Let´s go shopping 3

Tak jsem jela kolem Rossmanna, no musela jsem zajít. Když ne na nákup, tak aspoň na čumendu :D Nakonec jsem odešla s dvěma sprchovými gely Dove a nějakými, tedy konkrétně fialovými, laky. Jak jinak. Fialové mám fakt málo.
Dove sprcháče jsou nějaké nové, měli tam tři druhy, vzala bych všechny, ale jeden mi moc nevoněl, takže mám Coconut Milk with Jasmine Petals, kromě fialových laků miluji kokos. A druhý je Dove Shea butter with Warm Vanilla. Třetí byl myslím něco s mandlemi. Tyhle dva, které jsem vybrala, úžasně voní, uvidíme jakou výdrž budou mít na kůži. Byla bych pro, kdyby vyrobili antiperspirant nebo deodorant v těchto vůních, mňam :)
Dove sprchové gely


















Fialové laky jsou značky Gabriella Salvete, Catrice a Miss Sporty. Fotky na nehtech zatím nemám, jak víte nehty nejsou, ale počítám tak týden ještě a budou ok. Fotky dodám.
První je GS 116. V lahvičce moc pěkná barva, na nehtech v jedné vrstvě průsvitný, ale úplně, počítám, že budou potřeba nejméně tři vrstvy, aby zakryl odrostlý nehet. Popř ho použiji na tmavý podklad, což už zase nebude asi ono. Kdybych si ho mohla vyzkoušet už v drogerii nebo kdyby měli vzorník, že, asi bych ho nebrala.
Gabriella Salvete 116
Druhý lak opět GS, číslo 127. Nekryje v jedné vrstvě, ale kryje lépe než 116. Má  v sobě fialové třpytečky, určitě .
Gabriella Salvete 127
Další je Catrice 800 Heavy Metallilac. Je z nové kolekce, takže má plochý štětec, což je super, máznete jednou a máte nalakovaný nehet. Pro uzoučké nehty, je to ale asi ne moc praktické. Kryje bez problémů už v první vrstvě, mám pocit, že tenhle bude nafocen na nehtech jako první, schne snad do minutky.
Catrice 800 Heavy Metallilac
Poslední je Miss Sporty 313, já vám nevím, tváří se jako fialový, ale na nehtech je prostě tmavě modrý nebo jsem slepá. Asi to nebude můj oblíbenec, ale zkusím na něj dát nějaký efektový, třeba prokoukne. Relativně dobře kryje už v první vrstvě, ale ve dvou bude asi hezčí, temnější.
Miss Sporty 313

4 komentáře:

  1. Ten kokosovy bych brala :-) Fialovou miluju!!! :-)
    (mas pravdu ze Bb cream je malinko mastnejsi)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus je ovoňat v drogerce, jsou to takové zvláštní vůně, ale mně Dove voněly snad vždy všechny sprcháče. s tou fialovou seš můj člověk :D

      Vymazat
  2. fialova to je moje:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Fialové laky jsou super jsem spokojená s Miss sporty

    OdpovědětVymazat