MAC Caitlyn Jenner kolekce

Máte někdy pocit, že je všechno v pohodě, co jste chtěli udělat, to jste udělali a pak přijdete na to, že jste tu věc vlastně neudělali?
Tak já už nějakou dobu žiju s tím, že jsem na blog dávno publikovala limitku od MAC. A dneska pro projetí štítků, jsem zjistila, že jsem ji sem vůbec nedala. Chápete to? Objednávka doma z ledna 2017, produkty vesele používám a na blogu nejsou. Hlavně, že jsem si vše důkladně fotila.
No nic, jdeme na to. Tuším, že toho "myslela jsem a nedala" bude v počítači víc :D

Kolekce Caitlyn Jenner pro MAC obsahovala oční stíny, rtěnky, kajalové tužky, lesky na rty, tvářenku a bronzer. Obaly byly v kombinaci zlaté a černé.


Když jsem viděla nějaké swatche na netu, zaujala mě tvářenka a stíny na oči.


Nakonec jsem objednala produkty tři.
Tvářenku Buddy
oční stín Malibu Bronze
a tužku na oči v odstínu Teddy
Tužka není limitka, takže ji najdete na eshopu i teď. Ostatní věci bohužel ne.
Tužku jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, tak když už jsem tvořila objednávku, šupla jsem ji do košíku.

V mém kosmetickém stolku, převládají korálové tvářenky. Tahle není korálová asi ani trochu. Ale člověk má zkoušet nové věci.


Tvářenka se skládá ze dvou částí, jedna je matná a odstín je takový lehce mauve, ale ne moc. Druhá část je růžová se zlatým shimmerem. Tahle třpytivá část mě asi přesvědčila, že po promíchání obou odstínů, bude výsledný ten pravý pro mě.
Tvářenka ač se možná zdá nudná, na obličeji je super. Je jemná, ale dá se vrstvit. Já to nedělám. Tento odstín používám hlavně v zimě, kdy jsem docela bílá. Na opálené tváři by asi nevynikla, navíc  v létě tvářenku nenosím.


Popravdě, já MAC stíny zatím moc neprožívám. Zdají se mi sušší. Tenhle ale je dokonalý, je saténový. Krásná tmavě hnědá barva s měděným odleskem. Používám hodně na ztmavení vnějšího koutku. Stín je skvěle pigmentovaný a drží.




Zde jsou vzorky produktů na ruce:
Teddy, Malibu Bronze, matný odstín tvářenky, lesklý odstín tvářenky a nakonec smíchané oba odstíny.

Tužka na oči v odstínu Teddy je tmavě hnědá se zlatými/bronzovými odlesky. Tužka je skvěle pigmentovaná, nerozpíjí se během dne. Mohu jen doporučit.



2 komentáře:

  1. Ta tvářenka se mi líbí nejvíce. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenka je fakt super odstín. Ani bych nevěřila, že po ní tolikrát sáhnu.

      Vymazat