Color Club - Diva In Brown

Dneska jsem změnila lakování,z mojí oblíbené kombinace China Glaze + Orly, jsem přešla na Color Club, ale asi ne na dlouho. Nejsem moc fanda těchto nevýrazných laků. Koupila jsem ho před nějakou dobou, ani nevím proč, no znáte to:D
Color Club Diva In Brown -  oranžovo hnědá barva. Lakovány dvě vrstvy + Seche. Zdál se mi docela vodový. Výdrž nevím, mám jej pár minut, ale všeobecně Color Cluby mi na nehtech vcelku drží. V lahvičce vypadá úplně jinak než na nehtech. Na nehtech je výraznější, ostřejší.


Color Club Diva In Brown 816
18.7.2012 jen bych chtěla doplnit výdrž, absolutně bezkonkurenční, ani dnes ještě žádné ozobané špičky, nikde se neloupe, skvělý. Kdybych se mi neomrzel a neodlakovala jsem ho, počítám, že tak do konce týdne by vydržel ;)

4 komentáře:

  1. já se taky uplně nevažívám v těchto neutrálních barvách, ale občas je prostě čas na změnu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, já jsem měla pocit, že mi takové laky ani nesluší a hele jak se v něm cítím dobře :)

      Vymazat
  2. Tohle je moc hezká barvička. Já tedy nepoužívám nic, maximálně takhle neutrální, takže tenhle tip se hodí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak aspoň troška inspirace pro tebe, v těch mých fialových lacích :D

      Vymazat