuje vůně, sprchové gely, tělová mléka a tělové krémy. 


Značka The Body Shop inovovala svou kolekci vůní z celého světa a dodala jí nádech touhy a ženskosti. Nové flakony jsou inspirovány pásmy na zeměkouli a každá krabička představuje tradiční design z dané oblasti.

Vybírat můžete dle toho, jakým vůním dáváte přednost.
Japanese Cherry Blossom - Japonské třešňové květy - jemná, ovocná, květinová
Fijian Water Lotus - Vodní lotos z Fidži - jiskřivá, květinová, mořská
Italian Summer Fig - Italské fíky - šťavnatá, sladká, hřejivá
Atlas Mountain Rose - Růže z pohoří Atlasu - svěží, kořeněná, květinová
Indian Night Jasmine - Indický noční jasmín - opulentní, hřejivá, květinová
Každá vůně kolekce Voyage je v nabídce ve formě toaletní vody a několika produktů na tělo. Všechny obsahují výtažky z ručně nasbíraných květů a plodů
Já jsem měla možnost vyzkoušet vůni Italian Summer Fig. Víte, že vůně miluji, tohle mě strašně potěšilo.


The Body Shop Italian Summer Fig EdT
The Body Shop Italian Summer Fig EdT
Toaletní voda Italian Summer Fig je v 50ml skleněném flakonu, který svým tvarem opravdu připomíná sukni. Přesně jak vidíte na obrázku nahoře.

The Body Shop Italian Summer Fig EdT
The Body Shop Italian Summer Fig EdT
Popis vůně - Srdce této vůně tvoří aroma zralých fíků a dodává jí sofistikovaný charakter. Fíky z Puglie evokují představu horkého italského léta a dodávají této nové vůni sladké aroma.
Vrchní tóny tvoří svěží zelená vůně vinných listů a krokusů. Následně se rozvinou jemné květinové tóny toskánských růží, které představují ženskost a eleganci. Nakonec ucítíte smyslně hřejivou ambru a dubové dřevo. Tato vůně zachycuje atmosféru léta a jeho šťavnaté a opojné vůně.

The Body Shop Italian Summer Fig EdT
The Body Shop Italian Summer Fig EdT
A teď zkusím popsat vůni já. Asi to nebude tak květnaté a sofistikované jako to zvládnou profíci a odborníci značky, ale řeknu vám, jak vůni cítím já.
Opět se bez mučení přiznávám, že v popisování vůní a odstínů rtěnek :D jsem barbar.

U této vůně jsem to zkusila jako profík :P čichla jsem k vůni a zavřela oči (určitě to tak dělají.). Vybavila se mi letní dovolená v Řecku. Omlouvám se, že Řecko, asi to měla být Itálie, ale já jsem v Itálii nikdy nebyla. No prostě dovča u moře. Takový ten pohodový letní večer, kdy po celodenním opalování a koupání v moři, sedíte někde v baru a usrkáváte míchaný nápoj plný barevných brček a paraplíček. Jste s partou přátel, do toho zní skvělá hudba a ovívá vás jemný větřík od moře a pokaždé, když zavane, tak z vás je cítit tahle příjemná, hřejivá vůně.
To, že mám dokonalé, barevné letní šaty, v tom mírném větru mí trošku vlají vlasy, jsem už opálená do hněda (haha, to jsem až tak za pět dnů po návratu domů od moře ) a jsem samozřejmě kočka, to už raději vynechám :D

Máte z mého popisu trošku představu jak tahle vůně voní? Snad ano. Rozhodně to není žádná tuctovka. Není to ani svěží vůně, ale není ani těžká nebo orientální. Je opravdu zvláštní a specifická, zřejmě je to těmi fíky.
Výdrž vůně Italian Summer Fig v našich tropických podmínkách a na mně, je cca půl dne, pak aplikuji znova.
The Body Shop Italian Summer Fig EdT
The Body Shop Italian Summer Fig EdT
Jestli budete mít možnost zajít v pátek 7.8. do obchůdku The Body Shop, tak prosím ovonějte i ty další vůně a třeba mi napište jak voní, a která je váš favorit.
Pokud máte Instagram, fotky téhle vůně též najdete pod #kissfrenchwearitalian , kdo nemá insta tak tady je odkaz  ZDE
The Body Shop Italian Summer Fig EdT

20 komentářů:

  1. Tie obaly vyzeraju luxusne :)... Ja mam na body shop trosku svojsky nazor ale neviem si pomoct stale ma to taha do ich obchodu.

    OdpovědětVymazat
  2. Italský fík se mi moc líbí. Ale asi bych nepotřebovala celou řadu.
    souhlasím s tím, že v Brně nám chybí Body shop a nejen ten. Co takový Kiehl´s nebo obchod Clinique?

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Brně nám toho chybí hodně. Ještě, že máme Student Agency, který nás za tři kilča doveze do Prahy a zpět :D

      Vymazat
  3. Tak to je nádhera, krásné fotky, jak značky, tak tvoje. Mít někdo poblíž TBS, tak tam hned valím očichat.

    OdpovědětVymazat
  4. V Body Shopu jsem byla naposledy někdy v květnu, ale nakonec jsem nic nekoupila,protože mě tentokrát víc lákal Lush. Myslím ani ještě neměli řadu Mojito, ta mě taky šíleně láká, stejně jako všecko, co voní mořem a evokuje dovolenou u něj. No jo, máme to blbý, my mimopražští ;) Já se letos dostala do Prahy 3x, tak snad v srpnu nebo září to opět vyjde. Jinak jsem ráda i za Brno, sednu do auta a pokud se stane zázrak a na D1 to bude v klidu, jsem v Olympii za 2é minut ;)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mojito chci. Já vždycky zajdu jak do Lush, tak i do Body Shopu, lákadel mají plno. Jo, tak to máš blízko, já jsem sice v Brně, ale někdy mi ta cesta trvá i dýl.

      Vymazat
    2. No, z Kroměříže po dálnici,pokud nejsou za Vyškovem na Brno kolony, to jde rychle, a pak pěkně sjet rovnou k Olympii ;)

      Vymazat
    3. 20minut? To jedeš jak ďas :D Teď tady jsou kolony, skrz to zúžení, ale to už je dýl.

      Vymazat
    4. No teď by to asi fakt trvalo dýl :-) ,já jela na Brno naposledy někdy koncem května,a za Brnem to byla kalamita.Můj teď jezdívá každý týden a je na mrtvici ;-) Mimochodem,dnes jsem u Getthelouk četla,že nová Naked bude ve všech Sephorách,tak že by nakonec i v Brně?

      Vymazat
    5. Tak s tou Naked netuším, vím, že má být koncem srpna, ale jestli i v Brně nevím. Každopádně mají tu pár kousků Too Faced, takže bych spíš čekala, že tu potkáme novou Too Faced čokoládu :)

      Vymazat
  5. Hmm mají krásné obaly a zaujaly mě , musím je jít očichat, jsem zvědavá na cenu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cenu bohužel nevím. Ale Fig voní krásně. Ještě někdo psal na IG ze zahraničí, že krásné jsou taky Japanese Cherry Blossom a Atlas Mountain Rose. Ale tak já myslím, že budou všechny super,záleží jaký kdo má nos :)

      Vymazat
  6. Já mám vzoreček vůně a skvěle voní.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ty máš hodně ráda vůně, že? Párkrát jsem tvé tipy šla ovonět do parfumerií a musím říct, že mi vesměs všechny voněly. Nejvíc mi voněla Tous, ze Sephory, o které jsi psala, tak už ji mám doma. Na sto procent půjdu v pátek do Palladia a uvidíme, jestli mi bude vonět Fig.

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá úžasně, zajdu omrknout! Jana

    OdpovědětVymazat