Essence Home Sweet Home LE

Essence Home Sweet Home by měla být nová limitovaná edice. Na netu jsem se dočetla, že někde se objevila už v prosinci, hmm, v Brně jsem na ni kápla dnes. Vzhledem k tomu, že stojan byl netknutý a nechyběl ani jeden produkt, zřejmě nebyla na prodejně tak dlouho.

Limitka obsahuje:
oční stíny - když budu stručná tak jsou růžové, hnědé a oranžové
rtěnky - červená a červenější
lesk na rty - průhledný
laky na nehty - opět stručně - hnědo-vínový, jahůdkový, malinový, oranžový
nálepky na nehty
pletený pytlíček - červeno bílý
tvářenky - berry-růžová a růžovo-oranžová pomerančová
popis berte s rezervou, ale když mrknete na barvy, tak jsem se trochu strefila :)

Velice zajímavé barvy v této limitce. Mně padlo oko na tvářenky, které mají strukturu pleteného svetru, moc pěkné. Musím říct, že tvářenky byly zajímavé obě, těma svýma barvama.


Já jsem vybrala odstín 01 Knit For Chicks. Na obrázku ta růžová. Dost dobře jsem si nedokázala představit na svých pihovatých tvářích tu oranžovou pomerančovou. Co mě docela naštvalo, že neměli u tvářenek testery. Dovnitř jsem nesahala, nedělám to a navíc bych zkazila texturu toho pleteného svetru ve tvářence.
Essence Home Sweet Home - 01 Knit For Chicks blush
Tvářenka má dvě barvy, růžovou a proužek je lesní směs (?). Obsahuje drobulinké různobarevné, úplně jemňounké třpytky, ale na tváři mi nepřijde nějak moc třpytivá. Vůni necítím žádnou.
Essence Home Sweet Home - 01 Knit For Chicks blush
Tvářenka je opravdu hooodně pigmentovaná. Na tvářích je relativně přirozená, já jsem nepočítala s tím, že je tak pigmentovaná, takže i když jsem šmrncla štětcem trošku, tak jsem mírně Marfuška. Tvářenku mám tak čtyři hodiny a fakt drží, zřejmě to nebude žádný šmejd, co se ztratí během hoďky.
Ta růžová v reálu není tak studená, jak na předposlední fotce.

Essence Home Sweet Home - 01 Knit For Chicks blush
 Zde máte foto jednotlivých barev na ruce. Smíchanou jsem nedokázala vyfotit, ale mrkněte na google, už ji tam mají docela vydařeně vyfocenou blogerky i na tvářích.
Essence Home Sweet Home - 01 Knit For Chicks blush
Tvářenka je docela velká, mám ji přes celou dlaň. Cena 75Kč, velikost 8g.
Snad se vám aspoň trošku líbí a pokud ano, tak snad seženete. Ve stojánku byly tři kousky od každé tvářenky, žádný závratný počet teda. Koupeno v DM Drogerii.

Mimochodem nevíte jestli byla u nás nebo bude limitka od Essence Fantasia?

11 komentářů:

  1. Tak přesně na tu jsem dneska v DMku koukala..Kolekce byla také netknutá, takže jim asi přišla dnes..:) Asi se pro ní vrátím, jestli tam na mě zbyde :) Chtěla bych Tě pozvat na GIVEAWAY ke mně na blog :) http://petulabook.blogspot.cz/2013/01/ii-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si myslím, že to vytáhli dneska, docela jsem ráda, že jsem do DM zavítala, ale prvně jsem tam jít nechtěla :D

      Vymazat
  2. Jůůů, to vypadá krásně! Nikde jsem ji ale neviděla :-(

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem kupovala v DM, jo vidíš v článku to nemám, jdu to dopsat :) omrkni DMka jestli u vás máte

      Vymazat
  3. Tak ta vypadá moc hezky ;-) Já teď taky potřebuju nějakou pokoupit. Chodím totiž na tvářenku sestře a nevím, jak dlouho mi to bude procházet :-))

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa veľmi páči tá do oranžova, mohla by sa konečne objaviť aj u nás :D

    OdpovědětVymazat
  5. No tak doufám, že brzy dorazí do Ostravy, ta oranžová tvářenka je božská a jsem zvědavá i na ty laky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta do oranžova vypadá moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to moc hezky, je fakt, že ty nové řady jsou opravdu designově povedené.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezoučká tvářenka. Já bych brala tu oranžovou. Snad na ní u nás natrefím.

    OdpovědětVymazat