Artistry Studio - NYC Edition - část II.

Jak jsem slíbila, tak plním. Pojďme se podívat na zbytek produktů z limitky NYC Edition od značky Artistry, kterou najdete na eshopu Amway.
Dnes bych vám chtěla ukázat produkty na oči a rty. Zejména tedy na rty, ty já recenzuji moc ráda :)




Oboustranné tužky na oči a na rty jsou dost zajímavé. Z jedné strany máte vysouvací produkt a druhý konec má pěnový aplikátor, se kterým točíte ve vršku, ve kterém je pudrový produkt a ten nabíráte aplikátorem. Uf, úplná věda :)


Artistry Studio NYC Edition 2-in-1 lip sticks jsem dostala ve dvou odstínech. Chelsea Coral a Big Apple Red.


Chelsea Coral je korálový odstín tužky a druhý, pudrový produkt, je takový tmavě zlatý s odlesky do oranžova. Krásně ladí ke rtěnce. Tyhle rtěnko-tužky můžete použít samostatně nebo aplikovat na rty i pudr a hned rtěnku jako by oživíte, dáte jí lesk. Nebo si můžete pohrát a vytvořit ombré efekt na rtech.

Oba odstíny jsou krásně pigmentované, krémové, nevysušují rty. Není potřeba mít k nim konturku, rtěnka se nerozpíjí, necestuje ze rtů a nanášení je též bezproblémové.
Big Apple Red je nádherná červená rtěnka, trochu šmrncnutá malinovou, ale opravdu jen trošičku. A pokud ne, tak mně se na rtech tak jeví. Druhý konec rtěnky je jemně zlatý. Opět po nanesení na rtěnku dělá nádherný, zajímavý efekt. Rty vypadají plnější, prostě krása.

Výdrž rtěnek je klasická - jíte, pijete, jde dolů. Ale přijde mi, že tím pudrem je mírně zafixovaná, takže nejde ze rtů úplně lehce a hned.


Big Apple Red

 Chelsea Coral

Artistry Studio NYC Edition 2-in-1 Eye stick. Tužka na oči, fungující na stejném principu jako rtěnko-tužky. Na jedné straně je produkt v tužce, na druhé straně houbička a pudrový produkt na efekt.


Moje odstíny jsou:
Brooklyn Brown - jak název napovídá, je to hnědá tužka, taková čokoládově hnědá. Moc pěkná a využitelná. Druhý konec je zlatý, dokonalá kombinace. Tu mám na očích ráda.

Urban Safari - je khaki odstín s jemnou růžovou perleťovou pudrovou barvou na druhém konci. Opět skvělá kombinace. Připomíná mi moje první Chanel duo, které jsem měla v podobné variantě a strašně ráda jsem jej nosila. Zkusím pohledat a dofotím. Protože jsem si na to duo vzpomněla až teď, když píši článek. Ještě, že jsem si vzpomněla, protože jsem u té tužky měla pocit, že mi něco připomíná :)

Tužky na oči jsou peckovní, krásně drží na oku, jsou pigmentované. Dávám na bázi a rozdupu krémovou část na celé víčko, pak aplikuji pudr. Tím krémový produkt opět fixuji a stíny na oku vydrží déle.


Poslední produkty, které mám, jsou balzámky na rty.



Tyhle balzámky jsou pigmentované, ale mírně. Zabarví rty a vyživí. Rty se lesknou a vypadají větší. Pozor při aplikaci nepřejíždějte po rtech zbytečně moc. Tím, že je produkt krémový a zabarvený, rozteče se vám, při velké vrstvě, kolem rtů. U bezbarvého balzámu je to jedno, ale u tohoto byste vypadali jako klaun.
Odstíny jsou jak světlé, tak i tmavé.

City Coral je krásný korálový odstín, kupodivu sluší i mně. Vždy mám pocit, že korálovky sluší víc tmavým typům.
NYC Berry je samozřejmě můj favorit, fialková nebo spíš lilková barva. Super.
Odstín Pink, tak bohužel tahle barva mi vůbec nejde. Je to taková studená růžová a moje rty pak vypadají jako modré. Ale pokud máte méně pigmentované rty, bude vám sedět.





Pokud jste nečetli první část, kde jsem vám ukazovala paletky očních stínů a produktů na rty, stačí jen kliknout ZDE

11 komentářů:

  1. Ty balzámky vypadají docela příjemně. Vlastně se mi líbí všechny výrobky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc barvené balzámy nemusím. Ne, že bych je neměla ráda, ale jsem zvyklá balzám na rty dávat mírně kolem rtů, takže když je bezbarvý, je to ok. Když má barvu, tak ho poslepu nenanesu :D

      Vymazat
  2. Rtěnky vypadají krásně. Něco takového vidím poprvé. I balzámy mě zaujaly, pěkně nafocené.
    Dagmar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu :) Vypadá to, že všichni mají rádi balzámy.

      Vymazat
  3. Rtěnky vypadají naprosto suprově. :) Odstíny jsou fakt povedené.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbí ta kombinace s pudrem. Člověk si vyhraje.

      Vymazat
  4. Katka Horáková12. října 2018 v 10:21

    Rtěnky se mi líbí víc než ty balzámy, ale já má všeobecně ráda krycí rtěnky. Chelsea Coral je luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Thank you for sharing this article I really liked It
    Dermacol

    OdpovědětVymazat