Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick

Juchůůů, jsem tady zas se rtěnkovým článkem. Ty mám nejraději, doufám, že vy také. Dneska bych vám chtěla představit novinku v sortimentu Max Factor a tou jsou rtěnky Lipfinity Long Lasting.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipsticks
Rtěnky Lipfinity Long Lasting díky svému složení na olejové bázi nevysušují a nestahují rty, nedrolí se z nich. Po aplikaci si zachovávají příjemně krémovou konzistenci jako klasické hydratační rtěnky, s výhodou delší výdrže. Rtěnky obsahují vysoký podíl barevných pigmentů.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipsticks
V nabídce je u nás sedm odstínů, můžete si proklikat ZDE.

  • 20 Evermore Sublime
  • 25 Ever Sumptious
  • 35 Just Deluxe
  • 40 Always Chic
  • 45 So Vivid
  • 50 Just Alluring
  • 60 Evermore Lush

www.maxfactor.cz
Složení rtěnek Lipfinity Long Lasting
- Bambucké máslo - jemná, hydratační složka, chrání suchou pokožku.
- Skvalan - výrazně hydratační a antioxidační složka získávaná z rostlin, na pleť má téměř stejné účinky jako přirozené kožní sébum.
- Acetylovaný lanolin - pokožku nevysušující organická složka získávaná z oleje z ovčí vlny, hydratuje pleť a vytvoří na ní voděodolný film.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipsticks
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipsticks
Já jsem na vyzkoušení od Max Factor dostala odstíny tři. Všechny odstíny jsou přesně pro mě, za výběr moc děkuji :)
20 Evermore Sublime
45 So Vivid
60 Evermore Lush

V tomto pořadí jsou rtěnky řazené na všech fotkách, v celém článku.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipsticks
Nebudu vám zatím psát jaké jsou rtěnky, zda splňují to, co slibují, to si nechám na další články.
Dnes tedy jdeme jen tak povrchně od obalu. Já musím říct, že obal mají perfektní. I když na něm vlastně skoro nic není, mně se strašně líbí. Je takový jednoduchý, jemný, elegantní. A strašně krásně se rtěnky fotily. Dokonce jsem ani nenadávala, že je obal lesklý.
Obal je zlatý, plastový s nápisem Max Factor Lipfinity, rtěnka má průhledné, plastové víčko. Gramáž rtěnky netuším, na obalu není. Produktu je ve rtěnce cca 3cm. Cena 309Kč.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipsticks
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipsticks
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipsticks
Odstíny skvělé, co říkáte? Kromě toho, že rtěnky skvěle vypadají, tak nádherně voní. To bylo první, co jsem si všimla po sundání vršku. Teď když ke rtěnkám čichám, mám chuť do nich kousnout :D Něco mi ta vůně připomíná, asi nějaké jídlo nebo spíš ovoce, nevím.
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipsticks
Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipsticks
Samozřejmě tento článek není recenzí na rtěnky, jednotlivé recenze na odstíny chystám. A vy si zatím můžete v komentářích zvolit, který odstín byste chtěli vidět jako první. ♫♪

19 komentářů:

  1. Rtěnky jsou moc krásné, vypadají elegantně. Začala bych číslem 60 :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne ten obal príde taký lacný... =/

    OdpovědětVymazat
  3. Tá 60 by ma zaujímala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímně, mě tyhle rtěnky moc nezaujaly, nevím proč, přitom MF mám velmi ráda :/ Vůbec mě nelákají tyhle rtěnky... ale odstíny to jsou moc pěkné, akorát na podzim :))

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, ušetříš a příště tě zaujmou jiné novinky :))

      Vymazat
  5. 60ku 60ku!!! Ten odstín je dechberoucí! Pák by mě zajímala 20ka a tu výraznou na konec! Prosím... :) Jinak teda mně se obal naopak moc nelíbí... Ten průhledný plast mi nějak evokuje levné balzámy na rty...a na rtěnce není logo, nic. To je na mě, ikdyž ho mám ráda, minimalismu nějak moc. Ale tak nejde o obal, ale o to uvnitř že :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude 60:) Každý máme jiný vkus, takže chápu, že se obal někomu líbit nebude. Ale neboj i k obalu mám pár výtek. A uvidíme jak obstojí produkt.

      Vymazat
  6. Mne se obal libi, kdyby byl zlaty i vrsek, vypadalo by to asi jeste lepe. Ja chci videt co nejdruv tu 45!

    OdpovědětVymazat
  7. ja bych to brala uz jen kvuli tomu baleni :))

    OdpovědětVymazat
  8. Je zajímavý, že na swatchích bych brala všechny, ale když rtěnky vidím, tak mi ty dvě napravo přijdou tmavé. Každopádně se na recenze moc těším :)

    OdpovědětVymazat