Nars Erdem Fleur Fatale paleta očních stínů

Je to opět nějaký pátek, co doma suším paletku očních stínů od Narsu. No, vlastně ani nesuším, docela často ji používám a mám ji fakt ráda.




Paleta se jmenuje Fleur Fatale a byla to limitované edice značky Nars. Obal palety je šedý, plastový. Obal je docela pevný, vhodný na cestování. Uvnitř je použitelné zrcátko.



Když paletu otevřete, je v ní tahle potištěná fólie. Přiznávám, zatím jsem si ji v paletě nechala, i když fólie obvykle letí rovnou do koše. Prostě je to tak nějak hezčí, zajímavější.


Paletka obsahuje šest sametových stínů. Stíny jsou lesklé, matný je pouze ten tmavě hnědý v rohu, což není úplně ideální, chybí mi matný tělový stín.


Stíny jsou sametové, vcelku nepráší. Pigmentace je dokonalá. Samozřejmě ten světloučký není až tak pigmentovaný, ale dá se na oko navrstvit a pak je nádherný, ale i v jedné vrstvě je pěkný a na oku je viditelný.
Všechny stíny jsou prostě pecka, nemám k nim jedinou výtku.


Každý stín má 2gramy, což za ty prachy, 1090Kč za celou paletu, je opravdu mazec. Monostín od Narsu má 1,5 a stojí kolem 700-800Kč? Přesnou cenu nevím, protože na stránkách Sephory už Dual intensity stíny nemají. Což je pro mě novinka a docela mě to štve. Mám mezi nimi dost oblíbenců, takže jestli je přestali prodávat...

Co mě u palety štve, a to je v poslední době dost časté, když si objednám něco na eshopu Sephory, je to, že výrobek vypadá jako použitý. No schválně mrkněte na fotku, paleta je vyfocená hned jak jsem ji otevřela, já ji nepoužila. I tak vypadá, že do ní už někdo sahal. To mě dokáže pěkně vytočit a nechápu, jak si to někdo může dovolit. Navíc teda jako pardon, ale nebylo by vhodné, kdyby před odesláním z eshopu někdo zkontroloval, zda je produkt v pořádku? Jako já neplatím tisícovku za ojetou paletu.
Já tyhle otisky řešila, bylo mi řečeno, že to může být už z výroby. Nevím, ale dohadujte se u každé objednávky. To mě fakt nebaví.


Kombinace stínů mi maximálně vyhovuje. Nejvíce využívám ten nejsvětlejší na celé víčko a pak na vnější koutek nanesu kterýkoli tmavý odstín.
Zde na ruce vidíte odstíny mázlé v jedné vrstvě. Je to mazec.


Na poslední fotce jsou stíny focené na sluníčku.


Jestli jste o paletě přemýšleli a pořád nejste rozhodnutí, tak já říkám ano, berte ji. Pigmentace i výdrž jsou dokonalost sama. Zatím ji stále mají na eshopu Sephora, tak si udělejte radost pod stromeček :)

7 komentářů:

  1. tá fólia je naozaj skvelý nápad :) tiež ju vždy vyhadzujem, keď je iba klasická priesvitná, no tu by som si ju určite tiež nechala :) a samotné tiene vyzerajú skvele! krásna pigmentácia a aj teraz na jeseň si myslím, že je veľmi vhodná :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je perfektní na všechna roční období :) Zatím je pořád moje oblíbená. Teď ji měli ve vánočních výprodejích. Až mi cukala ruka, že ji koupím ještě jednou, ale nekoupila jsem.

      Vymazat
  2. Tedy ta paletka je nádherná! Od nars jsem měla dvě paletky stínů z nějaké limitky Andy Warhol a sehnala jsem je za super cenu, poslala jsem ale dál, stíny mě neuchvátily skladbou barev a praktičností. Se Sephorou takové zkušenosti nemám, ale jestli do to fakt sahají a pak jako nové posílají...hrůza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to je zvláštní, že ti nesedly. Já je teda mám hodně ráda. Já nevím, co ta Sephora dělá v poslední době. Čím dál horší :(

      Vymazat
  3. Odstíny nejsou zas tak špatné, jsou využitelné. A paletka se mi líbí :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) odstíny vypadají podobně,ale dá se s nimi udělat pěkné líčení. Takže spokojenost.

      Vymazat
  4. No to je krása, ty vždy objevíš takové super kousky.

    OdpovědětVymazat