Topshop Mono Eyeshadow - Holograph

Dnes se mrkneme na stín, který je na první pohled úplně nezajímavý. Pokud ho ale ve stojanu vezmete do rukou, tak jste lapeni :D
Stojan s kosmetikou v Topshopu v Praze, není sice obrovský, ale vždy mi padne něco do oka. Obvykle oční stíny. Už jeden doma mám, jak jsem se dívala do štítků, ještě jsem vám ho na blogu neukázala. Nevím proč, asi skleróza.
Toto léto jsem si přivezla monostín v odstínu Holograph
Je to takový nijaký, obyčejný, stříbrný stín....
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph
 ... ale pod určitým úhlem, když jím otáčíte, se vám ukáže v celé své kráse. Název ho vystihuje dokonale, je holografický. Takže háže odlesky od žluté, přes oranžovou, růžovou, zelenou, modrou, fialovou. Záleží na úhlu pohledu a dopadajícím světle. Jiný je na sluníčku, jiný na umělém světle zářivky.
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph
Na sluníčku je nejkrásnější, bohužel foťák měl dost problém zachytit tu nádheru, takže fotky jsou nic moc. Vlastně spíš nepovedené, ale pro představu jsem je sem chtěla dát. V reálu je stín lesklejší, odráží světlo a hraje všemi barvami.

Topshop Mono Eyeshadow in Holograph
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph
Tady je vzorek stínu bez báze na ruce ve stínu. Je docela dobře pigmentovaný. Konzistence dá se říct máslová. Rozhodně nepráší. Třpytky neopadávají,a i když si utřu ruku, tak mi na ní stále zůstává takový "povlak" těch třpytivých částeček. Připadá mi to, jak když máte letní krémy po opalování se shimmerem. Ty bývají obvykle zlaté a dost dobře drží na těle. Tak tohle je něco podobného. Pokud setřu stín z ruky, třpytky, které zůstanou jsou modré-fialové.
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph
Stín má 2,2g a stojí 299Kč. Musím říct, že než jsem si ho koupila, tak jsem jej kvůli ceně hoooodně obracela v ruce. Na druhou stranu jsem si říkala, podobný stín doma nemám, udělá hodně parády a Topshop v Brně není, takže kdo ví, kdy bych si ho příště koupila. Už během nákupu jsem měla jasno, jak ho budu nosit. Rozhodně jsem hned upustila od myšlenky, dát si stín samotný na oko. Nevím, myslím, že ani v létě, by třpytkaté oko nebylo ok. Měla jsem v plánu dávat stín vždy přes nějaký další. Věděla jsem, že ho zkusím dát přes černý odstín Color Tattoo, a pak jsem si říkala, že by krásně vypadal přes nějaký hnědý. V tu chvíli mě mrzelo, že nemám ten matný taupe odstín CT.
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph
 Doma jsem to na zkoušku vyřešila matným stínem z paletky Naked 2 od Urban Decay.
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph
 No a tady se můžete mrknout jak stín Holograph vypadá máznutý přes Color Tattoo a odstín Tease. Opět foťák nezachytil tak, jak měl. První fotky jsou focené ve stínu, ale obě u jiného okna :) Počítejte s tím, že jak se hýbete, tak stín mění svůj odstín - barvu. Výdrž stínu je super, záleží jakou máte bázi, či podklad, ale pokud kvalitní, tak stín na oku zůstává.
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph over Maybelline CT Timeless Black and UD Naked 2 palette Tease eyeshadow
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph over Maybelline CT Timeless Black and UD Naked 2 palette Tease eyeshadow
Zde na fotce je stín nafocený ve sluníčku. V reálu nebyl odstín takový světlý, ale naopak svítil krásně modrou barvou.
Topshop Mono Eyeshadow in Holograph over Maybelline CT Timeless Black and UD Naked 2 palette Tease eyeshadow

5 komentářů:

  1. Ten je zaujímavý, ja som ešte takýto typ tieňu nikde nevidela (myslím naživo), vyzerá skvelo v kombinácii s UD tieňom, mohla by si dať líčenie s ním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je perfektní. Zkusím koupit ty CT hnědé, asi je využiji. No mohla bych udělat líčení, což asi udělám. Horší je si oko nafotit tak, aby bylo publikovatelné na blog...

      Vymazat
  2. Ten je nááááááádherný!! Mně trošku vadí, že je tam vždy vše hrozně oťapané, ale jinak mám pár věcí a kvalita té kosmetiky supr.

    OdpovědětVymazat
  3. Je vážne nádherný! Používala by som ho na denné líčenie buď samostatne alebo na nude tieniky.

    OdpovědětVymazat