Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick - 60 Evermore Lush

Na začátku měsíce jsem dávala článek o novinkových rtěnkách Lipfinity Long Lasting od Max Factor. Slíbila jsem, že přijdu se samostatnými recenzemi na jednotlivé odstíny a mohli jste si vybrat. Takže začínáme číslem 60 Evermore Lush.

Ještě než se dostanu k odstínu samotnému, bych chtěla zmínit pár postřehů k obalu. Platí stále to, co jsem psala minule, obal se mi líbí, ale trošku bych ho vytunila :)
Když rtěnku koupíte, je přes zlatou část a vršek nalepená folie s názvem rtěnky, pokud je lepka neporušená, je jasné, že rtěnku nikdo neotvíral a nezkoušel. No ve chvíli, kdy rtěnku otevřete, tak lepku porušíte. Já teda první, co jsem udělala, tak jsem ze rtěnky odlepila ten kód a hned jsem vzala vršek a odlepovala i zbytek nálepky. Pak mi ale došlo, že když vyhodím ten průhledný kousek s názvem rtěnky, tak vlastně nebudu vědět, jaký odstín mám, protože nikde jinde na obalu není odstín napsaný.
Samozřejmě, je to asi můj problém, že jsem chtěla odlepit pásku a je možné, že ostatní to neřeší a nechají si ji na obale. Ale asi bych prostě a jednoduše někam na obal natiskla odstín rtěnky. To je moje jediná připomínka k obalu.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick - 60 Evermore Lush
Vyřešila jsem to po svém, odlepila jsem čtvereček s názvem a nalepila ho na spodní část obalu rtěnky. Lepka drží hezky, neodlepuje se.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick - 60 Evermore Lush
Odstín Evermore Lush je, dá se říct, nejtmavší z těch tří, které jsem vyzkoušela.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick - 60 Evermore Lush
 Rtěnka je ve zlatém, jemném obalu. Pro mě je pěkný, elegantní, jednoduchý, skladný. Přes průhledný vršek vidíte odstín rtěnky.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick - 60 Evermore Lush
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick - 60 Evermore Lush
Max Factor Lipfinity Long Lasting rtěnka Evermore Lush je mauve odstín, trošku jde do fialkové, ale ne do tmavé. Je mixnutý červenou, vínovou. Taková ta barva "moje rty, ale lepší".
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick - 60 Evermore Lush
Rtěnka nádherně voní, to jsem asi už zmiňovala minule. Mám pocit, že v tomto odstínu vidím sem tam stříbrnou třpytku, na rtech je neregistruji. Rtěnka je dobře pigmentovaná, stačí asi dvakrát přetřít rty. Není potřeba rty konturovat konturkou, rtěnka není tekutá, nikam necestuje. Nezalézá do vrásek. na rtech velice příjemná, hladká, rty hydratuje celou dobu, kdy ji máte na rtech.
Pokud nejíte a nepijete, tak rtěnka vydrží dlouho. Je fakt, že u pití se až tak neotiskne na sklenici, jako jiné rtěnky, takže výdrž u pití je ok. Při jídle mi šla rtěnka dolů. Zmizela ze rtů stejnoměrně, nezanechá vám zabarvené okraje rtů.
Evermore Lush je odstín pro všechny. Je to nositelný odstín na každý den, i do práce. Není vulgární, řvavý. Je opravdu příjemný a dodá vám šmrnc.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick - 60 Evermore Lush
Fotky jsou focené u okna, trošku bych řekla, že je odstín ve skutečnosti tmavší. Bez toho lesku na spodním rtu.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick - 60 Evermore Lush
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick - 60 Evermore Lush
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick - 60 Evermore Lush
Rtěnku koupíte v drogeriích a parfumeriích se stojany Max Factor. Doporučená cena rtěnky 309 Kč, asi bych počkala na nějakou akci.

17 komentářů:

  1. Já si koupila v Tetě za nějakých asi 250 Kč č. 45, takže jsem zvědavá jak dopadne u tebe :). Koukala jsem ještě na jeden odstín ale asi odolám :D, možná to byl tenhle, na tvých rtech tedy vypadá parádně, super recenze!

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě tyto odstíny moc sluší :) krásné :) těším se na další swatche :) Kosmetiku Max Factor moc nekupuji ani se nedívám do stojanu, vždycky jenom u tebe nebo Ilovemakeup vidím pěkné kousky. :) Cena rtěnky je na mě dost vysoká, na to, že se jedná o "drogérkovou" rtěnku. Vím, že je prodávají i v Douglasu jak píšeš, ale rozumíš. :) Díky moc za recenzi. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Nicky :) Já mám MF dost ráda a hlavně od MF jsem měla na střední škole první drahé stíny. Ty jo, to byly časy :) Kupovala jsem je v jakémsi butiku :D

      Vymazat
  3. Moc hezký odstín.To lepítko by mi asi taky vadilo,ale tys to dobře vyřešila.Cena mi přijde dost vysoká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku nedomyšlený s tím názvem, ale řešení jsem naštěstí našla. Jj, cena je vysoká, ale snad nějaké akce budou.

      Vymazat
  4. Mne sa strasne pacia tie farby, ale obal je podla mna hrozny. Na MF dost slabe. Maly ktajsie obaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D obal už tu někdo psal, že je hrozný. Mně nepřijde :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  5. Krásné, rtěnky vypadají na Tvých rtech božsky!

    OdpovědětVymazat
  6. tenhle odstín je úplně nejkrásnější! :) no a tvoje rty...těm sluší všechno!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tahle rtěnka se vážně povedla, je božská a musím ji mít. Ale máš pravdu, počkám si na nějakou akci.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. No jo, to je nádhera. Naše barvy. Moc ti sluší. Samozřejmě, že se mi taky líbí. Máš pravdu, počkám si na nějakou akci :))

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásný odstín. Skvěle by se hodil do mé kolekce fialových rtěnek. :D

    OdpovědětVymazat