Ampulky MonoDermá-Cosmetics - šampaňské pro vaši pleť

Ampulky MonoDermá-Cosmetics, kterou uvedla firma Giulliani na trh na podzim roku 2018, a která zahrnuje antiageing séra zaměřená na potřeby pleti různých věkových skupin.
MonoDermá Cosmetics josu celkem tři produkty - GR-SYSTEM, SOY CALCIUM SUPREME a OCTASIN-AGE.
Já jsem mohla vyzkoušet GR-SYSTEM a SOY CALCIUM SUPREME.



Abych byla přesná SOY CALCIUM SYSTEM jsem nevyzkoušela, protože je určený na pleť 50+. Dala jsem jej mamce, aby otestovala a shrnutí bude na konci článku. 


Pokud byste pokukovali po těchto modrých ampulkách, tak zde jsou informace.
Soy Calcium Supreme:
  • redukce středně hlubokých vrásek
  • liftingový účinek
  • zpevnění pokožky
  • vhodné pro zralou pleť
  • zlepšení tónu pleti
  • zklidnění a antioxidaci
  • zvýšení elasticity
Ampule obsahují
- antioxidanty z fermentované sóji redukují vrásky a poskytují pokožce zklidnění a antioxidaci
- kalciové mikrokrystalky dodávají okamžitý liftingový efekt
- kyselina hyaluronová s nízkou molekulovou hmotností vyplňuje a poskytuje hloubkovou hydrataci
- extrakt ze Žlutodřevu Brugeova a Plamatky zelné, levandulový olej a vybrané přírodní výtažky posilují strukturu pokožky

 

GR-SYSTEM

Na krabičce těchto růžových ampulek je napsáno 40+, nelekněte se tato řada je vhodná na pleť od 35 let a pomáhá jako prevence proti vzniku vrásek.

Ampulky napomáhají:
  • redukci jemných vrásek
  • pevnosti a pružnosti pokožky
  • zpomalení stárnutí pleti
  • vyživení a hydratace
  • zvýšení elasticity pleti
  • odstranění jemných vrásek
Účinné látky:
  • GLA-RUTIN patentovaný komplex zvyšuje hladinu estrogenu v pokožce
  • kyselina hyaluronová dodá pleti vyváženou hydrataci
  • lupinový olej podporuje syntézu kolagenu a udržuje tak mladistvý vzhled pokožky
  • Lipochroman-6 a AR-GB11 jsou patentované složky, které dodávají do pleti zásobu antioxidantů


Ampulky jsou balené v plastovém kolečku po jednom, v takových chlívečcích:) horní částí se otáčí a vy tak postupně vyberete všechny ampule. Ampulku můžete použít ráno nebo/a večer. Pro intenzivnější ošetření je doporučeno 2x denně. Já používala jednu ampuli na noc.


Balení obsahuje 28 "gumových" ampulí. Nevím úplně, co je to za materiál, ale přijde mi to podobné, jako kdysi, když se prodávaly takové ty oleje do koupele v barevných gumových kuličkách a ty se pak ve vaně rozpustily.
Přiznávám, že u ampulek jsem nezkoušela, zda se rozpustí. Každopádně ustřihnete ampuli hlavičku a z ní dostanete ven samotný produkt.
Já jsem si před prvním použitím říkala, že je ampulka malá, že budu muset na obličej použít dvě, ale bez problémů jedna stačí a nemusím ji ani stříhat. Obal je jemný, krém nebo tedy spíš gel, v pohodě vytlačíte.


Já mám ampulky z GR-SYSTEM balení už spotřebované. Tento produkt mě moc bavil, až tak, že jsem každý večer aplikovala na pleť. A přiznám se, noční péče, tu já moc nedávám, aspoň ne pravidelně.
Po prvním použití jsem nechápala, gel vám vyhladí pleť tak, že na dotek jsem měla obličej jako sametový.
Hodně mi ampule vyhovovaly po vyčištění pleti maskami a peelingem. To jsem pak cítila jak krásně je pleť vyživená. Protože mám smíšenou pleť, používám na ni masky, které vysušují, odmašťují. Sem tam mívám po masce a peelingu suchý nos a bradu. Růžové ampule krásně hydratovaly a vyživily pokožku, šupinky zmizely. Nejsem úplně schopna říct, jestli mi zmizely vrásky. Myslím, že ty, co už mám, asi ne. Každopádně je možné, že prevencí se žádné další teď nevytvořily, to nedokážu posoudit, když je nevidím.

SOY CALCIUM SUPREME - mamka měla po použití ampulí podobný pocit jako já. Je s nimi moc spokojená. Má spíš sušší pleť, ta ale byla po ampulích hydratovaná, vláčná. Nanášela taky jen večer a ráno prý měla pleť jak miminko :)


Ampulky seženete ZDE

6 komentářů:

  1. Už jsem o nich na pár blozích četla a vypadají skvěle :) určitě by stály za vyzkoušení :)

    Veganský šampón proti lupům

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, záleží kolik ti je :) Zda je to vůbec potřeba.

      Vymazat
  2. Tyhle ampulky vidím poprvé a vypadají zajímavě. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně zajímavé jsou. Ten efekt, který udělají na pleti je fakt zajímavý a říkala jsem si, jako jak?? :)

      Vymazat
  3. Zajímavý produkt, já bych něco na noc potřebovala a pokud jsou to ampulky, budou asi koncentrovanější. To se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, to vypadá superově. A i na pohled hezké, to by mě taky asi bavilo používat.

    OdpovědětVymazat