Yankee Candles II.

Dneska jen malá rychlovka co mám nového, jsou to jen takové drobnosti a nejde o kosmetiku :) což jste asi poznali podle nadpisu.
Tak první přírůstek jsou svíčky Yankee Candle. Yankee Candle jsem objednávala v dubnu tohoto roku, objednávka byla vcelku velká, objednala jsem, ale jen malé svíčky na zkoušku, nějaké vosky a pár vůní do auta. Bohužel jsem byla po zapálení svíček docela zklamaná a říkala jsem si co všichni vidí na Yankee Candles. V krabici svíčky voněly nádherně, to jo, ale po zapálení provoněla místnost, jen málokterá, vůně do auta nevoněly ani v tom malém prostoru auta, no opravdu jsem byla naštvaná.
Před měsícem nebo tak nějak, možná dýl, jsem viděla u Mii na blogu na fotce, že tam má Yankee Candle, měla nějakou růžovou, tak jsem se ptala jestli po zapálení voní a ona že jo. Hmm. Tak jsem minulý týden neodolala a objednala pár svíček na e-shopu Yankee Candle. Tentokrát jsem vzala svíčky ve skle, žádné votivní svíce na vyzkoušení jako minule. A ony fungují, JO!
Vonné svíčky k Vánocům patří, i když vůně vanilky, skořice z pečeného cukroví má taky něco do sebe.
Svíček bych klidně vzala deset, ale holt šetříme, tak jsem vybrala tři.

Yankee Candles

Yankee Candle White Christmas - tuhle jsem musela vzít, už pro ten název i obrázek na skleničce. Zatím jsem ji nezapalovala, vůni pod tímto názvem bych si představovala trošku jinou. Je pěkná, ale mám pocit, že z ní cítím něco jako osvěžovač na wc :/ Yankee Candle k této vůni píše: Tichá krása Vánoc ve směsi oblíbených dřevitých tónů a chladivého, čerstvě spadeného sněhu

Yankee Candle Christmas Eve - příjemná vůně, jemná, sladká, bohužel necítím z ní nic konkrétního čím bych vám ji popsala. Yankee Candle píše: Tradiční vánoční vůně, plná vřelých srdcí, rozinek a kandovaného ovoce.

Yankee Candle Sugared Apple - tuhle mám právě zapálenou, na první přičichnutí mi nevoněla, myslela jsem, že bude prostě jablková, svěží. Něco je v ní ostrého, co vás praští přes nos. Na druhé přičichnutí se mi začala líbit, je to nevšední vůně, zvláštní, nic obyčejného. Yankee Candle píše: Chutně sladké jablkové kouzlo, dokonalý recept na šťavnaté kousky jablek, poprášených cukrem a vanilkou.

White Christmas a Sugared Apple jsem objednala pouze malé housewarmery, prostě malá balení;) a Christmas Eve je střední housewarmer. Kupovala jsem stejně jako minule na www.yankeesvicky.cz 
Zítra pokračování nákupů a bude to fakt sladké ;)

1 komentář:

  1. Taky jsem si nedávno pořídila svojí první svíčku Yenkee a absolutně jí miluju!<3 Jenom by nemusela být tak drahá..

    OdpovědětVymazat