MAC - rtěnka v odstínu Twig

Jsme u konce týdne, takže dnes mrkneme na druhý odstín rtěnky MAC a tou je odstín Twig. Taky vám v článku řeknu, který odstín je můj favorit a zda potřebujete oba, jak Mehr, tak i Twig.


Pokud jste na tento článek narazili náhodou, doporučuji přečíst dva předchozí, které jsou pokračováním ke článku dnešnímu. ZDE a ZDE, je vlastně jedno, v jakém pořadí budete články číst.

No a rychle k poslednímu odstínu, který jsem vám chtěla tento týden ukázat. Twig je podle popisu na eshopu MAC, světlá tlumená hnědo-růžová. Zkusíte tipnout, která z těchto dvou rtěnek na fotce, je tedy Mehr a která TWIG? 
Twig je samozřejmě ta napravo. (beru to z pohledu čelem k pc) Myslím, že rozdíl vidět jde. Hlavně tedy ten odstín hnědé v Twig je jasně viditelný, oproti odstínu Mehr, který je do růžova.
Twig je rtěnka se saténovým finishem. Je tedy na rtech spíš lesklá. 


Ke rtěnce Twig jsem použila konturovací tužku v odstínu Soar. Toto je univerzální odstín konturky. Hodí se k mnoha světlým odstínům rtěnek a určitě ho využijete nejenom ke rtěnkám od MACu.


Výdrž této rtěnky je stejný jako u Mehr, pokud jíte a pijete, jde rtěnka dolů. Jde ale dolů stejnoměrně, takže rty vypadají dobře, i když se rtěnka trochu "ojí".




Pokud řešíte, jako kdysi já, jestli potřebujete obě rtěnky, tak já si myslím, že ne. Samozřejmě pokud je chcete mít, tak není co řešit, kupte je.
Myslím, že pokud máte rády odstíny do růžova, stačí vám Mehr, pokud ale chcete trochu tmavší - s kapkou hnědé, bude ta pravá Twig.
Druhá věc je samozřejmě finish. MatnýXsaténový..
Můj favorit je spíš Twig a to jen kvůli tomu finishi. Jinak jsou samozřejmě pěkné obě rtěnky.
A co vy, máte vybráno? :)

7 komentářů:

  1. Tak po dlouhém rozvažování bych šla asi do twig. to je více můj odstín :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď opravdu nevím, který odstín vybrat. Moc jsi mi nepomohla :D Asi si budu muset koupit oba, když je jeden světlý a druhý tmavší.

    OdpovědětVymazat