Make Up For Ever - Aqua Eyes Collection

Moc kosmetiky od Make Up For Ever nemám, vlastně jen pár tužek na oči :) a mini rtěnku ze Senzaboxu. Důvod proč tuhle kosmetiku nekupuji je zřejmě ten, že je dost drahá. Dát 800Kč za tužku na oči se mi prostě nechce, zvlášť když se dají najít stejné odstíny v levnější alternativě. Jenže jak už to tak bývá, tak musím zkusit vše, tak jsem prostě musela koupit něco od MUFE. Jumbo tužky na oči jsem vám už ukazovala. A dneska mrknem na tu krabičku, která se vloudila na fotky z minulého článku :)

Make Up For Ever - Aqua Eyes Collection
Make Up For Ever - Aqua Eyes Collection
Tahle sada obsahuje 6 tužek Aqua Eyes - voděodolné tužky na oči.
Odstíny:
0L - Noir Mat - matná černá tužka, je největší, nevím jestli je to klasická velikost, zdá se mi docela malá, ale asi to bude  plná verze :/ (délka cca 12cm)
2L - Maroon Nacré - lesklá hnědá barva
3L - Bleu Marine Irisé - tmavě modrá, námořnická?
11L - Violet - fialová
12L - Bleu Reflet Vert - modrá se zelenými odlesky, takže zřejmě tyrkysová, taková tmavší tyrkysová
21L - Gris Foncé - tmavě šedá

Make Up For Ever - Aqua Eyes Collection
Ty malé tužky mají cca 7cm.  Budou hned pryč. Moc se mi tahle kombinace barev líbí, možná bych brala ještě nějakou světlou rozjasňovací do party. Barvy jsou syté, tužky jsou jemné, krásně se nanáši na oko, neškrábou.
Make Up For Ever - Aqua Eyes Collection
Výdrž: no, ve srovnání s jumbo tužkama MUFE jsou úplně mimo. Tedy teď mluvím o tom, když jsem si je dala na ruku a zkusila smazat. Jumbo se ani nehly, tyhle stačilo přejet na ruce dvakrát nahoru a dolů a tužky jsou téměř pryč, skoro nejdou vidět. Já jsem si myslela, že výdrž bude jako u těch jumbo, takže trochu zklamání. Na druhou stranu, ale tyhle tužky patří na oko, ne na ruku a na oku si nebudete přejíždět nahoru a dolů, takže by vydržet měly. Včera jsem zkoušela fialovou měla jsem ji cca 5 hodin nalíčenou a dobrý :) Jak vypadá po celém dni jsem zatím neměla možnost vyzkoušet.

Make Up For Ever - Aqua Eyes Collection
Make Up For Ever - Aqua Eyes Collection
Myslím si, že kombinace barev je vhodná jak na světlé oči, tak i na tmavé. Já mám oči světlé, docela jsem se bála té fialové, tak jsem ji včera zkoušela jako první, kdyby mi nesedla, ať ji mohu poslat dál, ale mohu říct, že odstín je krásný a vypadá dobře i k modro-zeleno- cosi očím:D Mým favoritem byla tužka 12L ta tyrkysová, ale ta na mně zrovna nejlíp nevypadá, i když tyrkysovou linku normálně nosím. Tak nevím.

Make Up For Ever - Aqua Eyes Collection - blesk
Make Up For Ever - Aqua Eyes Collection - blesk
Make Up For Ever - Aqua Eyes Collection - odstíny na ruce
Cena za sadu 890Kč v Sephoře. Doufám, že se vám líbí.



WebRep
Celkové hodnocení
Tato stránka nemá žádné hodnocení
(nedostatečný počet hlasů)

12 komentářů:

  1. Doufám, že bude po Vánocích ve slevě, mám na ni zálusk ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaké bývají po vánocích slevy v sephoře? loni jsem takový sephorácký maniak nebyla, tak nevím :D

      Vymazat
  2. Mohla si vyfotiť ceruzky aj na očiach :)
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, mohla, chtěla, ale neumím si vyfotit oko, aby vypadalo hezky :D

      Vymazat
  3. Krom té tyrkysové se mi ty odstíny líbí. A jak mě moc modré cokoli na oči nebere, tak ta 3L vypadá hodně dobře. Pokud na to člověk použije tu téměř permanentní 20% slevu co v Sephoře mají, tak i cena je ok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. barvy mohou být ještě sytější, já jsem na ruku udělala jedním tahem tu čáru

      Vymazat
  4. Jsou fakt super, taky si je asi pořídím

    OdpovědětVymazat
  5. Tak právě tuto sadu jsem si chtěla pořídit, ale už byla vyprodaná :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba najdou nějaké skryté zásoby a po vánocích ji seženeš

      Vymazat
  6. No musím říct, že mě vážně zaujaly

    OdpovědětVymazat