Shopping fever 2019

Nedávno proběhla akce Shopping fever 2019. Obvykle využívám akce na Dny Marianne a Shopping fever jak kdy. Ale i letos jsem pro jistotu kupony koupila, co kdyby :)
Vlastně jsem měla naplánovaný jeden nákup, chtěla jsem využít kupony 200Kč v Douglasu, co mi poslali za nákupy a k tomu využít slevu na vůni a koupit další Jo Malone. A jak to dopadlo?


Dopadlo to samozřejmě úplně jinak, než jsem myslela. Asi týden před akcí, jsem zjistila, že mi kupony na 200Kč už propadly a že mám teda smůlu. Tak jsem si řekla ok, asi nakupovat nebudu. Jenomže... jak jsem listovala v kuponech, tak jsem viděla, že ve Fannu mají 25% slevu, to jsem věděla, že se zajdu PODÍVAT na tvářenku Dior, kterou jsem sem tam okukovala na netu. A co myslíte? Samozřejmě jsem ji vzala. Měla jsem tedy ještě jeden odstín v mobilu, ale ten mě v reálu až tak nezaujal. A když už jsem stála u stojanu Dior, vzala jsem na léto Dior Maximizer, produkt na rty, který by vám rty měl zvětšovat.


Ne, že bych to já až tak úplně potřebovala, ale tyto produkty mají mentolovou složku, kterou mám ráda na rtech v létě, protože mi přijde, že chladí.


Tvářenka je v odstínu Rose Montaigne a je nádherná.


Ani nevím proč a ani nevím jak, jsem se ocitla v Sephoře :D Tam jsem nepotřebovala fakt nic, ale vzala jsem miniaturu řasenky od Narsu. Vyzkouším a uvidím.


A ze Sephory je to kousek do Douglasu, kde jsem samozřejmě nic nepotřebovala. Zrovna tedy na té pobočce, kde jsem byla, Jo Malone nemají. Ale měli něco jiného a zas jsem neodolala. Ve stojanu Zoeva, byla zrovna nová limitka. Paleta stínů na oči vypadala dle testeru docela slibně, tak jsem ji vzala a k ní tužku na oči. Stojan Zoeva je u nás nový a byl fakt nabušený, pěkně udělaný a plný štětců.



Ještě jsem pak udělala objednávku na eshopu Fann, protože jsem chtěla linkovače, které na prodejně neměli. Do košíku jsem přihodila ,moji oblíbenou tužku od Max Factor a krém na ruce. Hugo Boss je dárek k nákupu :D


Tady jsem vám vyfotila dárky k nákupům ze Sephory, Douglasu a Fannu. V Sephoře mini rtěnka,kterou dát museli, byla na kuponu. V Douglasu odličovač, taky povinně z kuponu. Lancome byl vzorek na prodejně Fann, a Boss z eshopu. No prostě se zase předali...
Jo, ještě ve Fannu byl k nákupu kupon 300Kč na další nákup nad 1500Kč. No comment. A v Douglasu jsem v tašce měla něco podobného.
Samozřejmě všude byla sleva nejméně 20%, ale tak to bývá i během roku, že.


Já jsem se svými nákupy moc spokojená. Nová kosmetika vždy potěší. Už mám otestováno vše, krom Dior tvářenky. Já prostě nejsem schopná do ní sáhnout, tak se zatím kochám, jak je krásná, nepoužitá.


A co vy? Ulovili jste něco? Nebo vás nechávají tyhle davové akce chladné?

4 komentáře:

  1. To je smršť. Taky sis koupila světýlka, že? :D Mě zajímá ten Lip Maximizer, máš ho už vyzkoušený?

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy, ty vždycky máš super ruku a objevíš fajnové věci!

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda v Sephoře kromě rtěnky dostala ještě navíc 3 vzorečky k nákupu, z toho 2 vůně a Dior makeup. A to jsem měla nákup za 3 stovky :D Na Sephoru si v tomhle nemůžu stěžovat, vzorek dostanu i k malým nákupům. A Douglasu se nepředají nikdy (ani za nákupy za 2 tisíce), měla jsem dostat ještě dárek za nákup 2 produktů NYX, ale dostala jsem pouze ten mini odličovač. Ale ono bylo už 20.40 a na prodejních asistentkách bylo vidět už-už ať to mají z krku a já vypadnu. Ale aspoň mě ušetřili toho, že mi k nákupu hodili navonění papírek novou vůní.

    OdpovědětVymazat