Bí Mât Cây

Tak jsem si minulý rok kolem Vánoc koupila ve Fannu Bí Mât Cây Lip Balm a Miracle Balm. S koupí jsem docela dlouho otálela, zvláště proto, že nemám ráda balzámy na rty, které se patlají:) z kelímku. Tedy pokud má člověk čisté, umyté ruce, tak není problém, ale po cestě tramvají a v průběhu dne to problém být může. Nakonec jsem tedy těmto malým dózičkám neodolala a koupila. Na výběr jsou čtyři druhy: Lip Balm, Hand Balm, Skin Balm, Miracle Balm. Obsah 6gramů, made in France. Skin a Hand Balm jsem podle popisu nepotřebovala, Lip a Miracle Balm mě zaujal.

Začneme nejdříve zázrakem v kelímku s červeným vrškem. Miracle Balm by měl být podle popisu hřejivý a smyslný, hmm, důležité je, že se dá použít od bolestí hlavy, přes bolesti svalů, štípance od komárů atd. Myslím si, že bude dobrý i na rýmu a ucpaný nos a možná do pitevny, když si namažete pod nos, neucítíte další pachy:D Vůni má opravdu silnou, kafrovou, řekla bych, že podobnou jako kdysi byla taková ta dračí mast, v malé pidi plechové kulaté krabičce. Měla ji babička, nevím jestli se to ještě prodává, barva byla oranžová. Každopádně, Miracle je fajn na bolest hlavy, namažete na spánky, krásně chladí a je velmi příjemný. Aplikovala bych asi jen doma, kvůli vůni, trošku alpa.

V dózičce s růžovým vrškem je Lip Balm, nakonec jsem problém se špinavýma rukama vyřešila a aplikuji na rty před spaním. V popisu má, že harmonizuje a obohacuje a obsahuje kakaové máslo a včelí vosk (toho jsem se hned chytla, myslím, že co je včelí je dost fajn). Taky obsahuje kafr a mentol, což při prvních pár použitích je na rtech cítit, teď už ten mentol neregistruji, rty taky ne. No ale zpátky k balzámku, ajajaj jak já si nadávala, když jsem cca po třech dnech používání měla rty vysušené a zázrak se nekonal. A to obvykle suché rty nemám. Balzám skončil v šuplíku. Po 14dnech jsem ho opět vytáhla na světlo, vzhledem k tomu, že neobsahuje nic co by mi mělo vadit, rozhodla jsem se mu dát ještě jednu šanci. Co taky s ním, když už jsem ho rozrýpala. A musím říct, že jsem udělala dobře, tentokrát vůbec nevysušoval, je úplně v pohodě, používám každý večer, do rána mám rty hlaďoučké, hebké. Na rtech není vůbec vidět, ale cítíte ho, myslím, že je ideální na zimu a na ty mrazy co byly, udělá takový mastný film na rtech, asi ten včelí vosk. Omluvte kvalitu balzámu v kelímku, je nafocen po pár měsících používání. Kelímek sice není obrovských rozměrů, ale tím, že balzámu na rty stačí troška, tak moc neubývá. Až mi za pár let dojde, tak koupím zas :DD


                            

Žádné komentáře:

Okomentovat