Essence nail art colour³

Značka Essence má docela dost únorových/jarních novinek. Já jsem si pořídila dva z kolekce nail art colour³, jsou to dva laky, každý konec jiný. Můžete buď nechat samostatně nebo kombinovat.

Oranžové, růžové, černé ani zelené laky nenosím, takže jsem šla opět do fialového a modrého, modrý bych nebrala, kdyby neměl takové dobré třpytky na jednom konci:)

Fialový: Boys are back in town - přijde mi,že když je samotný, je spíše šedý, je matný
k tomuhle patří druhý konec: It´s just a little crush - nejsou to třpytečky, ale jako by prach, odlesky má fialovo-růžové. Na sluníčku krásný, ale asi se mi ho nepodařilo foťákem zachytit.

stín
slunce
                              
Druhý lak, modrý: Midnight date, tmavě modrá barva, lesklý, velmi pěkný i samostatný, stačila jedna vrstva.
Druhý konec: City that never sleeps, zeleno-modré šupinky, ve fialovo modrém průhledném laku. Jak jsem psala, vzala jsem to kvůli tomuhle zdobícímu laku, škoda, že jej nemají samostatně. Už se těším jak ho budu plácat přes všechny laky co mám:D Zeleno-modré šupinky jsem dlouho sháněla.

stín
slunce

Midnight date + prsteníček-city that never sleeps, malíček-it´s just a little crush
Detaily laků


Odlakovat jdou velice dobře i s těma nadlakama třpytkovýma. Velikost 2x4ml/2x0,13fl.oz. Cena Kč 74,90.

Žádné komentáře:

Okomentovat