Olive Way Moisturising Body Lotion Oriental

Co vám budu říkat, když mi došel mail od značky Olive Way, s nabídkou na vyzkoušení jejich produktů, skákala jsem radostí dva metry vysoko.
Pro mě tato značka nebyla neznámá. Znala jsem ji z Řecka, kde jsem si pár produktů koupila. Od Olive Way jsem si před nějakou dobou dovezla několik sprcháčů a tělová mléka.
A teď příběh :)) Nebojte, nebude to žádný horor, jako třeba u NARS rtěnek. Všechny sprcháče i mléka jsem docela rychle spotřebovala. No měla jsem jeden produkt, který jsem si moc šetřila. Používala jsem ho minimálně a na spešl příležitosti :D

Tělové mléko Olive Way Oriental
nejdokonalejší na tomhle mléce je jeho vůně. Je dokonalá, prostě úžasná, miluji ji a chtěla bych takhle vonět pořád :) Když se mlékem namažete musíte k sobě stále čichat a čichá k vám i okolí. Teda pokud se necháte :D
Olive Way Moisturising Body Lotion Oriental
 Já teda v původní lahvičce mám už zbytek, zbyteček a kolikrát jsem už chtěla nafotit lahvičku do spotřebováno. Ale na druhou stranu, jsem bez mléka nechtěla být. Takže jsem si šetřila poslední zbytky, které jsou ještě na stěnách. Párkrát jsem v zimě přemýšlela, že objednám další balení z ciziny, existuje řecký eshop Olive Way a taky bulharský. Ale vždy z toho sešlo, nechtělo se mi platit šílené poštovné.
No a pak přišel mail, že je značka Olive Way dostupná na Českém eshopu. O Olive Way si můžete přečíst zde

Já jsem dostala nabídku na zrecenzování krému na oční okolí, recenze bude později. Jasně, že jsem mrkla hned na eshop a hledala tělové mléko Oriental, bohužel tam při mém hledání nebyl. Ale líná huba... Paní mi řekla, že zrovna pár kousků mléka naskladnili, že budou za chvíli na eshopu. Juchůů, hned jsem si teda jednu lahvinku objednala ♥
Zde máte krasavce jak vypadají vedle sebe. Vlevo nové balení a plná plastová lahvička, vpravo můj starý, ale stále krásně vonící zbytek těl. mléka. Lahvička je plastová, samozřejmě jsem ji rozřezala a vydolovala poslední kapku.
Olive Way Moisturising Body Lotion Oriental
Tělové mléko Olive Way je v plastové lahvičce, která má 250ml. Mně se víc líbil starý potisk, tohle nové mi přijde takové doktorské. Ale o obal v tomhle případě vůbec nejde. Hlavní je obsah a ten je TOP.
Ráda bych vám vůni Oriental popsala, ale vůbec nevím jak. Nikdy jsem neměla podobný parfém, žádná vůně třeba květiny se mu nepodobá. Název je sice Oriental, ale není to žádná těžká vůně, je taková vzdušná. Jako když si představíte  palác na dálném východě s obrovskými otevřenými okny, na kterých vlají záclony a závěsy ve větru. Tak taková je tahle vůně :)
Olive Way Moisturising Body Lotion Oriental
Olive Way Moisturising Body Lotion Oriental
Olive Way Moisturising Body Lotion Oriental
EDIT 27.8.2015 Na základě dotazů jedné ze čtenářek, bych chtěla říct, že fotky složení jsou zde pro ty, které složení kosmetických výrobků zajímá, řeší ho a vyznají se v něm. Vy, kteří mě čtete déle, tak víte, že já složení neřeším, nerozpitvávám ho a nerozumím mu. Řídím se vždy tím, zda mi produkt vyhovuje a pokud ano, neváhám ho doporučit. Pokud mi produkt způsobí újmu, též to napíši. Na druhou stranu všichni víme, že každý z nás je jiný a co sedí mně, nemusí sedět vám a naopak. Ale to jsem tady na blogu též nesčetněkrát psala :)
Olive Way Moisturising Body Lotion Oriental
Mléko má normální konzistenci. Neteče, není vodové, ale je to mléko, takže není tak hutné jako máslo. Roztírá se velmi dobře, skoro hned vsákne do pokožky a zanechá ji hebkou a voňavou. Vůni z pokožky cítím ještě ráno.
Pokud čtete blog trošku dýl a víte co mi voní a zjistili jste, že vám voní stejné věci jako mně. Tak doporučuji abyste toto mléko objednali, rozhodně nebudete zklamaní. Koupíte zde
Olive Way Moisturising Body Lotion Oriental
Pokud mléko objednáte, budu ráda, když mi napíšete, jestli vás ta vůně okouzlila. A pokud máte s Olive Way zkušenosti, tak mi napište, co mám koupit příště.

8 komentářů:

  1. Tak minule jsi mě nalákala na Inglot, jejichž paletku už si na podzim plánuju a teď ještě tohle ;) Určitě prozkoumám jejich eshop, co všechno mají. Prozatím mě ale nejvíc zajímá ten krém na oční okolí, co by měl odstranit váčky a kruhy. Takže budu čekat na tvou recenzi :)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na krém počkej, ten testuji. Tento krém jsem měla vyzkoušený už dlouho, takže článek šel jako první :)

      Vymazat
  2. Už jsem napsala svůj kometář na Fb, ale tam ne každý chodí, tak se jdu rozčilovat ještě sem :-) omlouvám se, za svůj komentář.Ale přijde mi maximálně nevhodné, aby se výrobce pyšnil samými NE. Ve smyslu NEobsahuje silkony, parafín atd atd a pak to stejně do daného produktu dal. Protože jsem několik z jejich NE ve složení našla!! Nevím co si o tom myslet. Ale i kdyby mlíčko vonělo sebelíp, už kvůli tomuhle podvodu za mě NE (když mají to slovo tak rádi).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, děkujeme za upozornění a zároveň se omlouváme za tuto chybu, která byla způsobena při zpracovávání údajů poskytnutých řeckou společností. Na obalu výrobku se silikony mezi NE neobjevují a rozhodně se nejednalo o úmyslné klamání zákazníků.

      Vymazat
  3. Vim, ze tyto 9rodukty mas hodne rada a pouzuvas uz roky, je super ze diky spolupraci udelas clanky na dalsi produkty. Moc me laka neco zkusit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, však víš jak jsem tě otravovala, že to musíme objednat :D

      Vymazat
  4. Když jsem viděla obrázek a na něm výrobek s vůní oliv a aloe, říkala jsem si, že to musí být hrůza :-) Ale očividně se produkt povedl. Vůni Orient bych si ráda očichala.

    Jsi krasna giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že vůbec ne. Myslím, že vůně voní úplně jinak, než bys očekávala :)

      Vymazat