Artistry Studio Parisian Style Edition - představení nové kolekce inspirované Paříží

Miluji kosmetiku, to asi víte. A co mi udělá super velkou radost, je kosmetika v krásném obalu. To, že Artistry obaly umí, jste mohli vidět u mě na blogu už v limitce, kterou jsem ukazovala ZDE. Tenkrát byla limitka inspirovaná New Yorkem, nyní Paříží.
Obaly limitky jsou skvostné, tak pojďte číst dál a uvidíte jestli i produkty stojí za to.


Tahle limitka Parisian Style obsahuje produkty zejména z dekorativní kosmetiky, ale má i víceúčelové mýdlo, bombu do koupele, produkty na tělo jako je např. suchý olej nebo tělový gel se třpytkami.
To, že obaly jsou krásné, jsem už psala, snažila jsem se vám každý produkt nafotit, nezkoušela jsem, ale vše. Myslím, že se můžeme podělit a názor si uděláte samy :)

Vše, co jsem vyzkoušela, bude zhodnocené v tomto článku.
  • Tělový gel se třpytkami, 200ml
  • Víceúčelový suchý olej ve spreji, 100ml - jemně parfemovaný olej, krásně a relativně ihned vsákne do pokožky. Není vůbec mastný. Pokožka je po použití hebká a olej vyživí suchá místa.
  • Fixátor makeupu, 45ml - fixátor makeupu má jemnou parfemaci a super rozprašovač. Stříkne na vás mlhu produktu v malých kapičkách. Takže se vám po jeho použití, nerozpije makeup. Já teda nenosím makeup, ale fixátor dávám kvůli líčení očí a tvářence. Taky mi přijde, že mě osvěží. Je příjemný, nelepí.


Produkty na tvarování obočí jsou ve dvou odstínech, já mám oba stejné, je to ten světlejší Créme Caramel. Produkt obsahuje nádobku s barvou a štěteček.


Krémová rtěnka s pěnovým aplikátorem je k dostání ve čtyřech odstínech


https://www.amway.cz

Tvářenka se rtěnkou 2v1, tohle jsou zajímavé produkty, jak funkčně, tak i odstíny. Moc povedené. Produkt je krémový a skládá se ze dvou odstínů. Vždy je jeden světlejší a jeden tmavší.


Já jsem si na vyzkoušení vybrala odstín Pantheon Peach. Ač moc nemám oblibu v krémových produktech, ať už jde o tvářenky nebo rozjasňovače, tento mě fakt překvapil. On totiž po rozetření dělá takový pudrový efekt a to se mi moc líbí.
Pantheon Peach mi více vyhovuje jako tvářenka, než jako rtěnka. Po rozetření a spojení obou odstínů, vám na tváři vytvoří takový zdravý korálovo-broskvový nádech. No přesně takový, jaký mám ráda. Pokud máte rádi korálové tvářenky a kupujete podobné jako já, tenhle produkt budete mít rády taky.
Na rtech mi tento odstín nevyhovuje, ale s tím jsem tak trochu počítala. Vzhledem k tomu, že korálové odstíny na rtech nejsou nikdy nic moc, i tento je takový slabý. Korálové rtěnky obvykle nepřekryjí moje červené rty a taky dělají takové nehezké mapy, čáry. Ještě jsem asi neměla rtěnku v tomto odstínu, která o které bych řekla, jo tak toto je korálová pecka na rty, kupujte.


V neposlední řade, obsahuje tato limitovaná edice paletky očních stínů. Palety jsou nádherné. Jak z venku, tak uvnitř. Můžete si vybrat ze tří variant.


Vzhledem k mé barvě očí a tomu, jaké stíny používám nejvíc, jsem si vybrala paletu City of Lights. Je krásně nakombinovaná světle hnědými, bronzovými, šedým a černým odstínem. Stíny jsou na první pohled hodně třpytkaté. Na očích mi až tak nepřijdou. Hlavně ale, mají docela slušnou pigmentaci a krásně drží. Stíny mají krémovou, máslovou (jak chcete) konzistenci. Nanáší se skvěle štětcem, i když pokud chcete větší pigmentaci hned napoprvé, je dobré nanést je prstem nebo aplikátorem.
Stíny jsou bez báze takové jemnější, průhlednější. S bází jsou fajn a vydrží mi celý den, aniž by se slévaly do záhybů na oku. Třpytky během dne neopadávají.


Tady jsou stíny bez báze. Jedna vrstva na ruce.


Shimmering Watercolors


Tahle paletka se jmenuje Macarons a odstíny v ní, neobsahují tolik třpytek.




Celou kolekci si můžete prohlédnout ZDE



Nádherná kolekce, určitě stojí za to, něco z ní mít. A protože jsem ráda, že mě čtete, ráda bych vám za to taky něco dala. Givka už tady nebyla nějaký ten pátek.

Do soutěže věnuji balíček složený ze 4 produktů z této krásné kolekce Parisian Style od Artistry.

Pravidla soutěže:
1. napsat do komentáře, co vám naposled udělalo radost.  Popř. jestli máte vyzkoušené nějaké produkty od Artistry. Dejte tip :)
2. uvést email, na který vás budu kontaktovat
3. pouze pro soutěžící s doručovací adresou v ČR

Soutěž trvá do středy 8.5. 2019
Hodně štěstí ♪♫♪

11 komentářů:

  1. To je krása, takové panenkovské obaly. Já jsem si naposled koupila super sandály na léto a ty mi udělaly radost. Od Artistry jsem kupovala rozjasňovač se světlama, ale ten jsem viděla u tebe, to ti asi tip nedám :) email petra.kolinova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za recenzi a doporučení :-)
    Líbí se mi obaly, to teda Amway umí.... paletky na oči...to je nádhera. Macarons asi nejvíc :-)
    Radost mi uělal dnes ráno přítel ...přišel za mnou do pokoje, dal mi pusu, objal mě a řekl, že je šťastnej, že je se mnou a že mě má..... :-) :-) :-) Kam se hrabe vše materiální :-)
    Nedám dopustit na paletku Na cesty- Liberty light (https://www.amway.cz/product/122322,paleta-na-cesty-artistry-studio-nyc-edition-liberty-light#.XMwys6TgpPY)...je můj cestovací pomocník :-)
    Přeji pohodový pátek a slunečný víkend
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mne naposledy udelalo radost, ze si na me udelala cas spoluzacka ze zakladky a zasly jsme si na kafe :)
    Kolekce je krasna, ta makronkova paletka je takova hrava a odstiny tvarenky/rtenky, kterou jsi swatchovala, jsou pecka. Od Artistry jsem jeste nic nezkousela, takze bohuzel neporadim.
    Iwina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Radost mi udělalo, že jsem se dnes konečně pořádně vyspala :D a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám právě tu paletku od Artistry kterou jsem vyhrála u Tebe a jsem spokojená. Jinak radost mi udělal DM box, který jsem ulovila v drogerii DM a byl poslední. Udělal mi radost proto, že teď málo nakupuji věci které nepotřebuji a šetřím na stěhování, které nás čeká :)

    Krásná soutěž!

    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Korálová barva na rtech je fakt vždy problematická. Já mám ale rty bledé, takže mně je docela zakryje a ve slabé vrstvě je to i hezky rovnoměrná barva. Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, z recenze se mi líbí asi vše, nejvíce ty duo rtěnky tvářenky. Děkuji, že nám vše tak hezky podrobně fotíš. Já kupuji spíše drogerii od Amway, ale kosmetika mě láká čím dál více. Naposledy mi udělal radost syn:) Zdravím Jana
    mirovajana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mě udělal radost náramek co jsem si koupila v ezoterickem krámku �� Jinak s kosmetikou Amway zkušenosti nemám, jen s jejich přípravky jako je třeba aviváž a různé prášky na praní, ale to už je dávno tak před cca 15 léty ���� A ještě vitamíny jsme kupovali. Kosmetiku bohužel ještě jsem nezkoušela, tenkrát pro mě bylo nepředstavitelné dat tolik peněz za kosmetiku a dnes jsem asi už stará na to, ale výhra by mě mooooc potěšila to přiznám ��������

    OdpovědětVymazat
  9. Já si stáhla novou appku Artistry Virtual Beauty a udělalo mi radost, ze stav mé pleti odpovídá mému věku :-D i když by mohl být výsledek i lepší :) od Artistry mám vyzkoušeno zatím málo, spíš tu péči o pleť, než dekorativku. Ale poslední věc co mám je podkladová báze pod make-up Exact Fit.. říkala jsem si, ze je to zbytečnost, ale naopak, make-up pak pěkně drží, mám velké póry, fakt viditelné, ale báze je skryje a pěkně sjednotí pleť :) když ráno spechám do školky, tak si ji dám, abych nešla ,,nahá,, :-D

    vojinka.rayen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvetsi radost jsem mela z nakupu sportovnich bot s pametovou penou. Standardne si kupuji strevicky na podpatku,ale tentokrat jsem uz musela odolat a koupit si i prakticke veci ;-)
    Co se tyce Artistry,zkušenosti mam s modrou radou Hydra a tesim se na nova personalizovana sera

    Leninka46@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Giveaway ukončena, vyhrává komentář 1. Petra. Gratuluji a děkuji všem za účast :)

    OdpovědětVymazat