Caolin Premium Hot&Cool Pore pack duo

Když jsem se nedávno ptala na instagramu v anketě, kolik z vás pravidelně používá masky na obličej, bylo nás většina, cca 80:20. Já mám masky hodně ráda, ať už na obličej nebo na vlasy. No na vlasy spíš kokosový olej. Ok, ale na obličej dávám masku nejméně jednou týdne, což je obvykle sobota a pokud mám v týdnu čas, dám si jednou i v týdnu.
Masky kombinuji s peelingem.
Na nedávném výletu v Praze jsem si konečně koupila minibalení masky Caolin na póry. O masce jsem uvažovala už dlouho, nechtěla jsem ale velké balení. U objednávek ze Sephory jsem doufala, že mi třeba vzorek hodí k nákupu, bohužel tohle štěstí mě nepotkalo. Dostala jsem Sephora aloe vera gel, několikrát.
Tak když holky utrácely za kosmetiku, zjistila jsem, že mají malou verzi a koupila jsem ji.


Maska se skládá ze dvou částí. Horní část je maska hřejivá, dolní je pak chladivá.



Horní část balení s červeným nápisem, je maska, která hřeje. Má za úkol otevřít póry a vyčistit je.
Tato část je tmavě šedá. V kelímku vidíte, že jsou v ní malé částečky, což slouží jako peeling. Ten já u masek vždy ocením.
Maska nijak nevoní. Hřejivý efekt je cítit, i když u mě jak kdy. Pokud mám pleť citlivější, hřeje mě víc, pokud ji mám v pohodě, tak maska hřeje malinko, nějak to necítím. Ale já necítím ani krém z chilli papriček na masáž zad, takže asi tak. To už musí být nálož, aby mě to prohřálo a masér se taky zapotí :D



Druhá část, s modrým nápisem, má za úkol póry stáhnout a pokožku chladit. Kupodivu tento chladivý pocit cítím vždy.


Masku nanáším na odlíčený obličej, nejdříve dám tu tmavou. V návodu je 5-10 minut, asi ji nechávám i dýl, záleží, co zrovna dělám.
Pak nanáším spodní, chladivou část. Ta má na obličeji zůstat 10-15minut.

POZOR - nezapomeňte a důkladně si po umytí první masky otřete obličej do sucha. Jinak se vám ta šedá maska bude rozmazávat a na obličej ji vlastně nenamažete. Je to takové blatíčko a když ho zředíte s vodou, tak prostě nedrží.

Druhé POZOR - masku bych nedoporučila na pleť s akné a pokud máte citlivou a nějak narušenou pleť. Asi byste tu hřejivost mohli dost pocítit a nemuselo by to být úplně příjemné. Myslím si, že na boláky by maska nebyla úplně ok.


Můj názor na tuto masku je kladný, rozhodně bych se nebála ji koupit ve velkém balení. Takže pokud bude nějaká 20% sleva, asi ji koupím. Píši asi, protože zatím netrumfla mojí nejoblíbenější černou GlamGlow masku, kterou se slevou 20% koupím určitě :)

2 komentáře:

  1. Tahle dvojice vypadá skvěle. Masky taky velmi ráda používám, ale nevím, jestli by se mi ta hřejivá líbila, i když to moc necítíš. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, právě, já to necítím a jinej by shořel :D Záleží, jestli máš takové masky s hřejivým a chladivým efektem ráda.

      Vymazat