L´OREAL LUMI MAGIQUE - Touch of Light-Highliting Pen

Na jaro to zatím nevypadá, ale je nutné udělat si zásoby rozjasňovačů a všeho co nás ještě více zkrášlí a rozzáří až vysvitne první sluníčko.
L´OREAL LUMI MAGIQUE - Touch of Light-Highliting Pen


L´OREAL LUMI MAGIQUE - Touch of Light-Highliting Pen
L´OREAL LUMI MAGIQUE - Touch of Light-Highliting Pen
Na L´OREAL Lumi Magique jsem narazila náhodou v DM Drogerii. Nejdříve jsem myslela, že je to korektor na kruhy pod očima, protože se tvarově tak tvářil a já musím vyzkoušet na ta moje modrá kola pod očima vše. Tak jsem zajásala a začala si odstín jedna a dva plácat na ruku a pak si říkám a počkat, proč to má v sobě tolik třpytek, vždyť když to dám pod oči tak budu jak vánoční baňka. :/ A pak mi došlo, že to bude asi rozjasňovač, dle popisu na produktu :D
Rozjasňovač tam byl ve třech odstínech: 1 Light, 2 Medium, 3 Dark. Přiznávám, trojku jsem na ruku nezkoušela, takže nevím jak tmavá je. Odstín jedna je spíše do žluta a má méně třpytek, dvojka je růžová a přijde mi třpytkatější.
L´OREAL LUMI MAGIQUE - Touch of Light-Highliting Pen
Odstín 2 Medium, je do docela příjemná barva, možná by se hodila i na ty kruhy pod očima, ale nevím, já to asi zkoušet nebudu, vzhledem k tomu, že na zakrytí potřebuji hodně barvy a tohle by pak asi docela dost svítilo, zvlášť na slunci nebo umělém světle, kde jsou třpytečky nádherně vidět. Na fotkách bohužel třpytky vidět nejsou, ale na když mrknete na google, tak se to několika lidem podařilo zachytit docela hezky.

Já jsem opět nebyla schopná vyfotit produkt v akci na tváři, tak tady jej máte alespoň na ruce. Osobně si myslím, že na tváři společně s tvářenkou udělá velkou parádu, stejně tak ve vnitřním koutku oka. A pak kdekoli jinde na tváři, kde budete chtít/potřebovat rozjasnit. Konzistence je příjemná, jemná bez hrudek, vůně mě neuchvátila.


Na téhle fotce je rozjasňovač rozmazaný, ale ne úplně, když ho rozmáznete úplně dokonale , tak vám na obličeji zůstane trošku růžové lesklé barvy, je to slaboulinká růžová, ale je vidět a mám pocit, že se zachytává na chloupcích na obličeji. Jako nemyslím na vousech, ty nemám, ale na takových těch chloupečcích na obličeji, co mají asi všichni ne? Nebo jsem exot a mám srst, nevím :D
Tím, že rozjasňovač barví, tak by teoreticky v nouzi mohl suplovat tvářenku, ale tohle sdělení berte fakt s rezervou, tvářenka to není. 


Jak vidíte na fotkách, rozjasňovač je ve stylu tyčinky se štětečkem, druhým koncem se točí a tím se dostane produkt do štětečku. Nelekněte se, já jsem točila asi 70x než se nějaká barva do štetečku dostala. Docela by mě zajímalo kolik z té tyčinky uvnitř zabírá samotný produkt.

L´OREAL LUMI MAGIQUE - Touch of Light-Highliting Pen
L´OREAL LUMI MAGIQUE - Touch of Light-Highliting Pen
Zde pro srovnání velikosti s YSL Touche Éclat. 
No a můj závěr? Jsem z tohoto rozjasňovače nadšená, zřejmě koupím i odstín 1, jen musím dobře omrknout   jak moc zůstává ta žlutá barva na kůži. Jestli se rozmaže a zmizí nebo bude fungovat stejně jako růžová barva ve 2 a zůstane mírně vidět. Hmm, tak mě napadá, že jednička by možná byla fajn na ty kruhy...
L´OREAL LUMI MAGIQUE - Touch of Light-Highliting Pen
Kupovala jsem v Dm Drogerii, ve speciálním papírovém stojanu jako by mimo hlavní stojan L´OREAL, cena 249Kč, já použila žolíka na 25%, takže nakonec cca 187Kč. 
Máte, znáte, líbí se vám? ☺

13 komentářů:

  1. A já bych si ho podle fotek klidně dala i pod ty oči:-D Ta první aplikace u těchto věcí je vždycky horší a člověk fakt musí zaklikat xx krát, pak už je to ok...ale dost mě překvapila cena, čekala jsem tak 400Kč, super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) vyzkoušet to můžu, to je fakt. ale právě mi přijde, že ten "vyklikanej" v obchodě byl ještě třpytkatější

      Vymazat
  2. Já ho právě chci na rozjasnění pod oči :) Už jsem po něm kolikrát pokukovala, až vypotřebuju můj oblíbený od Cliniqeu, tak do něj půjdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi taky záleží jakou máš pleť, já mám světlou a pihy a nenosím makeup, takže cokoli co si naplácám na obličej, musí vypadat nenápadně, ale zároveň to musí plnit účel :D

      Vymazat
  3. Mrknu na tu 1. Jestli tam těch třpytek bude o poznání méně, nejlépe žádné:D, tak bych ho pod ty oči upotřebila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, třpytečky tam jsou určitě, když tak mrkni i na trojku, docela by mě zajímala :DD když já měla málo času na nakupování

      Vymazat
  4. Taky ho mám a používám ho přes klasický korektor na projasnění vnitřního koutku oka:) Je to něco na způsob na YSL Touche Eclat:)

    OdpovědětVymazat
  5. rozjasňovač vypadá skvěle a dokonce i dobře funguje, takový se jen tak nevidí,
    moc hezká recenze)

    OdpovědětVymazat
  6. Love this product xx
    Have just come across your blog its fab xxx I also wanted to let you know that Im having International giveaway over at my blog xx The winner will receive a nars edie giftset xx Ive included the link incase you want to check it out xxx
    http://lipstick-fridays.blogspot.co.uk/2012/12/nars-1200-follower-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. do you apply it under eyes or just on your cheekbones as a highlighter? I am not sure about the under eye area, I think it will be too much... because of the shimmer in it

      Vymazat
  7. ja som si ho chcela kupit len u nas je pomerne dost drahy :(
    Inak hladas nejaku super farbu na domace farbenie tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/bianca-testuje-loreal-preference.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? kolik tak euro? nebo máte kosmetiku dražší jak my? to je děs fakt :)

      Vymazat
  8. Já tyto korektory miluji. YSL je ověřená kvalita, ale jinak mi na značce v případě tohoto typu korektoru ani tak nezáleží. Jediný, se kterým jsem nebyla až tak spokojená, byl Dermacol :-(

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat