What´s the time?

Nevím jestli to znáte, ale prostě se ráno vzbudíte a víte, že nutně potřebujete něco nového. Já samozřejmě potřebuji tisíc různých potřebných i nepotřebných věcí, ale nejvíc ze všeho jsem potřebovala nové hodinky. Když musíš, tak musíš no:D Chtěla jsem něco letního, za dobrou cenu, nic moc přemrštěného, ale určitě s kamínkama, ať to má lesk. Nakupovala jsem přes net, je to jednoduché, navíc ceny jsou tak lákavé. Objednávala jsem z e-shopu, ze kterého už jsem objednávala, takže jsem neměla nervy, že by v balíčku došla cihla nebo noviny. Nechtěla jsem utrácet moc:D ale opět to u jedněch hodinek nezůstalo, vzala jsem dvoje. Nakupovala jsem na veraal-shop.cz . Nejdříve jsem slintala nad plavkama, které tam mají nádherné, ale odolala jsem, zatím, šla jsem přeci pro hodinky ne?
Balíček došel snad hned:D hodinky jsou moc hezky zabalené v origo krabičkách.


Doufám, že se vám líbí, teda musím říct, že teď v tom sluníčku jsou skvělé jak se třpytí. Hodinky Henley ty kulaté s kytičkama jsou na takovém kovovo-plastovém pásku, je docela lehoučký. Oasis mají široký kožený(?) pásek, to až tak v oblibě nemám, ale kdo by odolal tomu kamínkovému ciferníku. Pásek se dá vyměnit a stejně u těchto kožených to je docela často, nemám ráda, když je ta kůže odrbaná kolem dírek.
Zde jsou hodinky na ruce, až po vyfocení asi 50 fotek a stažení do pc jsem si všimla, že jsem na hodinkách Oasis nechala na ciferníku tu ochranou folii, snad to neva, fotit se mi znova už nechtělo, ale na nošení jsem ji sundala, nebojte:D


A co vy? Máte pocit, že něco nutně potřebujete? ☺

Žádné komentáře:

Okomentovat